obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
syfy en 13th street
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik vind negatief te gemakkelijk gebruikt om mensen de mond te snoeren.

Zolang je geen leugens verkondigt is het gewoon verslaggeving van feiten.


Klopt, maar heb geen zin om in herhaling te vallen. Ik ben dit jaar echt al een paar keer van mijn stoel gevallen van verbazing en dat is echt alles wat ik nog kwijt wil.
Ik ben verder tevreden met wat ik dan wel heb, kan best hopen op meer maar volgens mij heeft Caiway nog een hele lange weg te gaan, ze zijn er tot nu toe alleen voor Caiway, als klant nemen ze je verre van serieus.
 
Adios
Alle andere aanbieders hebben dit jaar het aantal zenders uitgebreid. Dus als er vervangen moet worden alle verdwenen zenders per 1 juli 2016 plus uitbreiding, verwacht ik wel meer HD zenders erbij !!

BBC First HD lijkt me de meest logische als start want deze zender zit nu per 1 juli 2016 bij praktisch iedere aanbieder in Nederland in het basispakket.

Daarnaast is Eurosport 2 nog steeds in antiek HD en is er een HD versie beschikbaar van Mezzo, The Travel Channel en Brava beschikbaar.

Ook BBC4 is beschikbaar in HD.

Caiway heeft mogelijkheden genoeg !!
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Alle andere aanbieders hebben dit jaar het aantal zenders uitgebreid. Dus als er vervangen moet worden alle verdwenen zenders per 1 juli 2016 plus uitbreiding, verwacht ik wel meer HD zenders erbij !!

BBC First HD lijkt me de meest logische als start want deze zender zit nu per 1 juli 2016 bij praktisch iedere aanbieder in Nederland in het basispakket.

Daarnaast is Eurosport 2 nog steeds in antiek HD en is er een HD versie beschikbaar van Mezzo, The Travel Channel en Brava beschikbaar.

Ook BBC4 is beschikbaar in HD.

Caiway heeft mogelijkheden genoeg !!


Zullen we eerst zorgen dat Twente dan ook van ALLE HD zenders kan genieten alvorens we er weer meer gaan toevoegen bij de rest van Nederland?
Eurosport 2 HD is hier al beschikbaar, die kan er dan bij jullie ook bij, wordt alles ook een klein beetje gelijk getrokken.
 
Bordewolf
Maakt Caiway op die manier reclame?

Zullen we de HD zenders van Caiway en Twente even tellen?

Basis Caiway: 30
Basis Twente: 20

Extra Caiway: 3 HD zenders (maakt totaal 33)
Extrapakket Twente: 5 HD zenders (maakt samen 25 ipv 31)

Dus leg mij maar even uit hoe dat dan zit ? Dat Ziggo in het plus en extra pakket ook HD-zenders heeft was mede omdat die paketten ook iets moeten bevatten om voor te betalen.

Kun jij me dan nu even uitleggen waarom wij voor onze € 20,= maar 20 HD zenders hebben en jullie voor datzelfde geld 30 ??????????????????

Dan snap je nu precies waar mijn grieven zitten. Er zijn tal van basiszenders die we nog niet in HD hebben in Twente.
Dat Ziggo zo slim is geweest om MTV LIVE HD, Eurosport 2 HD, FoxlifeHD, NAT Geo Wild HD, History HD, Animal Planet HD ook in HD door te geven omdat je daar binnen Extra pakket nu eenmaal ook waar voor je geld wilt, kunnen wij toch niet helpen in Twente?

Waarom moeten mensen met een basispakket daar onder leiden? Overigens worden van deze zenders bij Caiway ook enkele in HD al doorgegeven.

PS Ik heb overigens basis + extra, ik praat dus in deze slechts ten dele voor mezelf. Het Ziggopakket bevat inmiddels veel meer dan de door jouw genoemde 31 zenders, Ziggo zit bij kans al op minimaal 40 waaronder tal van basiszenders die Caiway in zijn eigen pakket wel in HD doorgeeft.
Gewijzigd door Bordewolf op 29 juni 2016, 19:20
 
Adios
Maar Ziggo heeft nu toch echt 29 HD zenders in het basispakket!

Waarom heeft Caiway er dan bij jullie in het ex-Ziggo gebied maar 17 ?

Ze hebben jullie binnengehaald, zijn toen niet meegegaan met de vernieuwingen van de oude aanbieder, maar hebben jullie ook niet meegenomen naar het eigen aanbod?

Ik neem aan op de glasvezel dat jullie toch wel het gewone Caiway aanbod hebben toch?
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Maar Ziggo heeft nu toch echt 29 HD zenders in het basispakket!

Waarom heeft Caiway er dan bij jullie in het ex-Ziggo gebied maar 17 ?

Ze hebben jullie binnengehaald, zijn toen niet meegegaan met de vernieuwingen van de oude aanbieder, maar hebben jullie ook niet meegenomen naar het eigen aanbod?

Ik neem aan op de glasvezel dat jullie toch wel het gewone Caiway aanbod hebben toch?


Probeer je me nu weer te voeden? We hebben er 20 in de basis geen 17. En glas is te duur om over te stappen.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Zullen we de HD zenders van Caiway even tellen?

Basis Caiway: 30
Basis Twente: 17


Kun jij me dan nu even uitleggen waarom wij voor onze € 18,= maar 17 HD zenders hebben en jullie voor datzelfde geld 30 ??????????????????

.


Caiway Erotiekpakket is gewoon gratis bij jullie. Wij betalen EUR 20,20 en jullie dus 18 euro. Volgens mij zijn jullie beter af met basic tv. Lekker goedkoopSmile


Correctie dat is bij ons inmiddels ook 20,20 en verder is het erotiekpakket niet gratis. Alleen Penthouse basic en Meiden van Holland soft. De rest moet ook Twente voor bij betalen. Niets goedkoop, gewoon duur.
Als je dus even mee hebt gerekend missen we 8 HD zenders en betalen in de basis al meer voor veel minder, 10 minder HD zenders in het basispakket.
Maar ja Caiway doet of zijn neus bloed en verrekt het om de situatie te bekijken en meteen ook recht te zetten.
 
Adios
Ik probeer niks, je zegt zelf net 17 HD zenders.
En ben het met je eens dat dit dus niet kan.

Je gaat niet mee met het aantal HD zenders van Ziggo , maar ook niet met die van Caiway.



Ik vind dat een belachelijke manier van handelen van Caiway en vind dat Caiway dit niet kan maken.

Of ze nemen jullie over en zorgt dat er niks verandert ten opzichte van jullie oue aanbieder of ze nemen jullie mee in het reguliere aanbod op de coax.

Nu worden de coaxklanten zwaar verwaarloosd door Caiway in jullie gebied.

Dit is dus een beetje vergergelijkbaar met de siutiatie Albrandswaard.


Rare manier van denken houden ze er op na in Naaldwijk, waarbij het rechtsvaardigheidsgevoel ver te zoeken is richting de klant.
Gewijzigd door Adios op 29 juni 2016, 19:42
 
Bordewolf
Tja, nogmaals ze doen of hun neus bloed. We kunnen om uitleg blijven vragen, maar er klopt echt geen reet van. We hebben 8 minder HD zenders tov de rest van de Caiwayklanten en 10 minder HD zenders in het basispakket.
maar rechtzetten ho maar. En zoals ik al schreef ons netwerk is technisch klaar voor nog wel 15 extra HD-zenders en met een deel afschakeling analoog nog wel 30.

Het totaal van 31 waar Caiway mee schermt is inclusief de premium zenders en die tellen in het toaal van 33 die jullie in het Caiwaypakket geleverd krijgen voor Basis+Extra toch echt niet mee....
Iemand maakt een behoorlijke rekenfout bij Caiway en Twente bloed er kennelijk voor. Ik heb het probleem nu al een tijdje proberen te duiden, maar wellicht met deze cijfers die het volgens mij een stuk helderder maken moet men bij Caiway toch eindelijk tot de conclusie komen dat er iets fout zit en dat men dit nu moet spoed recht moet gaan zetten.

@Webcare en/of Jeanine: hebben jullie nu ook meegeteld, is het nu wel duidelijk en wordt dit dan nu toch met spoed opgepakt? Of vinden jullie dit een gezonde situatie om zo te laten bestaan ?
Gewijzigd door Bordewolf op 29 juni 2016, 19:22
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Ontspan Bordewolf. Ik had alleen een vraag klopt onderstaand nog vanaf vrijdag 1 juli en zoja wat komt er in plaats van 13th street HD


Nee lijkt me niet. Bij jullie gaat er 1 af. Twente had deze nog niet in HD op COAX (een van de acht).

Ik ga nu weer in de ontspanmodus :-) Was eigenlijk niet van plan verder nog te posten over deze situatie maar ja soms vraag iets op een antwoord of nog verdere verduidelijking.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'syfy en 13th street', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Storing 13th street Algemeen : 10 05 aug 2014
storing 13th street Digitale radio of televisie storing : 6 29 okt 2012
Advertentie