obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle Rekam Internet gerelateerde klachten, ervaringen, storingen en vragen kunnen hier geplaatst worden.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tarieven per 01-04-2016
Migow
Niks sorry hoor haha Je weet toch dat de laatste jaren caiway niet 1 vd snelste is qua aanpassingen van zenders en zeker niet qua HD zenders. Ik heb glasvezel en daar heb ik dan foxsport 2 en 4 wel in HD maar voor de rest zijn ze niet meer zo vooruitstrevend dan 7-8 jaar geleden. Toen liepen ze voorop qua nieuwe zenders en nu ist vaak na maanden en maanden pas Smile

Maar binnenkort verschijnt er ook bij jou een smile op je gezicht Smile
 
Adios
Als een boer die kiespijn heeft ?
 
gertbono
Hoi,

Heeft iemand al een nieuwe modem ontvangen? Welk type is het? Ik ben benieuwd.
 
gertbono
Ik heb vanmorgen even contact gehad met Caiway over de internetsnelheid in het Rekam-gebied. Indien je een Arris t722 b modem hebt krijg je geen nieuwe modem. Ze leveren cisco modems uit als je een nieuwe modem krijgt. De Arris 722 b modem is een DOCIS 3.0 modem, echter de instellingen van de modem staan niet goed en moeten door Caiway aangepast worden, anders kun je niet genieten van de verhoogde snelheden. Derhalve even contact zoeken met Caiway om een en ander te laten aanpassen.
 
ambacht123
ik heb een nieuw modem gekregen i.v.m. de snelheidsverhoging maar kom tot 93 mb/s i.p.v.de beloofde 120 mb/s.
Weet iemand hoe dit kan bij Caiway zegt men dat het geen gegarandeerde snelheid is,hiervoor haalde ik wel de aangeboden snelheid.
 
Adios
De oorzaak is het brakke Rekam netwerk. Dat moet je nou toch wel weten? Driekwart is in staat van ontbinding.
Gewijzigd door Adios op 12 april 2016, 11:25
 
Migow

Quote

ambacht123 schreef:

ik heb een nieuw modem gekregen i.v.m. de snelheidsverhoging maar kom tot 93 mb/s i.p.v.de beloofde 120 mb/s.
Weet iemand hoe dit kan bij Caiway zegt men dat het geen gegarandeerde snelheid is,hiervoor haalde ik wel de aangeboden snelheid.


Netwerkkaart is maar 100mb of verkeerd ingesteld? Wellicht router met 100mbit ipv gigabit poorten?
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Quote

ambacht123 schreef:

ik heb een nieuw modem gekregen i.v.m. de snelheidsverhoging maar kom tot 93 mb/s i.p.v.de beloofde 120 mb/s.
Weet iemand hoe dit kan bij Caiway zegt men dat het geen gegarandeerde snelheid is,hiervoor haalde ik wel de aangeboden snelheid.


Netwerkkaart is maar 100mb of verkeerd ingesteld? Wellicht router met 100mbit ipv gigabit poorten?


En wellicht draadloos? Dit kan meerdere oorzaken hebben. Router kan natuurlijk heel goed wanneer je al jaren een verbinding hebt van 40 Mbit dan heb je geen dure en snellere router nodig.
 
gertbono
Inmiddels ook een nieuwe Cisco modem ontvangen. De Arris modem is niet geschikt voor de nieuwe snelheden.
 
ElVampiroBlanco
Ook ik heb een Cisco modem ontvangen ter vervanging van het Arris modem,maar ik heb bedraad nog geen hogere snelheid dan 88MB behaald (gigabit router). Via 5Ghz wifi niet hoger an 82MB.
Volgens Caiway moest het modem even 'inwerken', maar dat is nu al een week geleden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven per 01-04-2016', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Advertentie