obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tarieven per 1 maart 2017
jj1987
Hier juist andersom. Zou caiway graag op de Reggefiber vezel willen. Scheelt een bak geld in de maand. Nu betaal ik caiway los voor hun coax diensten.
 
Bordewolf

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Sokje schreef:

Zeg Bor. Jij weet nogal veel over alle plannen van Caiway. Ik hoor van familie in Vlaardingen dat Ziggo vanaf 1 mei 2017 weer meer HD zenders gaat toevoegen in zijn pluspakket. Lijkt me ook een logische stap om het pluspakket wat aantrekkelijker te maken.

Bij Caiway is bijna alles in het pluspakket nog SD.

Weet jij of Caiway ook de SD zenders binnenkort gaat omzetten naar HD?

Maar geef asjeblieft weer geen valse hoop zoals met BBC First hoor.


Geen idee in dit geval. Ziggo maakt meters en Caiway leek dat te doen maar vervalt weer in zijn oude gewoontes helaas. Tenenkrommend.
Wie weet dat samen met Viceland HD er in juni nog meer updates komen die men nog gaat aankondigen. Zoals BBC First. Lijkt me logisch dat men dit in elk geval in één keer doet.


Voor een ieder die wil vertellen dat ik het niet bij het rechte eind had, hier mijn eigen citaat
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
Beetje vreemde reactie. Eerst steeds belachelijk reageren op zaken die gemeld worden en wanneer ze waar blijken te zijn kom je als klap op de vuurpijl weer met een belachelijke reactie.
Ik hou er van als mensen op een forum een beetje serieus worden genomen. De zaken die ik meld zijn niet uit de duim gezogen.

Voor Ziggo Sports moeten we meer geduld hebben, daar zal naar alle waarschijnlijkheid afschakeling van analoge zenders in diverse gebieden voor noodzakelijk zijn. Dus dat wordt september of begin volgend jaar los van het feit dat de laatste berichten die ik heb gehoord zijn dat de onderhandelingen nog niet tot een resultaat hebben geleid.
Caiway snapt ook wel dat 15 euro voor een premium abo met maar 1 HD zender niet meer kan.

- BBC First HD
- Regionalen in HD
- Ziggo Sports zenders in HD
- FIlm1 in HD
- Nieuwe Multiscreen
- Opnemen en terugkijken in Multiscreen
- Casten via Multiscreen
- IMAP mail (komt er bijna aan!)
- IPv6
- Smartcardtax afschaffen of verlagen
- Eerste Entone gratis
- Pathé Thuis werkend (en als kadootje gratis wanneer nog voor de entone wordt betaald)
Gewijzigd door Bordewolf op 01 juni 2017, 21:24
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Dat lijstje van jou Bor, is dat wat Caiway allemaal nog gaan doen, dit jaar ?
 
Bordewolf
Dat is mijn Bingo-kaartje. Ik kan er een wegstrepen.

Op zich zouden dit de zaken zijn waar Caiway mee bezig zou moeten zijn.
Ik neem aan dat ze zelf eenzelfde lijstje hebben.

Wat ik weet komen zowel de nieuwe webmail met IMAP als Multiscreen nog dit jaar. Meer HD zenders hangt af van meer afschakeling van analoge kanalen maar is ook zeer wenselijk.
Wisselen en omzetten van zenders gebeuren op gezette tijden. Wat dat betreft zou het zo maar kunnen dat in juni er meer HD beschikbaar komt en dat dit in een keer gebeurt met het doorgeven van de twee nieuwe zenders. Anders wordt het al snel september of december/januari.

Pathé Thuis is men ook mee bezig en een beter aanbod voor de eerste entone (gratis of wel betalen en dan Pathé Thuis gratis) en ook de smartcardtax zijn zaken waar Caiway toch ook mee bezig moet zijn.
Concurrenten Plinq en Fiber hebben wel de eerste digitale ontvanger gratis.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
IPv6-Router

Quote


Al enig idee hoe ze IPv6 willen uitrollen? Ik zou het toejuichen als ze een /56 uitdelen. Caiway heeft de IPv6 range 2001:4c38::/32 en kan dus 16 miljoen keer een /56 uitdelen. Aan de kant van de gebruiker heb je dan 256 /64 subnetten en kan je thuis of als bedrijf alles indelen in vlan's. Je heb dan vaste IP-adressen om diensten vanaf het internet te kunnen benaderen.
Gewijzigd door IPv6-Router op 02 juni 2017, 23:08
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Dat is mijn Bingo-kaartje. Ik kan er een wegstrepen.

Op zich zouden dit de zaken zijn waar Caiway mee bezig zou moeten zijn.
Ik neem aan dat ze zelf eenzelfde lijstje hebben.



Ik mag toch echt hopen dat UHD bovenaan het lijstje staat van Caiway ipv met randzaken bezig houden. Ben benieuwd wanneer Caiway met een andere iptv ontvanger komt.


Zullen we het dit keer eens andersom doen? Laten eerst alle zenders maar overstappen op UHD en de programma's ook echt in UHD uitzenden, zullen we daarna een digitale ontvanger en een geschikte TV kopen?

De HD uitrol duurt al 15 jaar en nog zijn alle zenders niet in HD en nog zijn er op de meest bekeken zenders SD programma's terwijl we wel meer zijn gaan betalen voor deze zenders omdat ze een HD kanaal wilden doorgeven.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Ik verwacht niet dat bv een NPO snel overstapt maar een Eurosport mbt Olympische spelen geef ik een grote kans dat ze dit in UHD gaan uitzenden. En ja zo'n beeldkwaliteit wil ik graag. Ik kijk wel eens UHD films en strak is het zeker.

En ook voor jou is het een meerwaarde als Caiway met een UHD decoder komt. Jij wilt graag Netflix/Videoland op je Caiway decoder. Nou dan kun je series ook in UHD zien.


Alleen met een geschikte TV. En die ga ik echt nog niet kopen gezien het schrale aanbod UHD-zenders.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Netflix heeft al heel veel aanbod in Ultra HD, Bor !! Youtube trouwens ook.
 
Bordewolf
Hoewel ik ook Netflix vind ik persoonlijk HD nog prima. Ik zie de noodzaak niet om een nieuwe tv aan te schaffen zo lang de reguliere zenders niet UHD zijn en ook daadwerkelijk uitzenden
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 1 maart 2017', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie