obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Storing op de coax
Joekelaar
Hallo, ik heb op mijn coax aansluiting veel storing op de HD kanalen. Dit zijn dus de lage nummers op ab. Blokkerig of vastlopers. Ga ik naar de hogere nummers, ned1 is dan 501, ned2 is 502 etc. is het signaal perfect. Dit alles met een humax ontvanger. Heb de laatste firmware en in het verleden nooit problemen gehad. Iemand enig idee?
Dank u.
 
Caiway Webcare
Beste heer/mevrouw,

Heeft u dit probleem op meerdere TV's?
Hoe ziet de binnenhuisinstallatie eruit? (splitters, versterkers, lengte kabel etc)
Speelt het probleem op een specifiek dagdeel?

Met vriendelijke groet,

David
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Joekelaar
Hallo, dit probleem is op 1 tv in slaapkamer. Is tevens ook enige tv op coax signaal. Tv woonkamer gaat via glas. Die coax kabel zal een meter of 8 zijn. Geen splitters oid aanwezig. Dit probleem is van de laatste 4 wkn schat ik, begint nu vervelend te worden. Voorheen nooit problemen gehad. Ontvanger is een humax 5300c met laatste firmware. Dit probleem is gedurende 24 uur.
Hopende dat ik u voldoende hebt geinformeerd,
Dank u
 
Caiway Webcare
Heeft u misschien de mogelijkheid om een andere COAX kabel te testen en om de zenders opnieuw binnen te halen?

Met vriendelijke groet,

David
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
2fast4u
wat ik zelf wel had in begin was dat ik en coax kabel had die maar 75db was en best veel storingen had niet de lijn maar de omgeving.. toen heb ik en 135db 5 keer beschermde kabel opgezet en nooit meer poblemen beeld altijd goed..misschien helpt het?
 
Adios
Ook vanavond weer op NPO 1 weer blokjes en haperingen een paar seconden. Dus het probleem is niet opgelost .
 
Adios
Beste Jaco, familieleden hebben dezelfde klachten. Ik maak een foto van de signaalsterkte. Misschien dat het je kan overtuigen dat het niet aan mijn binnenhuisbekabeling ligt.
 
Adios
Ik was vandaag in de Caiway winkel in Naaldwijk en daar men raadde mij een nieuwe splitter aan de in meterkast. De splitter kon na een aantal jaren minder goed gaan werken was hun ervaring.

Dus ik heb een nieuwe Technetix of zoiets aangeschaft vandaag daar.

Ben benieuwd of hiermee het probleem is opgelost.
 
Adios
Volgens mij heeft het niks geholpen. Ook nog eens vijf euro teveel betaald voor die splitter in de Caiway shop, zag ik toen ik later keek op internet.
 
Adios
Dat kan wel zo zijn, maar Caiway vraagt daar wel ruim vijf euro teveel voor , heb ik later dus ontdekt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing op de coax', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Coax kabel buiten defect? Klacht over CaiWay/Delta : 1 11 nov 2022
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Advertentie