obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Aansluiting 'verplaatsen': wat kost dat?
Ironis
Ik wil mijn aansluiting laten aanpassen. De aansluiting komt bij mij in de hal binnen. Door de muur geboord. Kastje tegen de muur vastgezet.
Ik wil op die plek nu een meterkast plaatsen (verplaatsen van andere plek in de hal). Nu zit dat kastje dus in de weg voor de houten betimmering aan de binnenkant van de meterkast.
Dus.
Ik moet iemand van Caiway laten komen om het kastje los te schroeven (want verzegeld) en de kabel opnieuw door te voeren door de aan te leggen doorvoerbuid, en daarbij het kasje bevestigen op de juiste hoogte in de meterkast.

Via mijnaansluiting.nl kan ik geen prijsopgave krijgen, tenzij ik plattegronden, schetsen en plannen meestuur. Ik wil alleen maar weten wat het kost. Eventueel laat ik het kastje hangen en bouw de rest er omheen.

Heeft iemand een indicatie wat het kost, en of het wat moet kosten als zij hun aansluiting van een halfbakken oplossing naar een permanente officiele meterkastaansluiting aanpassen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiting 'verplaatsen': wat kost dat?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen optische aansluiting op Aria 7X Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 10 aug 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
straatkast verplaatsen Werkzaamheden : 1 23 apr 2021
Wat kost ESPN bij Caiway? Interactieve TV, Pay Per Event : 4 13 jan 2021
Nieuwe aansluiting Algemeen : 6 30 okt 2020
Advertentie