obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen mail
Highway
In het geval van Streep krijg ik van mijn server een foutmelding terug.

Het is alsof het mail adres van Streep niet bestaat of niet meer bekend is bij Caiway.

Quote

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

geanonimiseerd@caiway.nl
host mx2.caiw.net [62.45.45.71]
SMTP error from remote mail server after RCPT TO::
550 5.1.1 : Recipient address rejected:
User unknown in virtual alias table


Waarschijnlijk is er een mailserver gecrashed bij Caiway en zijn nog niet alle accounts hersteld.
Handtekening
Wink
 
spidey-westland
Vanmorgen zag ik wel mails in mijn postbus met @kabelfoon.nl,
Halverwege deze dag zijn die berichten er uit en de laatste datum van ontvangen berichten is 13-10.

Lukt het niet met de ombouwen van de servers?Cry
 
Bakstenen
de mails rollen langzaam weer binnenArgue
 
Bakstenen

Quote

streep schreef:

de mailserver werkt weer maar ik mis nogal wat mail berichten. zouden die nog komen ?? mail van vandaag wel binnen gekregen.

Caiway neemt het zekere voor het onzekere en stuurt ze dubbelClap
 
Bakstenen
gaat wat mis bij de cai bleef maar mails binnen krijgen die ik al binnen had,eerst maar bij webmail een aantal verwijderd die ik al binnen had,hopen dat het nu wel lukt
 
Highway

Quote

streep schreef:

de mailserver werkt weer maar ik mis nogal wat mail berichten. zouden die nog komen ?? mail van vandaag wel binnen gekregen.


Ik vrees van niet. Doordat de voor jouw bedoelde emailtjes door caiway "afgewezen" en naar de verzendende mailserver werden teruggestuurd met de mededeling dat het email adres niet bestond, zal elke juist geconfigureerde mailserver zijn poging staken om het mailtje alsnog af te leveren.

Oftewel de postbode kon je adres niet vinden en heeft de post in de prullenbak gegooid.
Handtekening
Wink
 
Highway
Vandaag is het bij mij ook raak! Caiway email ligt er uit.
Email programma kan geen verbinding maken.
Webmail geeft error: "Er is een fout opgetreden

Verbinding kan niet worden gemaakt: POP3 connection broken in response".

Dan maar geen nieuwsbrief. Cry

Email programma foutmelding: "Sending of password for user xxxxx did not succeed. Mail server pop.caiway.nl responded: USER xxxx set, mate"
Handtekening
Wink
 
Murgen
Dat hoort natuurlijk niet, als je email services aanbiedt moet het wel werken. Ik ben zelf al jaren geleden overgestapt op apple en google mailboxen. Onafhankelijk van providers.
 
Bordewolf

Quote

Murgen schreef:

Dat hoort natuurlijk niet, als je email services aanbiedt moet het wel werken. Ik ben zelf al jaren geleden overgestapt op apple en google mailboxen. Onafhankelijk van providers.


In de tijd waarin men veel en vaak wil overstappen is het niet aan te raden nog een provider-eigen mailbox te hebben.
Mocht een provider een mailbox bieden dan mag je in deze tijd minimaal een IMAP-server verwachten.
Ik heb het idee dat de server helemaal onderuit is gegaan bij Caiway en dat ze deze ook maar met moeite weer in de lucht krijgen.
Gewijzigd door Bordewolf op 16 oktober 2016, 21:57
 
Murgen
Nou, je stapelt wel weer allerlei niets met elkaar te maken hebbende brokken op elkaar om maar weer je punt te maken. Feit is dat mailboxen vervelende dingen zijn. Trouwens, ik heb een aantal domeinnamen waarvan de website wordt gehost door een derde partij en die zijn qua techniek net zover als Caiway. Terwijl imap wel wordt geadverteerd, in de praktijk alleen ellende en heel moeizaam in te stellen. En veel spam. Doen Apple en Google beter.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie