obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 515, merkwaardig gedrag.
hansepansB
ook bij mij geeft de Entone alleen maar ergernis.
Regelmatig blokken op het scherm, zeker bij het afspelen van opgenomen programma's. Opnames van speelfilms duren regelmatig meer dan een dag waardoor de schijf vol raakt. Soms worden programma's dubbel opgenomen.
Soms geen EPG
Bij herstart van de Entone bijna alle opgenomen series kwijt. Balen.
Hoe kan ik een nieuwe, goed werkende Entone krijgen?
Ik betaal me suf elke maand aan Caiway en verwacht ook goede service.
Al eerder contact gehad en dan zien ze niets raars op de lijn, harde reset met speciale code haalt ook niets uit.
HELP
 
Sokje
Ik zou de klantenservice bellen van Caiway.
 
Eugtv
Tot nu toe heb ik maar twee oplossingen voor de nukken van Entone 515:
Als de decoder helemaal vastloopt: stroom eraf, tot 25 tellen en de stroom er weer aan. Alle opnameinstellingen moeten dan opnieuw ingegegven worden,

Kun je nog bij het menu van de Entone komen, dan interface herstarten. Dat vindt je onder instellingen (boven Video en audio) omhoog tot menu-item "Systeeminformatie". Daarachter zit herstart interface verborgen.

Overigens is het ergerniswekkend dat de software zo slordig geschreven is dat het werkgeheugen na enige tijd steeds overvol raakt en er de brui aan geeft,

Caiway en andere afnemers van dit product zouden wel wat druk op de makers kunnen uitoefenen.

De supersnelle harddisk is fantastisch en werkt al anderhalf jaar probleemloos
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 515, merkwaardig gedrag.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie