obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
TV storingen - balken - blokken
Migow
Via coax of iptv? Niet opgemerkt maar kijk alleen nog via iptv. Mocht het op de coax zijn dan ga ik dat ook weer eens bekijken en evt melden
 
Jan284
Ja hier gisteren op glasvezel ook storing aan het begin van de avond.
Ik heb niet zo op de tijd gelet.
Schuin weg trekkende lijnen
 
marrie3
ik heb nog steeds last van blokken e.d . Het gaat weken goed en dan ineens gaat het dagen fout. Als ik dan naar kanaal 504 en hoger gaat heb ik er vaak geen last van
 
marrie3
ik heb ook internet via de coax. daarvoor zit er een splitter tussen, normaal ook nog een splitter voor de tv naar de slaapkamer. Maar die heb ik er tussen uit gehaald en wissel nu de stekkers tussen boven en beneden.
Maar ook met 2 splitters ertussen gaat het wekenlang goed en dan ineens gaat het weer mis.
Ik heb kabelkeur splitters en een dikkere coax kabel
 
marrie3
nee nog geen contact mee gehad. Dank je wel ik zal contact met hen opnemen
 
cawul

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Ook gemeld.

Meer gebruikers last van>?


Yep, hier ook, NPO1 + NPO2 via glasvezel.
Enkele keren gedurende pak 'm beet 4-4,5 uur
duurt ca. 3-4 seconden

=
 
ghijs
Vanavond weer storing op NPO 1 , zowel live tv als bij
terugkijken naar begin, vooral bij dat laatste behoorlijk intensief.
 
ghijs
Ik twijfel geen seconde aan de kabels in huis, het is gewoon een signaal issue.
Het vervelende is dat het maar af en toe voor komt , dan weer een
een hele tijd niets en dan weer als je het niet meer verwacht is het er weer.
Lastig om er een wetmatigheid in te ontdekken.
Vooral bij terugkijken naar begin kan de storing dusdanig zijn dat het programma niet meer te volgen is .
Hoop dat de oorzaak toch een keer wordt gevonden.
 
HiaWay

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Quote

marrie3 schreef:

ik heb ook internet via de coax. daarvoor zit er een splitter tussen, normaal ook nog een splitter voor de tv naar de slaapkamer. Maar die heb ik er tussen uit gehaald en wissel nu de stekkers tussen boven en beneden.
Maar ook met 2 splitters ertussen gaat het wekenlang goed en dan ineens gaat het weer mis.
Ik heb kabelkeur splitters en een dikkere coax kabel


Als de buiten en binnenkern van de coaxkabel goed en met de goede coaxstekkers zit aangesloten dan moet er gemeten worden waar het fout gaat.

Opzich kan Caiway dat op afstand voor je checken als het modem langere tijd al online staat.
Heb je daar al contact mee gehad?


Het is de kern en buitenmantel van de coaxkabel Wink
 
HiaWay

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Quote

HiaWay schreef:

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Quote

marrie3 schreef:

ik heb ook internet via de coax. daarvoor zit er een splitter tussen, normaal ook nog een splitter voor de tv naar de slaapkamer. Maar die heb ik er tussen uit gehaald en wissel nu de stekkers tussen boven en beneden.
Maar ook met 2 splitters ertussen gaat het wekenlang goed en dan ineens gaat het weer mis.
Ik heb kabelkeur splitters en een dikkere coax kabel


Als de buiten en binnenkern van de coaxkabel goed en met de goede coaxstekkers zit aangesloten dan moet er gemeten worden waar het fout gaat.

Opzich kan Caiway dat op afstand voor je checken als het modem langere tijd al online staat.
Heb je daar al contact mee gehad?


Het is de kern en buitenmantel van de coaxkabel Wink


Sorry baas... Wink
In de opwelling iedereen snel te helpen bij zijn netwerk issues ''schrijf'' je wel eens in een andere Jip&Janneke taal.

Je hebt gelijk. Het is de binnenkern en de buitenmantel/>


LOL, never mind. Vond het wel leuk om hier even op te reageren Pfft
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV storingen - balken - blokken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
lichte storingen tv caiway almelo Digitale radio of televisie storing : 4 15 dec 2018
storingen tijdens directe uitzending Digitale radio of televisie storing : 24 10 dec 2017
storingen tijdens directe uitzending CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 20 okt 2016
Storingen vanmorgen vroeg? Storing : 5 17 aug 2016
Advertentie