obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Webmail
Murgen

Quote

vroemmie schreef:

Goedemorgen :

Webmail doet het nog niet .
Het si hopeloos en hulp van Caiway ho maar , ik denk er serieus over na om naar een andere provider te gaan want ook tav de storing die we gehad hebben zijn ze erg kort ja je kon Fox 2 weken krijgen en als je nu niks heb met Fox of het al in je Abo heb is een sigaar uit eigen doos .[ zie prog RADAR ]

Fijne dag All en groet VROEM .


Hoi, ik kan je adviseren te gaan voor een mailbox van een internationaal bedrijf. bijvoorbeeld Gmail or iCloud. Mijn ervaring met mailboxen van hosters is zo slecht dat ik zakelijk ook ben overgestapt op een me.com mailbox (tegenwoordig icloud.com). Daarnaast een Gmail voor privé. Het is niet eens caiway maar het probleem ligt bij de software die hosters als caiway gebruiken voor mailboxen. Hopeloos.
 
vroemmie
Dank je wel voor de suggestie ik ben het met je eens maar ik ben ook van mening dat de webmail het moet doen dus morgen maar weer bellen of gewoon naar een andere provider ook tav van de storing die we gehad hebben ben ik met hun coulanse oplossing van Fox gebruiken niet gelukkig een sigaar uit eigen doos .

Nogmaals dank en nog een fijne zondag , groet,

VROEM.
 
Murgen

Quote

vroemmie schreef:

Dank je wel voor de suggestie ik ben het met je eens maar ik ben ook van mening dat de webmail het moet doen dus morgen maar weer bellen of gewoon naar een andere provider ook tav van de storing die we gehad hebben ben ik met hun coulanse oplossing van Fox gebruiken niet gelukkig een sigaar uit eigen doos .

Nogmaals dank en nog een fijne zondag , groet,

VROEM.


Succes VROEM!
 
Bakstenen
Of dat gaat helpen is een ander verhaal want bij de meesten werkt webmail goed,de vraag is waarom bij jou niet maar kan je de mails wel inladen in je mailprogramma? en heb je een mailprogramma dan kan je deze niet open staan als je ook naar webmail gaat.
 
vroemmie
Ik heb gewoon outlook van MS office 2013 mail ontvangen gaat mail verzenden gaat maar heb daar ook na de storing problemen mee gehad op een goed moment deed het , het weer gewoon .
Ik heb MS office er een keer afgehaald en het er weer helemaal opnieuw opgezet alles nagezien de hele configuratie ook met Caiway samen en het gekke was ik kon toen bij mij geen mail ontvangen de helpdesk op de computer ook niet en daar op een andere computer weer wel . Hoe dan ook je mag het gewoon zelf uitzoeken gewoon een hele slechte service en het is niet de eerste keer dat ze zo vervelend zijn .

Kortom alles geprobeerd .

Ik zie maar een oplossing : Een andere provider .

Dank voor het meedenken en groet , VROEM.
 
Bakstenen
Probeer als jet het wil anders even goede vrienden Thunderbird te installeren die zet automatisch de instellingen erin heb je geen helpdesk nodig als dit wel werkt zit er toch ergens iets niet goed met de instellingen,is ook meest een punt of wat ook .
En ja anders vroem naar een andere provider
 
vroemmie
Goedemorgen ,

Goed bedoeld maar het kan toch niet zo zijn dat je allerlei rare grepen moet doen eer de webmail het doet ??

Die hoort het gewoon te doen .

Idd andere provider dan maar maar dank voor het meedenken en een fijne dag ,

Groet, VROEM.
 
Bakstenen
Klopt maar het kan toch ook niet zo zijn dat de webmail bij anderen het wel doen en bij jou niet,sorry maar dan moet er toch iets aan de hand zijn en wat ik voorstelde is niet veel werk.
 
vroemmie
Goedemorgen ,

Dank voor je meedenken , maar als zelfs Caiway zelf het niet kan vinden en ik niet de enige ben die er last van heeft alles nagezien is en ik weet echt iets van computers af .

Als ik het goed begrijp stel jij voor om als browser Thunderbird in te stellen en dan zou Webmail het wel doen ?? Ik heb het ook al met Google Chrome geprobeerd en dat werkt ook niet ,

Nogmaals ik ben niet de enige die last heeft van problemen na de storing meerdere mensen in onze wijk hebben last .

Fijne dag en groet ,

VROEM.
 
Bakstenen
Thunderbird is een email programma en soms zie je wt over het hoofd en dat bedoelde ik je installeert het en als het niet werkt vroem er weer af.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webmail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail Storing : 3 23 dec 2021
webmail Storing : 3 21 jan 2020
webmail Storing : 7 31 mei 2016
BIJGEWERKT Caiway Webmail Nieuws van CaiWay/Delta : 1 13 dec 2015
WEBMAIL Storing : 4 22 apr 2013
Advertentie