obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tarieven per 1 maart 2017
Sokje
Was dat niet die actie met dat tablet van Ziggo?

Is niet goed te praten, maar staat voor mij los van de technologische vooruitgang.

Zowel Ziggo als KPN zie ik met regelmatige stappen hun producten verbeteren en uitbreiden, zonder dat dit gelijk als een extra betaaldienst wordt gebombardeerd zoals Caiway bijna altijd doet.
KPN heeft al 45 HD zenders in zijn basispakket, Ziggo is druk bezig met zoveel zenders omzetten van SD naar HD.

Bij Caiway vind ik het op dat gebied erg stil. Hoogstens 1 keer per jaar een HD zendertje erbij plus een flinke prijsverhoging en we mogen weer blij zijn.

Die snelheidsverhogingen van internet is wel leuk maar de meerprijs die je moet betalen voor die verhoging vind ik persoonlijk een beetje veel.

Zowel KPN als Ziggo komen met 4K. Ook daar is het stil over bij Caiway. Daarbuiten vind ik niet dat je het kan maken naar de abonnees van Film1 en Ziggo Sport dat je hun niet alle zenders in HD aanbiedt voor dat geld.

Maar zolang die abonnees niet gaan koeren, vind Caiway het denk ik wel prima.
 
Bordewolf

Quote

Sokje schreef:

Was dat niet die actie met dat tablet van Ziggo?

Is niet goed te praten, maar staat voor mij los van de technologische vooruitgang.

Zowel Ziggo als KPN zie ik met regelmatige stappen hun producten verbeteren en uitbreiden, zonder dat dit gelijk als een extra betaaldienst wordt gebombardeerd zoals Caiway bijna altijd doet.
KPN heeft al 45 HD zenders in zijn basispakket, Ziggo is druk bezig met zoveel zenders omzetten van SD naar HD.

Bij Caiway vind ik het op dat gebied erg stil. Hoogstens 1 keer per jaar een HD zendertje erbij plus een flinke prijsverhoging en we mogen weer blij zijn.

Die snelheidsverhogingen van internet is wel leuk maar de meerprijs die je moet betalen voor die verhoging vind ik persoonlijk een beetje veel.

Zowel KPN als Ziggo komen met 4K. Ook daar is het stil over bij Caiway. Daarbuiten vind ik niet dat je het kan maken naar de abonnees van Film1 en Ziggo Sport dat je hun niet alle zenders in HD aanbiedt voor dat geld.

Maar zolang die abonnees niet gaan koeren, vind Caiway het denk ik wel prima.


Die abonnees koeren al jaren. Maar Caiway doet oor- en oogkleppen op. Al drie jaar lang wordt geroepen dat we Film 1 en Ziggo Sports volledig in HD willen.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Cees
En BBC4/Ceebies niet te vergeten graag in HD.
 
Bordewolf
Weer een nieuwe interactieve zender:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/qyou-bij-meer-nederlandse-aanbieders/

Zal nog wel weer jaren duren net als alle andere zenderwensen voor Caiway het heeft.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
En kijk wat KPN doet, regionalen weg is voor KPN een domme zet, maar wel Ziggo Sports allemaal in HD en de rest van de regionalen ook in HD.
Overigens lees ik niet of de regionalen nog op het een of andere manier toch beschikbaar zijn via on demand of een multiscreen.

Verder interessante Duitse zenders als toevoeging. BBC First HD had men al bij KPN

Ik ben erg benieuwd wat de veranderingen bij Caiway zijn in juni!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bordewolf schreef:


Ik ben erg benieuwd wat de veranderingen bij Caiway zijn in juni!


Niet veel alleen per 1 juni Viceland erbij maar dit was al bekend.


Wie weet ook Ziggo Sports of nog iets anders. Alleen Viceland kan ik niet helemaal geloven. Kanaal 17 is ook nog open.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Sokje
Daar komt volgens jou toch BBC First HD op, Bor?
 
Sokje
Dus Monster piest ook buiten de pot ? Het is notabene één gemeente !!
 
Bordewolf
Van dit soort acties gaan mij de nekharen overeind staan. Of je doet iets voor iedereen of helemaal niet.
Geef dan de rest van Nederland 5 euro korting op de eerste entone.
Dit vind ik een ronduit schandalige actie tov van alle Caiway abonnees die niet mee kunnen doen.

Wat gaat Caiway doen voor de rest van de abonnees ??
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
jj1987
Schandalig! Net als de kindermaandROFL
Kijken naar kinderzenders met een mooie witte caiway rand rondom het scherm.
Als je een kanaal promoot doe dat dan full screen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 1 maart 2017', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Wijzigingen Caiway op 1 maart 2023 Interactieve TV, Pay Per Event : 3 19 jan 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie