obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
HD Zender aanbod Albrandswaard via Coax
aktep
Albrandswaard Basic TV pakket
In het Alles-in-1 Glas G75, G250 en G500 pakket ontvangt u op de coax-kabel het Basis TV Albrandswaard pakket met zo'n 60 digitale zenders waarvan 3 HD zenders en een aantal analoge zenders. Dit wijkt af van het Caiway Basis TV pakket dat normaal gesproken wordt aangeboden op de coax-kabel. Klik hier voor het zenderoverzicht in Albrandswaard. Op de glasvezel ontvangt u het Caiway Basis TV pakket. Bestelt u FOX Sports Eredivisie of FOX Sports dan ontvangt de drie zenders in standaard beeldkwaliteit, in plaats van HD-kwaliteit.



en dit zou in 2014 en 2015 allemaal gelijk getrokken worden.................... nog steeds niet !!!!!!!!!!
 
Adios
LOL. Beloften van Caiway hebben in het verleden veel mensen valse hoop gegeven.

Ik blijf het schandalig vinden dat Caiway dit nog volhoudt terwijl het van de gemeente allang omgezet mag worden.

Zijn jullie ook van die rotte smartcards af voor het basispakket.
 
aktep
precies maar het interesseert ze geen ruk.
 
Adios
Nou ja, Jan heeft beloofd dat je dit jaar gaat lachen, dus er gaat iets gebeuren Smile
 
Bordewolf
Het is al een geschreven hier. Je kan niet verwachten dat Caiway van de een op de andere dagen die HD zenders er bij prikt. Het upgraden van zo'n netwerk kost gewoon klauwen met geld.
Die compensatie die ze nu bieden lijkt me zeer redelijk!
 
aktep
Welke compensatie?
Laten ze dat dan eerlijk zeggen en ons niet al 3 jaar aan het lijntje houden.
 
Adios
Welke compensatie heeft Albrandswaard voor het karige gecodeerde basispakket met slechts 3 HD zenders tegen de volle mep prijs, Bordewolf?

Ik mis nu even de link hoor.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Welke compensatie heeft Albrandswaard voor het karige gecodeerde basispakket met slechts 3 HD zenders tegen de volle mep prijs, Bordewolf?

Ik mis nu even de link hoor.


Ze krijgen nu toch een gereduceerd tarief? Wie was hiervoor eigenlijk provider en wat waren de kosten toen eigenlijk?

maw hoe kwamen die abonnementskosten 10 jaar terug tot stand?

Geef Albrandswaard ook de Multiscreen bij COAX en er is toch al iets opgelost lijkt me. Men heet bovendien daar de keuze om op glas over te gaan, kost nog minder en dan wel alle HD zenders.
Dat is precies wat we in Twente dan weer niet kunnen, bij ons is glas juist duurder.
 
aktep

Quote

aktep schreef:

tuurlijk maar bij solcon en fiber moet ik weer 2 ontvangers apart nemen om een 1e en 2e tv aan te sluiten terwijl ik een CI module op de tv's heb.
Gaat erom dat ze heeleemaaal niets doen aan dit probleem en ons al jaren aan het lijntje houden.
 
Bordewolf

Quote

aktep schreef:

Quote

aktep schreef:

tuurlijk maar bij solcon en fiber moet ik weer 2 ontvangers apart nemen om een 1e en 2e tv aan te sluiten terwijl ik een CI module op de tv's heb.
Gaat erom dat ze heeleemaaal niets doen aan dit probleem en ons al jaren aan het lijntje houden.


Bij Caiway toch niet? Dan hou je ook nog eens COAX, met 1 tv op entone en Multiscreen op tablet en PC.

Ik ben ook niet voor een entone overigens :-)

Ik zou zelf graag op glas willen, maar bij ons is de situatie net andersom, wil je naar glas dan ben je duurder uit tov COAX.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD Zender aanbod Albrandswaard via Coax', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
Zender 701 Demokanaal Interactieve TV, Pay Per Event : 1 24 apr 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Advertentie