obey-robots.txt
21 Maart 2019, 11:51
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 88% [50 stemmen]
88% [50 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 12% [7 stemmen]
12% [7 stemmen]

Stemmen: 57
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95

Bordewolf
glpg634 schreef:

Ik kan als BESTAANDE klant niet kiezen voor alleen internet wat natuurlijk bespottelijk is. Maar goed, laat mij zien hoe ik dat wel kan doen en ik doe het graag want nu betaal ik al jaren 20 euro per maand teveel omdat ik NOOIT tv kijk en bel, zonde van het geld dus.

Deze informatie klopt dan weer niet. Doe maar even de postcodecheck op de site van Caiway. Dan staan daar eerst de 3 huidige pakketten genoemd (dat zijn er naar mijn mening te weinig voor alternatieven op verouderde pakketten)

Even verder naar beneden scrollen en je kan alleen internet bestellen.

Helaas is dit maar 1 pakket van 150 Mbit en wanneer je de rest zelf moet gaan regelen ben je met een NLZiet app waar je de nederlandse zenders op ontvangt en Netflix en wellicht nog iets voor de buitenlandse zenders toch nog aardig duurder uit!
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

glpg634
ZUCHT, als je als bestaande klant naar pakket wijzigen internet gaat, krijg je NIET, ik herhaal, N I E T, de optie om te wijzigen naar een internet ONLY. Blijkbaar kan dat alleen voor NIEUWE klanten. Ik bel maandag de helpdesk wel want ik wil er verdorie vanaf! Ik HOEF verder niks te regelen want ik wil geen Tv en fokking bellen.
Gewijzigd door glpg634 op 19 januari 2019, 09:49

Bordewolf
Kan prima, je moet het gewoon via de site bestellen en niet via Mijn Caiway

Burnin
ZUCHT, als je als bestaande klant naar pakket wijzigen internet gaat, krijg je NIET, ik herhaal, N I E T, de optie om te wijzigen naar een internet ONLY. Blijkbaar kan dat alleen voor NIEUWE klanten. Ik bel maandag de helpdesk wel want ik wil er verdorie vanaf! Ik HOEF verder niks te regelen want ik wil geen Tv en fokking bellen.[/quote]

idd gewoon ff bellen en het is zo geregeld.Thumbs Up

Sokje
Ik vind wel dat de snelheid van internet only omhoog moet.

Bordewolf
Ik denk dat de internet Only Hype snel weer op zijn retour zal zijn.
Je ziet nu al versplintering van veel te veel app die allemaal de hoofdprijs vragen voor de content.
Netflix gaat in drie jaar tijd van 5 euro naar 15 euro. Tel daar alle nieuwe apps eens bij van Disney, Amazone, NLZiet, Videoland.

Ik heb Netflix en kijk gewoon TV (incl Replay) via Caiway. Ik wil echt niet meer dan dat.
Met internetonly gaan de kosten van de content (de apps bij elkaar) gewoon gierend omhoog.

Ik zie het ook als een hype. Bij de volgende crisis keert iedereen op zijn schreden terug en dondert men alle apps er weer af.

glpg634
Ik betwijfel het, ik kijk namelijk al zo'n tien jaar geen TV meer. Hooguit incidenteel iets bij uitzending gemist wat nu nog gratis is.

Heb inderdaad mijn abonnement kunnen downgraden naar internet only, hehe!

DANK

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Speciale decoder voor HD programma's Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 2 18 maart 2019, 10:57
Caiway Glasvezel storing Westland eo Storing 36 13 maart 2019, 00:32
Afstandsbediening zwart voor estone CaiWay Glasvezel modem 2 28 januari 2019, 20:04
Caiway internet geen tv meer Digitale radio en televisie, tips & truuks 4 17 januari 2019, 23:12
Caiway site onbereikbaar ? Storing 3 16 januari 2019, 21:22
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| flipje04:22:58
| Bordewolf16:36:59
| Migow 1 dag
| Highway 1 dag
| Murgen 1 dag
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

18 oktober 2018, 09:13
Probleem met Multiscreen App op iMac desktop vanwege nieuwe Safari versie

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.