obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
FTTH-partijen Overijssel willen niet onderhandelen met CIF
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bordewolf schreef:



Wat betreft KPN eind december op CIF kan ik niets beweren, ik ben juist degene die hier op dat punt naar een betrouwbare bron vraagt.


KPN komt niet op CIF de komende jaren. Waarom zouden ze dat doen/willen??

[url]https://tweakers.net/nieuws/121819/kpn-levert-eerste-aansluitingen-met-techniek-voor-400mbit-s-dsl.html
[/url]


Commercieel levert KPN vdsl-internet met downloadsnelheden tot maximaal 100Mbit/s en het bedrijf heeft zich ten doel gesteld om 85 procent van de Nederlandse huishoudens van minimaal 100Mbit/s te voorzien.

70% van Nederland heeft hier voldoende aan tot 100Mbit


Op alle fronten oneens. Wifi en internetsnelheid nemen een steeds grotere vlucht in de nederlandse huishoudens. Met een 100mbit lijn ben je er echt niet meer en zeker niet de wapperende koperlijnen van KPN. Dat weet KPN ook, en in de regio waar al glas voor het grijpen is gaat men echt niet in wapperend koper investeren. Dat geldt zetten ze in op apparatuur om klanten op glas te krijgen. Bovendien is er zeer veel vraag naar onder klanten van CIF. De keuze tussen glas KPN en koper is geen moeilijke....
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FTTH-partijen Overijssel willen niet onderhandelen met CIF', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie