obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
BBC First eindelijk ook bij Caiway
Bordewolf
Ziggo Sport Select HD is verdwenen in Twente. Ook na een nieuwe scan niet meer te vinden.
Wanneer dit zo is dat heeft Caiway heel veel uit te leggen. Je kan niet een Jan Pipo de Clown HD zender als Viceland introduceren een een premium HD zenders daar voor weghalen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Ik denk ook niet dat het zo gaat hoor. Caiway zal heus wel snappen dat het aantal HD zenders alleen maar meer wordt en dat daar capaciteit voor nodig is. Gezien alle prijsverhogingen de laatste jaren is daar denk ik ruimschoots geld voor om het netwerk up to date te houden.
 
jj1987
Hier is Ziggo Sport Select HD er gewoon. Totaal 324 zenders. Waren er eerst 320 maar met Vice en BBC First in HD én SD, maakt dat 324 zenders. Misschien een foutje van Caiway. Was hier toen met de herindeling van de kanalen. Toen waren we hier NPO politiek ineens kwijt en zat Brava op die plek. Een berichtje naar Caiway en 2 dagen later was het opgelost. Was een foutje met programmeren gaven ze toen aan. Netjes en snel opgelost toen. Als je maar de juiste mensen bij Caiway aanspreekt...
 
Bordewolf

Quote

jj1987 schreef:

Hier is Ziggo Sport Select HD er gewoon. Totaal 324 zenders. Waren er eerst 320 maar met Vice en BBC First in HD én SD, maakt dat 324 zenders. Misschien een foutje van Caiway. Was hier toen met de herindeling van de kanalen. Toen waren we hier NPO politiek ineens kwijt en zat Brava op die plek. Een berichtje naar Caiway en 2 dagen later was het opgelost. Was een foutje met programmeren gaven ze toen aan. Netjes en snel opgelost toen. Als je maar de juiste mensen bij Caiway aanspreekt...


OP de Samsung TV is deze zender wel aanwezig, op de Philips niet. Ik denk dat ik toch weer alle zenders in moet laden en dan weer mijn eigen indeling maken.
Gek genoeg had ik dit soort problemen bij Ziggo nooit.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
jj1987
Tja... ziggo... hier op een Philips tv ook geen nieuwe zenders ertussen. Na een scan wel. Blijkbaar gaat een Philips er anders mee om dan een humax of Samsung. Caiway doet niets meer dan zenders toevoegen en een enkel zender id veranderen zodat t lijstje weer klopt.
 
Jan284
Het is nu de 15e!!! en ik heb een mail ontvangen met de nieuwe zender indeling.
Maar wat denk je? Op deze lijst staat RTV Rijnmond op kanaal 73 en bij mij staat deze nu op 65 !!
Alle regionale/lokale zenders zijn bij mij eruit, maar ze staan nog wel op de nieuwe lijst.
 
Bordewolf
Even een nieuwe scan doen (zenders bijwerken)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Jan284
Opnieuw de zenders scannen? Is dat het zelfde als dat ik de Entone uitschakel
en daarna weer aanzet? Of is dit een kwestie van de televisie zelf?
Dat ik daar weer opnieuw in moet stellen?
 
Jan284
Roberto, hoe moet ik je bedanken!!
Ik snap niet dat de instelling op de favorieten terecht gekomen is.
Ik heb de vraag ook bij de klantenservice van Caiway geedeponeerd.
Ik ben benieuwd.
Maar de tv zenderlijst is nu weer 1 op 1 met de caiway lijst.
Het was zo simpel!!
 
Bordewolf

Quote

jj1987 schreef:

Tja... ziggo... hier op een Philips tv ook geen nieuwe zenders ertussen. Na een scan wel. Blijkbaar gaat een Philips er anders mee om dan een humax of Samsung. Caiway doet niets meer dan zenders toevoegen en een enkel zender id veranderen zodat t lijstje weer klopt.

Om hier nog even een update op te geven. Caiway heeft dit weekend Ziggo Sport Select HD opnieuw kenbaar moeten maken in Twente na meer klachten dat deze zenders spontaan was verdwenen.
Dus wel degelijk heeft iemand een knopje niet omgezet.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BBC First eindelijk ook bij Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie