obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
poorten
smarty
Hallo,

Heb de glasvezel modem ontvangen (de genexis titanium 22) en ingeinstalleerd. Maar ik heb er een vraag en een probleem mee.
De vraag:
Klopt het dat op de glasvezel modem 4 poorten zitten waarvan ik poort 1 alleen maar kan gebruiken voor internet?

Het probleem:
Als ik probeer in te loggen met de URL die op de sticker staat (http://router) dan zegt de browser steeds 'connection timed out'.
 
Jaco Hage
Het modem is een doorgeefluik die geen IP nummers uitdeelt naar andere apparaten. Alleen de eerste poort is voor een PC / router aansluiten. Poort 2 en 3 zijn voor IPTV geconfigureerd.
Je kunt niet in het Modem iets veranderen.

Het modem is een universeel modem die ook geconfigureerd kan worden als modem/routerfunctie. Deze functie werkt o.a. bij Kabel Noord met dit Genexis modem.
Bij Caiway zijn deze opties uitgeschakeld en is er een router nodig om IP adressen uit te delen voor internet toegang.
 
ruud2000
Grappig, zo'n oude post maar toch het antwoord op ook mijn vraag Smile
 
Jaco Hage
Fijn te horen @ruud2000 dat je op dit Caiway - Delta forum gevonden hebt wat je zocht.
Als er nog vragen zijn stel ze hier op het gebruikersgroep forum. Het is kosteloos en wie weet helpen leden je verder.


ruud2000 schreef:

Grappig, zo'n oude post maar toch het antwoord op ook mijn vraag Smile
 
ruud2000
Hoi Jaco, bedankt voor de gastvrijheid. Als ik vragen heb zal ik zeker even langskomen Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poorten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten open zetten Genexis Platinum 7840 werkt maar gedeeltelijk. Instellingen software : 3 19 mrt 2021
3 poorten van het Glasvezelmodem werken niet Algemeen : 4 22 jul 2014
Glasvezel poorten, alles open volgens CaiWay CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 5 09 okt 2013
Advertentie