obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
Ik wil Netflix op de Entone ontvangen
Ja Ja 64%[7 stemmen]
Nee Nee 36%[4 stemmen]
Totaal stemmen : 11
 Onderwerp afdrukken
Netflix op Entone ?
SolariuS
Wanneer krijgen we Netflix op de Entone? Moet toch te installeren zijn via een update dacht ik zo. Videoland wel, Netflix niet?
 
2fast4u
vind ik ook is op de smart tv dus niet echt nodig..
 
SolariuS

Quote

Roberto schreef:

Dit zit toch standaard op je Smart TV. Waarom moet Caiway dit voor je regelen??Helpless
Koop anders een Chromecast o.i.d.


En als je geen smart-tv hebt? Dat kan ook nog steeds hoor. Via de Chromecast heb ik geen 5.1 geluid Mad
 
SolariuS

Quote

2fast4u schreef:

vind ik ook is op de smart tv dus niet echt nodig..


En als je geen smart-tv hebt? Dat kan ook nog steeds hoor.
 
SolariuS

Quote

Roberto schreef:

Vakantiegeld komt eraan SolariuS. Even naar de Mediamarkt gaan en kun je gelijk Netflix kijken en sommige in UHD.


Is niet voor iedereen weg gelegd helaas... Frown
 
SolariuS

Quote

Roberto schreef:

Dat kan SolariuS (alle respect daarvoor) maar Caiway is ook geen KPN.


Sorry hoor, maar... Sad
Verder geen commentaar hierop...
 
Adios
Ik heb zelf ook een smartelevisie, maar je betaalt maandelijks behoorlijk veel extra geld voor de Entone. Het is volgens mij nu de kaalste losse ontvanger van alle providers met betrekking tot applicaties.

Iets waar Caiway zich gezien de prijsstelling zich behoorlijk voor mag schamen.

Netflix, en vele andere apps zijn tegenwoordig standaard.

Alle klanten moeten bediend worden hiermee, ook de klanten die geen smart televisie hebben.

Niet voor niks heeft KPN het al en is Ziggo en Telenet ermee bezig.

Hier wordt altijd maar achterlopen van Caiway op vele fronten tot in de treure verdedigd.

Ik pas hiervoor !!
 
SolariuS

Quote

H D R schreef:

Ik heb zelf ook een smartelevisie, maar je betaalt maandelijks behoorlijk veel extra geld voor de Entone. Het is volgens mij nu de kaalste losse ontvanger van alle providers met betrekking tot applicaties.

Iets waar Caiway zich gezien de prijsstelling zich behoorlijk voor mag schamen.

Netflix, en vele andere apps zijn tegenwoordig standaard.

Alle klanten moeten bediend worden hiermee, ook de klanten die geen smart televisie hebben.

Niet voor niks heeft KPN het al en is Ziggo en Telenet ermee bezig.

Hier wordt altijd maar achterlopen van Caiway op vele fronten tot in de treure verdedigd.

Ik pas hiervoor !!


Oh, gelukkig, ik begon me al af te vragen of dit forum alleen uit Caiway medewerkers bestond. Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netflix op Entone ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netflix geeft via wifi geen surround Hardware instellingen : 15 11 mrt 2020
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie