obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Probleem met sitecom router (geen ip)
johnny22
Bedankt voor je reactie. Ik ben me bewust van de risico's van custom firmwares. Ik weet nog niet van voor packages beschikbaar zijn voor open wrt. Maar in iptables en vpn servers heb ik wel interesse. Momenteel draai ik een vpn server op de NAS (is eigenlijk meer een homeserver)

Ik heb gelukkig een achtergrond in ict dus ik hoop me te kunnen redden.

Ik hoop wat meer controle te kunnen krijgen over het netwerk verkeer en de clients met open wrt.

Internet via de sitecom doet het sinds gisteravond laat weer... Net alsof sitecom me aan het pesten is om geld uit te geven...
 
Jaco Hage

Quote

johnny22 schreef:

Internet via de sitecom doet het sinds gisteravond laat weer... Net alsof sitecom me aan het pesten is om geld uit te geven...


Staat die vervelende Cloud Sercurity wel uit in de Sitecom.
Je kunt hem straks eens testen met statisch IP (DHCP uit) na je TP link. Kun je daar eens mee vogelen of hij dan online blijft.
Al moet ik toegeven dat ik alle hoop met Sitecom heb opgegeven omdat wat ik bouw gegarandeerd werkt, maar dan zonder Sitecom. Ik ben fan van een Linux platform.

Afijn, is je router al binnen zoals beloofd? Welke heb je besteld?

Waar ik nog een beetje benieuwd naar ben. Waar ligt je kennis betreffende je ICT achtergrond zoals je aangeeft?
 
johnny22

Quote

Jaco Hage schreef:

Quote

johnny22 schreef:

Internet via de sitecom doet het sinds gisteravond laat weer... Net alsof sitecom me aan het pesten is om geld uit te geven...


Staat die vervelende Cloud Sercurity wel uit in de Sitecom.
Je kunt hem straks eens testen met statisch IP (DHCP uit) na je TP link. Kun je daar eens mee vogelen of hij dan online blijft.
Al moet ik toegeven dat ik alle hoop met Sitecom heb opgegeven omdat wat ik bouw gegarandeerd werkt, maar dan zonder Sitecom. Ik ben fan van een Linux platform.

Afijn, is je router al binnen zoals beloofd? Welke heb je besteld?

Waar ik nog een beetje benieuwd naar ben. Waar ligt je kennis betreffende je ICT achtergrond zoals je aangeeft?


Ik heb geen Cloud Security gezien in het router menu.

Ben ook een Linux gebruiker. Debian op de homeserver en mijn daily driver (laptop). Ben het sinds Win8 helemaal beu. De richting die ze zijn ingegaan na Win7 staat me helemaal niet aan. Dus gelijk van Win7 naar Arch, en dan naar Debian (voor de stabiliteit) overgestapt. Arch is super als je het niet erg vindt om alles te moeten fixen na elke *ucking update :p Ik wil ook een keer OpenSuse uitproberen. Word waarschijnlijk mijn volgende OS als ik ooit switch.

Ik heb een tijdje gewerkt als ethical hacker (vooral webapps) en heb wat basic net/sys admin kennis. Momenteel werk ik een in andere sector, maar houd me nog steeds actief bezig met computers Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met sitecom router (geen ip)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Advertentie