obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
PS4 NAT1 verkrijgen
Nickdez
Goedenavond,

Voor mijn Playstation 4 wil ik een NAT1 status verkrijgen.
Momenteel heb ik een NAT2 status op mijn playstation.

Ik weet dat nat type 2 niet verkeerd is, er is dan sprake van gemiddelde beveiliging op je verbinding.
Nu wel ik toch een game uitproberen met een nat1 status.

Nu heb ik de volgende zaken geprobeerd om NAT1 status te verkrijgen:

Statisch IP voor mijn PS4
Hierop de diverse poorten geforwarded die Playstation opgeeft.
DMZ geprobeerd
UPNP geprobeerd

Al deze opties hadden geen enkel effect op de nat status.

Ik heb als router de Netgear R7000 daarvoor zit de glasvezel router van Caiway.

Wellicht hebben jullie nog een idee hoe ik de nat status veranderd krijg.

Alvast bedankt.

Groet,

Nick
 
Jaco Hage
Je werkt op IPv4 met een single verkergen IP adres, dat je UpnP gebruikt is alleen dat toewijzingen makkelijker automatisch kunnen gaan. Het verkregen IP adres, in dit geval gezet als statisch, zal dus geen andere NAT opleveren,

Ik denk dat je wilt proberen op samen te spelen/ speler toevoegen>?
Bij o.a. de Asus RT-AC5300 heb je Gameboost en kun je dergelijke instellen/beveiligen, server forward versnellen.

Je zou je firewall eens uit kunnen zetten, en dynamisch opnieuw moeten opstarten. Maar of ik je dat moet adviseren, te doen? Think
 
Nickdez
Goedemorgen,

Bedankt voor je reactie,

Ik heb de firewall ook al eens uitgezet. Uiteraard daarna ook gelijk weer aan. Toen ik zag dat het geen effect had op de status.

Het lijkt wel of het caiway modem hem nog ergens blokt. Maar ik heb bij eerdere topics gelezen dat deze in bridge modus staat, dat het zeer onwaarschijnlijk is dat deze router iets blokkeert.

Ik ben ook geen super internet kenner dus ik laat me graag informeren. Cool
 
darkstalker
NAT Type 1 op een game console kan je alleen maar krijgen met een een uniek publiek ip adres voor de console. Dus als je de internet verbinding vanaf het modem direct op de console aansluit. Zodra je er een router tussen hangt, zal je console altijd met Nat Type 2 verbonden zijn (zelfs met DMZ), er daar is niets mis mee zolang je... of handmatig de poorten open zet, of de router het automatisch laat doen (UPnP).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PS4 NAT1 verkrijgen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie