obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
HD IN ALBRANSWAARD
jj1987
Wij hebben nog wel onze eigen analoge fm zenders en analoge tv kanalen. Zo hebben wij geen Slamfm analoog en radio decibel. Wat wel de meeste caiway klanten hebben. Hoorde dat dat toen te maken had met afspraken met de gemeente. Ze mochten 5 jaar niets aan de analoge zenders rommelen. Dus ben benieuwd hoe dat in 2018 gaat. Waarschijnlijk knallen ze t analoge er gewoon af. Wel raar want Slamfm bijv is toch een grote zender. Digitaal zit ie er wel op echter in een ruk kwaliteit. (Zoals de meeste digitale zenders vind ik) te gecomprimeerd. Het kopstation staat daarom ook nog in het baxpark hier. Met een grote mast en schotels etc.. Weet wel met de overschakeling dat de analoge radio en tv direct van betere kwaliteit was als daarvoor. Caiway gebruikt daar wel goede kwaliteit streams voor. Een fatsoenlijke zenderkaart is er nauwelijks. Degene die op de site ergens verstopt zit klopt ook maar half. Daar staat Megastad fm nog op... Die zender is er al 3 jaar niet meer.
 
Adios
Waarom krijgen jullie geen flinke maandelijkse korting van Caiway zolang jullie basispakket op de kabel niet is gelijk getrokken met de rest van de Caiway gemeenten?

Het is toch raar, maar drie HD zenders en toch hetzelfde maandbedrag vragen?

Dat is toch weer krommer als krom ?
 
jj1987
Met 3 HD zenders zou ik toch echt caiway opzeggen en lekker naar KPN gaan. Of een schotel op t dak knallen. Op jouw postcode kun je met pairbonding 32mb halen. Zou ik lekker daar naartoe gaan. Dan is je internet snelheid waarschijnlijk minder maar 32mb lijkt me goed te doen. Ook al lever je dan met tv kijken iets snelheid in. Maar ach je kan niet alles hebben. Toen in ambacht nog het cai HIA bestond heb ik er een schotel op gezet. Voor 19,95 heb je 41 HD zenders. Mocht caiway de kolder in de kop krijgen kun je na je contractsperiode toch gewoon weer terug klant worden?

Quote

aktep schreef:

Zou iemand eens kunnen vertellen waarom wij in Albrandswaard nog steeds maar 3 HD zender hebben op de coax, december 2014 is de kabel vrij gegeven door de gemeente dus had caiway het pakket gelijk kunnen trekken.

En antwoorden als, die vraag zetten we door of er wordt aangewerkt enz enz hoef ik niet.

Gewoon een eerlijk antwoord van caiway graag zonder dat we weer 2, 3 jaar aan het lijntje worden gehouden en nee we doen geen moeite voor jullie gemeente en incasseren lekker iedere maand je geld is ook een antwoord.




gr. Arie
 
Murgen
Ik denk dat de techniek en kwaliteit van het cai-netwerk in iedere gemeente anders is en op sommige plaatsen zelfs slecht. Wij hadden geluk, een kwalitatief goed netwerk maar anderen bittere pech.
 
Adios
Dan had CIF allang dat kabelnetwerk moeten aanpassen naar de eisen van deze tijd.

Je kan niet een coaxnetwerk kopen, de klanten hetzelfde laten betalen als de andere Caiway klanten en verder het netwerk laten verrotten richting ontbinding en daar een achterhaald product op laten zitten.

Wel de lusten maar niet de lasten, dat is wat CIF en Caiway nu doen.

Ik vind dat onbeschofd en heb hier geen woorden voor!
 
Bordewolf

Quote

Murgen schreef:

Ik denk dat de techniek en kwaliteit van het cai-netwerk in iedere gemeente anders is en op sommige plaatsen zelfs slecht. Wij hadden geluk, een kwalitatief goed netwerk maar anderen bittere pech.


Dat is voor Albrandswaard wellicht zo, echter daar zijn beloftes gemaakt over de pakketten.

In Twente waar we ook te weinig HD zenders en regionale zenders hebben klinkt het netwerk als een klok met een QAM256 techniek die er voor zorgt dat er juist gigantisch veel HD zenders kunnen worden doorgegeven.
Maar daar is een andere post over waar van @Caiway Webcare een goed en concreet antwoord verwacht wordt over wanneer men de situatie gaat oplossen.
 
Adios
Ik denk dat jullie in Twente op de coax nog steeds technisch zijn aangesloten op Ziggo, klopt dat?

Er zal een reden zijn waarom Caiway zo treuzelt met de omschakeling op het reguliere Caiway aanbod toch?
 
jj1987
Toch kan Caiway dit netwerk wel up to date maken. Dat hebben ze in Ambacht toen ook gedaan. Met de overschakeling van cai HIA naar caiway zijn ze maanden bezig geweest. Graven, wijk en eindversterkers vervangen etc. Zo'n mannetje heeft dat toen weleens laten zien zo'n wijkkastje. Die multitaps etc opnieuw verdelen en signaal goed afstellen.
Moet ook zeggen dat het signaal hier goed stabiel is en nagenoeg nooit grote problemen op de uitval van een aantal zenders na dan. Maar begreep dat hier meer klanten last van hadden. Dit is inmiddels hersteld.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik denk dat jullie in Twente op de coax nog steeds technisch zijn aangesloten op Ziggo, klopt dat?

Er zal een reden zijn waarom Caiway zo treuzelt met de omschakeling op het reguliere Caiway aanbod toch?


Nee we zijn niet meer aangesloten op Ziggo. Was dat zo, dan was het juist makkelijker om de ontbrekende HD zenders door te geven. Bovendien klinkt ons netwerk als een klok, aanpassingen zijn hier niet nodig.
Gewijzigd door Bordewolf op 25 juli 2016, 17:27
 
Adios
Dan begrijp ik niet waarom Caiway zo treuzelt met de harmonisatie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD IN ALBRANSWAARD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie