obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
syfy en 13th street
tvalien
Inderdaad geen BBC First dus, of over twee jaar?

Mag ik het zeggen? Ja, ik zeg dat er een stel idioten daar zitten, die alleen vergaderen hoe zij hun zakken kunnen vullen, zonder aan de wensen van de klant te denken. Bah, helemaal gehad met hun. Dat glasvezelverhaal kost zeker teveel geld? Angry
 
Adios
Ik vind het zeer frustrerend dat Caiway wel de flinke prijsverhoging in zijn zak steekt sinds begin 2016, maar de zender uitbreiding zoals de andere aanbieders achterwege laat.

Het gaat voor mij bergafwaarts met Caiway !!

Zeker nu ik besef wat mijn bij Caiway onder glimlachbrieven verstaat.
 
Adios
Kan je het niet opzeggen? Volgens mij heb je voor alle producten en diensten wettelijke bedenktijd toch?
 
Bordewolf
Zender 5 is per 1 augustus uit de lucht gegaan. Het lijstje met verdwenen zenders:
- Syfy (voor enkelen een HD zender)
- 13th Street (ook voor een deel van de klanten HD)
- NPO Humor 24
- NPO Doc 24
- NPO Best 24
 
jj1987
Kan caiway niks aan doen. Allemaal zenders die er gewoon mee gekapt zijn.
 
Bordewolf

Quote

jj1987 schreef:

Kan caiway niks aan doen. Allemaal zenders die er gewoon mee gekapt zijn.


Volgens jou kan Caiway nergens iets aan doen... Over de goden niets dan goeds?
Caiway dient te zorgen voor vervanging daar kunnen ze wel iets aan doen. We betalen nu meer voor minder.
 
jj1987
Gaan we weer. Bordewolf moet weer eens zijn wekelijkse gal spugen. Ach... Als t je maar voldoening geeft.
Nee caiway kan er niets aan doen dat deze zenders gestopt zijn. En Ja ze hadden wel wat zenders erbij mogen plaatsen. En Nee dit is niet gebeurd. Naar ongenoegen van velen. We kunnen er lang of kort over zeuren. Caiway leest hier geeneens mee. Dus bel ze op. Mail ze. Spreek daar je wensen uit. Krijg het welbekende "we nemen je wensen mee" antwoord. Uiteindelijk trek je toch aan t kortste eind. Zoals ik al eerder zei. Stap lekker over naar een provider die wel zogenaamd alles voor elkaar heeft. Want naar mijn idee kan caiway er een gouden strik om doen. Tevreden kunnen ze niet iedereen stellen. Of neem glas van caiway en een KPN abonnementje om via koper om tv te kijken. Ben je van alles voorzien. Ik kan ook wel gaan liggen janken dat ze geen diensten leveren over het Reggefiber netwerk. Ik moet hierdoor tv via coax afnemen. 31 euro en internet en bellen via glas xs4all 45 euro..Maar ach...
 
Bordewolf

Quote

jj1987 schreef:

Gaan we weer. Bordewolf moet weer eens zijn wekelijkse gal spugen. Ach... Als t je maar voldoening geeft.
Nee caiway kan er niets aan doen dat deze zenders gestopt zijn. En Ja ze hadden wel wat zenders erbij mogen plaatsen. En Nee dit is niet gebeurd. Naar ongenoegen van velen. We kunnen er lang of kort over zeuren. Caiway leest hier geeneens mee. Dus bel ze op. Mail ze. Spreek daar je wensen uit. Krijg het welbekende "we nemen je wensen mee" antwoord. Uiteindelijk trek je toch aan t kortste eind. Zoals ik al eerder zei. Stap lekker over naar een provider die wel zogenaamd alles voor elkaar heeft. Want naar mijn idee kan caiway er een gouden strik om doen. Tevreden kunnen ze niet iedereen stellen. Of neem glas van caiway en een KPN abonnementje om via koper om tv te kijken. Ben je van alles voorzien. Ik kan ook wel gaan liggen janken dat ze geen diensten leveren over het Reggefiber netwerk. Ik moet hierdoor tv via coax afnemen. 31 euro en internet en bellen via glas xs4all 45 euro..Maar ach...

Ik vraag me dan af wat jij als niet Caiway klant op dit forum doet? Andere aanvallen? Doe even gezond.

Ik kan het blijven herhalen maar jij wil het niet lezen: Ik BEN tevreden over Caiway alleen hun TV-pakket is niet up to date. Daar zal ik over blijven zaniken daar waar ik aderlatingen zie of jij dat nu leuk vind of niet.

Verder leest Caiway Webcare wel degelijk mee.

Daar wil ik overigens best nog iets over kwijt: deze mensen doen OOK alleen maar hun best. Het zou juist een welkome toevoeging zijn wanneer hier een marketing-medewerker, woordvoerder of nog beter een insider op het gebied van TV en techniek hier zou gaan reageren. Op het Ziggo-forum is en was altijd een 'anoniem' actief die daadwerkelijk achter de knoppen zat en ook nog iets te zeggen had over het beleid. Dat was meteen iemand die wel iets deed met de input en er ook mee aan de slag ging.
Het zou dit forum meer inhoud geven wanneer we een goede sparrings partner hier zouden hebben die hier eerlijke antwoorden geeft. Webcare met al haar goede bedoelingen draait me er te vaak omheen.

Het zou juist voorkomen dat we oeverloos zouden zeuren alhier over zaken die andere providers gewoon dik voor elkaar hebben.
Gewijzigd door Bordewolf op 05 augustus 2016, 19:04
 
jj1987
Je zanikt maar een eind weg. Ik als NIET caiway klant? Neem keurig het basic tv pakket met plustv en smartcard van ze af. Heb zélfs een klantnummerWink
 
Bordewolf

Quote

jj1987 schreef:

Je zanikt maar een eind weg. Ik als NIET caiway klant? Neem keurig het basic tv pakket met plustv en smartcard van ze af. Heb zélfs een klantnummerWink


Vreemd je spreekt net over XS4ALL, je spreekt jezelf nu ernstig tegen.

Laat mij verder in mijn waarde dan doe ik hetzelfde met jou. Tot nu toe heb je jezelf alleen maar op het forum geroerd om op mij te reageren en daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Discussieer hier inhoudelijk of niet. Wat je nu aan het doen bent draagt niet bij tot oplossingen eerder tenenkrommende woordenwisselingen naar forumleden toe.

Wanneer jij het allemaal prima vind bij Caiway: pak een lollie en ga het vieren.
Ik ben ook tevreden op het TV-pakket na. Daar valt een hoop te verbeteren zowel op COAX als op glas.
Gewijzigd door Bordewolf op 05 augustus 2016, 19:18
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'syfy en 13th street', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Storing 13th street Algemeen : 10 05 aug 2014
storing 13th street Digitale radio of televisie storing : 6 29 okt 2012
Advertentie