obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 515 - kan opname niet verwijderen
cawul
Ik heb nu iets raars: ik kan 1 specifieke opname niet verwijderen.

Wanneer ik op 'verwijderen' druk, gebeurt er niets en kom ik weer terug in de lijst 'Video-opgenomen programma's'

Vele malen geprobeerd, lukt niet.

Andere programma's kunnen probleemloos verwijderd worden.

Wanneer ik het niet te verwijderen programma wil afspelen, dan krijg ik bovenin een melding:

"Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft later nog een keer"

Waarschijnlijk een beschadigd bestand, met als enige oplossing: schijf formatteren?


=
u6vCqYAm
=
Gewijzigd door cawul op 17 oktober 2016, 06:54
 
cawul

Quote

Roberto schreef:

Je moet maar eens om een Entone Kamai vragen Cawul.
Nog geen foutmelding o.i.d. gehad. Top dingThumbs Up


Vergeefs gezocht naar de technische verschillen.
Zag op de site van Optimizer.co http://www.optimizer.co.nl/caiway-ent...one-kamai/ dat er deze keer een fatsoenlijke afstandsbediening bijgeleverd wordt. Die van de 465 / 515 vind ik echt prut, sorry dat ik het zeggen moet.

" HYBRID TV media player" huh...? wat hybrid?
"8Gb Timeshift opname via SD Card" eh ..??

=
 
cawul
Hartelijk dank voor de uitgebreide reactie.

Zoals gezegd er is weinig bekend v.w.b. de technische gegevens van de Entone.
Zelfs in de handleiding staat geen afbeelding van de aansluitingen, wat men normaalgesproken wel verwacht van een apparaat.

De USB aansluiting zal ongetwijfeld geen functie hebben?

Hoe dan ook, dank voor de reactie.

Groeten

=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 515 - kan opname niet verwijderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie