obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
TV storingen - balken - blokken
Adios
Hier ook een strak beeld op de Airties.

Maar ja. Aangezien Enrtone niet meer bestaat zal Caiway ook wel overgaan naar Amino IPTV ontvangers toch ?
 
Adios
Oh ja, dat zou dit jaar gebeuren toch? Moet het eerst nog zien!

Maar wel opvallend dat wij op de Airties die problemen niet hebben en de Entone klanten wel!


Ik moet er niet aan denken!!! Iedere dag blokken in mijn beeld .....
 
Migow
Het stomme is dat het niet op alle kanalen is maar vaak op npo1 en zijn gewoon bepaalde momenten dat beeld ff aan bovenkant verschuift. Ik heb ook coax met ci+ dus kan altijd switchen maar tot nu toe hoeft dat niet. Maar het moet gewoon goed zijn. We wachten geduldig af Smile
 
Bakstenen
Weet je ik was op vakantie in CuraƧao en de stroom viel uit hier in Nederland zou er paniek zijn want je koelkast wordt warm,daar is de reactie "relax men meest duurt dat maar 1 uur" vandaag hebben alle zenders vanaf zender nr 42 last van storingen als je er heen gaat krijg je rechts boven een melding "er is een error opgetreden bij het afspelen probeer het later nog eens"en dan kan je Caiway wel bellen of mailen maar dan krijg je toch weer een stom antwoord,dus relax gaat vanzelf weer over (hoop ik).
Moet wel zeggen dat deze week ik geen last meer heb dat het beeld weg valt.
 
Caiway Webcare
Beste Bakstenen,

Zonder meldingen kunnen wij een storing niet oplossen dus ik ben alleen maar blij met binnenkomende berichten. Wat bedoelt u precies met een stom antwoord? Dat is uiteraard niet onze bedoeling.

Ik heb vanavond een paar berichten binnengekregen betreffende deze melding. De omvang is voor mij op dit moment niet duidelijk.
Kunt u in een PB uw postcode en huisnummer toesturen zodat wij dit verder kunnen onderzoeken?

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
 
Bakstenen

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste Bakstenen,

Zonder meldingen kunnen wij een storing niet oplossen dus ik ben alleen maar blij met binnenkomende berichten. Wat bedoelt u precies met een stom antwoord? Dat is uiteraard niet onze bedoeling.

Ik heb vanavond een paar berichten binnengekregen betreffende deze melding. De omvang is voor mij op dit moment niet duidelijk.
Kunt u in een PB uw postcode en huisnummer toesturen zodat wij dit verder kunnen onderzoeken?

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team

Ik zit al lang bij Caiway en als er een storing was en je belde was het eerste antwoord "wilt u de stekker uit het modem halen en er weer in nadat je eerst een aantal vragen kreeg terwijl je ze hoorde bladeren door het boek "en de leukste is deze ,ik had een melding gemaakt ik weet niet meer precies van wat maar er werd mij gevraagd om de Entone aan te laten staan dan kon men vanuit de centrale bij mij kijken nadat ik een week niets gehoord had maar eens terug gebeld en het antwoord was"wij hebben u gebeld maar er werd niet opgenomen"ik zeg vreemd want er staat altijd bij mij een antwoord apparaat aan ,ja maar dat spreken we niet in.
In mijn ogen een stom antwoord.
Mvg
Henk
 
Caiway Webcare
Beste Bakstenen,

Er worden inderdaad testen doorgenomen, ik kan me voorstellen dat u hier niet altijd op zit te wachten. Deze testen hebben echter wel een doel, zo ook het aan laten staan van de Entone. Mijn collega's kunnen
inderdaad van afstand kijken wat er mis gaat.

Voor de storing is inmiddels een centrale storingsmelding aangemaakt, wij zijn druk bezig deze te verhelpen.

Excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
 
Migow
had mailtje ook gehad. Maar dat heeft neem ik aan niets met af en toe blokkerig beeld?
 
Bakstenen

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste Bakstenen,

Er worden inderdaad testen doorgenomen, ik kan me voorstellen dat u hier niet altijd op zit te wachten. Deze testen hebben echter wel een doel, zo ook het aan laten staan van de Entone. Mijn collega's kunnen
inderdaad van afstand kijken wat er mis gaat.

Voor de storing is inmiddels een centrale storingsmelding aangemaakt, wij zijn druk bezig deze te verhelpen.

Excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team


Daar gaat het niet om ik snap heus wel dat ze van een afstand dat kunnen zien,en ja of ik daar op zit te wachten nee maar er kan altijd wat fout gaan,maar het ging mij om het antwoord dat ik te horen kreeg,dat een helpdesk een antwoord apparaat niet inspreekt en de klant maar moet gissen of het nu wel of niet gelukt is.
 
Bakstenen

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Ter info:

Deze week ontvangt u de software update voor uw interactieve tv-ontvanger. Deze zorgt voor een verbeterde weergave van de gebruikersomgeving van uw tv-ontvanger.

Om interactieve tv te kunnen blijven kijken, dient u de software update uit te voeren middels de groene knop op de afstandsbediening. Hierdoor start uw tv-ontvanger opnieuw op. Dit kan tot 10 minuten duren..

Kijk voor vragen en meer informatie op caiway.nl/klantenservice.

en leuk dat ze ook de datum er niet bij zeggen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV storingen - balken - blokken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
lichte storingen tv caiway almelo Digitale radio of televisie storing : 4 15 dec 2018
storingen tijdens directe uitzending Digitale radio of televisie storing : 24 10 dec 2017
storingen tijdens directe uitzending CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 20 okt 2016
Storingen vanmorgen vroeg? Storing : 5 17 aug 2016
Advertentie