obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
TV storingen - balken - blokken
Adios
Betaal je hetzelfde maandelijks voor de Entone 400 als de klanten die de nieuwste Kamai hebben ? Dan zou ik gewoon vragen of Caiway deze snel omruilt omdat jouw antieke bak ondraaglijk slecht functioneert.
 
Migow

Quote

Roberto schreef:

Het is dat men hier thuis Replay tv wilde anders had de Entone Kamai alweer op het bureautje van de CEO van Caiway gelegen.

Blijft waardeloos een extra kastje en op Replay tv na geen toevoeging.

Totdat samsung jouw kamai ook herkent dan werkt het top via je samsumg ab
 
Adios
Nou nou, Roberto. Eerst was het halleluja en bazuingeschal over de Kamai.

Nu opeens blijft de Kamai waardeloos!!

Wat kan jij snel van gedachten veranderen zeg. In een week ongeveer ? ROFL
 
arjan2012

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Dat er nog zaken beter op orde en toekomst gericht moeten worden gemaakt met de Entone dat is een feit.

Voorlopig is de Entone een fraai apparaat en mogen we onze mond houden dat dit alternatief eindelijk grotendeels stabiel draait. Zeker als de coax instabiel is.

Ik ben blij dat vooralsnog de coaxstoring bij Caiway is opgelost.

Even bij de topic blijvend:
Vanmorgen heb ik met gebruiker @arjan2012 een goed gesprek gehad over zijn situatie. Ik heb hem gevraagd om wat issues te tonen. Ook met betrekking op ''wat gebeurt er exact'' en ''de bediening AB'' etc. Ik pleit voor een stabiele klantverbinding met een daarachter een goed IPTV / netwerk systeem.

Geloof dat we daar wel uit gaan komen toch arjan2012 ?


We gaan hier zeker uitkomen alleen niet veel TV gekeken afgelopen weekend.
Chromecast gekocht ben hier dus mee aan het spelen geweest Smile
 
Jan284
Ik heb de overstap naar G250 met ineteractieve TV en vast tarief voor de telefoon in gang gezet
 
Adios
Kan je dan je Airties ook nog gewoon als tweede kastje ernaast blijven gebruiken?
 
Jan284
Het glasvezel modem heeft 2 Tv poorten, daar zal het wel niet een liggen.
Maar met 1 TV heeft het geen zin en ik denk dat Caiway het terug wil hebben.
 
Adios
Nee, de Airties mag je houden hoor.
 
cawul

Quote

Migow schreef:


Eigenlijk zou dit omgedraaid moeten worden in het menu!!
Zie foto
http://imgur.com/9OEnfdf

Arjan


De foto - volledig mee eens!
Die 2 items zouden andersom moeten.

Overigens, de balken en blokken, die heb ik zo af en toe nog steeds. Volgens mij wel iets minder, maar we zijn er nog niet helemaal van verlost ben ik bang.

=
 
cawul
Over het algemeen maak ik vrij weinig gebruik van de nieuwe mogelijkheid om een programma direct terug te zien.
Ik neem het programma op, of ik kijk via NPO uitzending gemist.

Gisteren miste ik nét Tussen Kunst en Kitsch, dus selecteerde ik deze keer 'Terugkijken vanaf het begin'.

Dat begon met storingen.
Afgebroken en zo'n 5 minuten later opnieuw geprobeerd.

Ook deze keer was het niet bepaald zonder storingen.

Het gaat een tijdje goed - storingen - tijdje goed - storingen.

Heb even snel wat opgenomen, de kwaliteit is niet bijster goed, maar het geeft een indruk van de storingen.

https://youtu.be/seftiy24qkI
https://youtu.be/Km60IKE6xx8

=

Voor alle duidelijkheid, het 'normale' beeld is goed, het gaat hier dus om dat 'terugzien'-gebeuren.

=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV storingen - balken - blokken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
lichte storingen tv caiway almelo Digitale radio of televisie storing : 4 15 dec 2018
storingen tijdens directe uitzending Digitale radio of televisie storing : 24 10 dec 2017
storingen tijdens directe uitzending CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 20 okt 2016
Storingen vanmorgen vroeg? Storing : 5 17 aug 2016
Advertentie