obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone opname mogelijkheden uitbreiden
RD
Hallo,

Ik heb het forum een beetje doorgelezen, en kon niet echt vinden wat ik zocht, vandaar mijn eerste post.
Wat mij bezighoudt, staat min of meer beschreven in deze biijdrage: https://caiway.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1683
Ik zou graag wat verbeteringen zien, met name in hoe met de Entone opnames tot stand komen, en dan vooral hoe series op te nemen. Ik heb namelijk ook ervaring met Ziggo(voorheen UPC), waarbij de software in de decoder zélf ziet dat de nieuwe opname een serie betreft, en de gebruiker meteen de optie geeft om óf "deze aflevering", óf "alle afleveringen" op te nemen. Nu heeft de Entone wel de mogelijkheid iets te herhalen, maar daar kan je geen einddatum oid bij aangeven. Dus als je niet oplet zit na een tijdje je harddisk ( die ook al niet te groot mag zijn, ik zou liever een 1Tb schijf neerleggen) helemaal vol. Daarbij zou het logisch zijn als ea ook aan het EPG gekoppeld is, zodat opnames op tijd starten en stoppen. Ik vind overigens ook dat men met het EPG niet echt ver naar voren kunt kijken, niet handig met vakanties etc.
Nu heb ik bovenstaande eens bij Caiway aangekaart, en als antwoord kwam dat men het op zich een goed idee vindt, maar dat zij de fabrikant van de Entone van het nut moet overtuigen hier iets aan te doen. Is 1 verzoek in die zin wat mager, als meerdere gebruikers zich zouden melden bij Caiway met hetzelfde verzoek, is de kans een stuk groter dat ea ook werkelijk geïmplementeerd zal worden. Mijn verzoek aan u allen is dan ook Caiway klantenservice met mails te overstelpen!

Alvast bedankt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone opname mogelijkheden uitbreiden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie