obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen mail
Bakstenen
is toch niet meer van deze tijd dat er al 2 dagen geen mailverkeer is, en niets melden op twitter je mag zelf uitzoeken wat er aan de hand is .
Kijk dat er eens een storing is kan ik begrijpen maar 2 dagen geen mail en ook niet kijken via webmail.
 
Bordewolf
Dat hoor je eigenlijk van geen enkele provider meer. Los daar van zou een dergelijke storing in elk geval op de voorpagina van hun site moeten staan.
Overigens zijn mensen die er zakelijk van afhankelijk zijn in de aap gelogeerd. Dat gaat orders kosten wanneer men geen mail ontvangt.

Los daar van is de wijze met een POP-server ook al sterk verouderd. Je zou wensen dat die server het loodje heeft gelaten en da Caiway nu noodgedwongen moet investeren in IMAP.

Er is immers niemand bij Caiway die volgens hun slogan echt vooruitkijkt. Men moddert maar wat aan. Dat geldt niet alleen voor de mail, maar ook voor de TV-zenders.
Er zijn er straks tussen de 8 en de 10 zenders verdwenen zonder vervanging en laat ik het maar niet weer gaan hebben hoe ze Twente tot nu toe in de steek laten!
 
Bakstenen
Is wel gek want mijn vrouw heet kabelfoon.net en die heeft nergens last van.
 
spidey-westland
Ook ik ontvang geen mails op mijn desktop van "kabelfoon.nl", andere postbussen zoals icloud.com en gmail.com werken wel. Ook internetten gaat goed.

Laatst gedateerde email in mijn postbus is 13-10-2016.

Overigens gaat verzenden wel.

Is er iets met de mailserver aan de hand?
 
Jan284
Gisteren was er bij mij al geruime tijd geen e-mail verkeer. Vandaag is het zeker al een halve dag zo.
Belachelijk dat zoiets kan gebeuren. Ik moet er niet aan denken dat zoiets ook met de telefoon
gaat gebeuren.
Hoe lang gaat dit nu nog duren?
 
Bakstenen
De mails stromen weer binnen.PC
 
pvbers
nog steeds geen mail en webmail en de nieuwsserver geeft ook al twee dagen geen updates; een wanprestatie die vraagt om compensatie.
 
Bordewolf

Quote

pvbers schreef:

nog steeds geen mail en webmail en de nieuwsserver geeft ook al twee dagen geen updates; een wanprestatie die vraagt om compensatie.


Vanaf dat ik bij Caiway zit heb ik mail via outlook. Geen spam, geen gedoe en werkt altijd.
De keuze tussen een Exchange Server en POP is snel gemaakt lijkt me. Je gaat tegenwoordig je mail niet meer wegzetten op een ouderwetse POP server.
Dat een mailserver er zo lang uit ligt is heel bijzonder, dat Caiway nog steeds geen IMAP heeft nog veel bijzonderder. Maar goed we kunnen Caiway wel bashen, maar zo lang de werkelijke oorzaak niet bekend is vind ik dat ze ook nu maar even het voordeel van de twijfel moeten hebben.
 
Bakstenen

Quote

Roberto schreef:

Quote

streep schreef:

het is nu al 3 dagen. ik heb een enkele mail binnen gehad maar waar is de rest ?
heb jij dat ook. ook schandalig dat je op de site van caiway niet geinformeerd wordt.


Gewoon even zoeken en je vindt het. Vind je het nu niet meer schandalig?Grin

https://www.caiway.nl/site/nl/klanten...3101-25593


Ach wat is schandalig,mailserver ligt er weer uit.maar een twitter bericht hierover zou mooi zijn helaas alleen twitteren dat de snelheid zo hoog is.
Ik kijk overdags op de webmail maar zag niets en dacht dat ik Windows Live mail niet had afgesloten maar thuis ook niets dan denk je eerst ik zal toch niet gehackt zijn op Twitter niks dan moet je op de website gaan zoeken wat er is,kijk ik heb er verders geen nadeel van ondervonden behalve dat ik sommigen mensen later beantwoord en een technisch mankement kan gebeuren en als ondernemer zit je als je de zaak goed op de rails heb niet meer met kabelfoon als mailadres .
 
Dazzling
Volgens mij zag ik een tweet voorbij vliegen

https://twitter.com/caiway/status/787206437709545472
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie