obey-robots.txt
24 September 2017, 15:53
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 85% [33 stemmen]
85% [33 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 15% [6 stemmen]
15% [6 stemmen]

Stemmen: 39
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
CaiWay Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe tarieven per 1 maart 2017

jj1987
Heb zelf ook een uhd tv aangeschaft 3 maanden terug. Puur om het feit dat de "oude" tv na 4,5 jaar compleet op was. Paneel gaf verticale strepen. Maar moet zeggen dat ik via Netflix nooit uhd kijk omdat ik het vertik Netflix te spekken met de uhd toeslag. Buiten dat vind ik het aanbod op Netflix ook ruk. Als ik op YouTube iets kijk in uhd is het wel scherper maar om nou te zeggen van goh geef duizenden euro's uit aan een nieuwe tv voor dat uhd gebeuren nee. 9,9 vd 10x staat de tv aan met een normale hd zender via de kabel. De blu-ray speler van 2 jaar oud ga ik ook niet even vervangen voor een uhd versie. Omdat het aanbod nihil is en de blu-ray speler hooguit 5x per jaar gebruikt wordt. Als ik dat ding eens in de zoveel tijd aan zet is hij weet ik hoe lang bezig met updates alvorens ik kijken kan.

Jaco Hage
jj1987 schreef:

Heb zelf ook een uhd tv aangeschaft 3 maanden terug. Puur om het feit dat de "oude" tv na 4,5 jaar compleet op was. Paneel gaf verticale strepen. Maar moet zeggen dat ik via Netflix nooit uhd kijk omdat ik het vertik Netflix te spekken met de uhd toeslag. Buiten dat vind ik het aanbod op Netflix ook ruk. Als ik op YouTube iets kijk in uhd is het wel scherper maar om nou te zeggen van goh geef duizenden euro's uit aan een nieuwe tv voor dat uhd gebeuren nee. 9,9 vd 10x staat de tv aan met een normale hd zender via de kabel. De blu-ray speler van 2 jaar oud ga ik ook niet even vervangen voor een uhd versie. Omdat het aanbod nihil is en de blu-ray speler hooguit 5x per jaar gebruikt wordt. Als ik dat ding eens in de zoveel tijd aan zet is hij weet ik hoe lang bezig met updates alvorens ik kijken kan.

Buiten dat ik het met je eens ben rondom de beperkingen van content diensten op o.a. Netflix / videoland, om nog maar te zwijgen of de achterstallige films op Pathé, ben ik het niet helemaal eens om iedere nieuwe TV te omschrijven als ''niet goed''.
Feitelijk zijn nagenoeg alle UHD TV's hetzelfde en ''plakken ze allemaal een indrukwekkend plaatje'' maar hebben zelden UHD TV's een mooi diepte beeld, zwartwaardes laat staan de juiste kleurnuances. Ik vind veel UHD's om te janken. Ik mis bij veel TV's de levendige geel/zandkleur tinten. Ook tijdens kalibratie komen ze bar slecht uit de verbeterpunten.
Alles lijkt wel ''rood,wit,blauw''. Er is 0,0 diepte en zwaartewaardes en snelheden van het beeldpanel zijn rond de 200-lag. Niet best.
Feitelijk zijn de beste alternatieven, met als beste OLED en als 2de nu de QLED TV's (ondersteuning Dolby Vision helaas nog nihil). En ja dat kost wat centen maar na een kalibratie (en/of juiste instelling) is dat vingers likken. Zeker als ik daar een HDR content op afspeelt. Overigens niks te klagen met de HD beelden. Levensechte diepte.
Afijn, Alleen mis ik wel de Film zenders. Film Action is echt slecht van kwaliteit. Dat wordt wel eens tijd in HD. Zenderpakket kost genoeg.

Oja, en je strepen in beeld (als ze verticaal zijn) van een samsung TV kan wel eens liggen aan de flatcable die niet goed/lekker in het mainboard bovenin zit. Wink
En je blurayspeler moet je niet aansluiten op je netwerk. Die dingen willen zien wat jij kijkt, software updates zijn vaak nutteloos. Wink

Optoma komt met een UHD beamer van 1999,- met een beelddiagonaal van 26,45 tot en met 302,2!, en een lamp met een levensduur van 15.000uur! Kun je heel de voorgevel van een rijtjeshuis voorzien van beeld voor de komende 10 jaar . Smile
Gewijzigd door Jaco Hage op 11 juni 2017, 00:42
www.optimizer.co.nl - '' Verbinder in techniek & comfort ''

caiwayer
Laat staan de verkrijgbaarheid van TVs die 4k DCI hebben, of te wel 4096 x 2160. Meeste is UHD en dus slechts 3840x2160...
En zo wordt de verwarring voor de consument ook weer groter.

Bordewolf
Bordewolf schreef:

Beetje vreemde reactie. Eerst steeds belachelijk reageren op zaken die gemeld worden en wanneer ze waar blijken te zijn kom je als klap op de vuurpijl weer met een belachelijke reactie.
Ik hou er van als mensen op een forum een beetje serieus worden genomen. De zaken die ik meld zijn niet uit de duim gezogen.

Voor Ziggo Sports moeten we meer geduld hebben, daar zal naar alle waarschijnlijkheid afschakeling van analoge zenders in diverse gebieden voor noodzakelijk zijn. Dus dat wordt september of begin volgend jaar los van het feit dat de laatste berichten die ik heb gehoord zijn dat de onderhandelingen nog niet tot een resultaat hebben geleid.
Caiway snapt ook wel dat 15 euro voor een premium abo met maar 1 HD zender niet meer kan.

- BBC First HD
- Regionalen in HD
- Ziggo Sports zenders in HD
- FIlm1 in HD
- Nieuwe Multiscreen
- Opnemen en terugkijken in Multiscreen
- Casten via Multiscreen
- IMAP mail (komt er bijna aan!)
- IPv6
- Smartcardtax afschaffen of verlagen
- Eerste Entone gratis
- Pathé Thuis werkend (en als kadootje gratis wanneer nog voor de entone wordt betaald)

http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-breidt-aantal-kanalen-go-app-enorm-uit/

Tja, wat Ziggo kan moet Caiway toch ook kunnen. Ziggo denkt in elk geval na over wat de klant wil en komt er ook mee
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Bordewolf
Roberto schreef:

Bordewolf schreef:

http://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-breidt-aantal-kanalen-go-app-enorm-uit/

Tja, wat Ziggo kan moet Caiway toch ook kunnen. Ziggo denkt in elk geval na over wat de klant wil en komt er ook mee

Heb de app van Ziggo ook maar sorry zie geen verschil op die 5 minuten van Max Verstappen na die je op de tv kan streamen. Onder windows ben ik met je eens dat is een blamage.

Ik heb jarenlang Ziggo gehad en de app van Ziggo was drie jaar terug al beter dan wat Caiway levert via Multiscreen, dan is niet opeens drie jaar naar dato een stuk minder.
Het streamen is een enorme meerwaarde om eindelijk eens van de CI+modules af te komen, maar dan moeten wel zoals bij Ziggo alle zenders in het abo beschikbaar zijn.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 1 maart 2017', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuwe providers aanstaande! Algemeen 27 18 september 2017, 17:49
Na invoeren nieuwe zenders (1 maart ) geen zenders op teledoon telefoon Algemeen 1 02 maart 2017, 13:33
Ziggo Sports per 1/3/2017 volledig in HD, niet bij Caiway?? Algemeen 8 04 februari 2017, 14:58
hoge telefoon tarieven glasvezel Wat verandert er? 3 19 oktober 2016, 13:08
NLEX nieuwe glasaanbieder Algemeen 28 14 oktober 2016, 23:37
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Sokje00:13:37
| Bordewolf04:11:04
| arievree04:54:45
| kareltjuh04:57:28
| flipje05:17:16
| MichaelR6406:08:58
| vossoft06:36:35
| Htr07:14:24
| Highway07:26:09
| musiclover17:52:33
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

15 april 2017, 17:44
is er weer een storing met E-Mail???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock