obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
knop media entone
skorpio
Vanochtend merk ik dat alleen de knop 'Media' op de Entone' niet werkt, kan dus niet naar de opgenomen films. ( tot gisteravond wel )
De rest werkt wel, iemand een oplossing of is er een storing ?


Edit: Toch maar reset gedaan en het werkt weer.
Al blijft het vreemd dat dit regelmatig nodig is.
Gewijzigd door skorpio op 14 november 2016, 16:13
 
Ruudvos
Bij mij precies. Het zelfde gister,maar afspelen gaf geen inhoud meer. Het hele video gebeuren was. Na reset, wat trouwens 2x per week gebeurt, werkte alles weer. De reset meld ik mAar niet, ik ben aan mijn derde Entone bezig.
 
GreyDevil
Ik heb de laatste tijd veel problemen waarbij de Entone niet of slecht reageert op de afstandsbediening. Dit wordt volgens Caiway veroorzaakt door de laatste software update en er wordt aan gewerkt om dit te verhelpen. Zoals gebruikelijk wordt er door Caiway geen termijn aangegeven. Af en toe de Entone opnieuw opstarten helpt ... voor even ... soms. Kennelijk worden nieuwe updates zeer slecht gecontroleerd voor ze worden gedistribueerd. Ergerlijk !
 
GreyDevil
Ben in het bezit van een grijze afstandsbediening van Caiway. type URC625000-01R00.
Heeft tot laatste software-update goed gefunctioneerd ...
M.n. knoppen voor geluid, schakelen van kanaal en mediaknop, maar ook anderen werken vaak heel erg vertraagd of heel moeilijk.
Van Klantenservice Caiway onlangs vernomen dat dit niet aan de afstandsbediening ligt maar aan de Entone-software.
Heeft Optimizer.co een suggestie ?
 
GreyDevil
Helaas heb ik na mijn laatste berichten niets meer vernomen van Caiway over de software-update ???
Ook nogmaals telefonisch opnieuw vernomen dat er aan wordt gewerkt ???

Zijn er meer Caiway-klanten die hetzelfde probleem ondervinden en bij Caiway tegen een muur van beloften aanloopt ???
 
Bakstenen
Ik kon sommige knoppen niet gebruiken van de AB,gebeld en ze stuurde een nieuwe wel een universele,voordeel was dat ik ook een nieuwe Entone erbij kreeg,voordien had ik nog weleens last van zwart beeld en dat is nu weg.
Kon zelfs de oude spullen gratis terug sturen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'knop media entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Av knop afstandsbediening Hardware instellingen : 4 29 jul 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie