obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Krijg melding e37-32 kanaal zwart
Migow
En hier precies andersom haha 2 avonden dat me entone vreemd gaat doen en dan schakel ik over op coax en daar werkt het tadeloos. Na 20 min. is dolle kwartiertje entone weer over en daarna geen problems. Vanavond gaan we het weer meemaken Grin
 
Adios
Wat is het dolle Entone kwartiertje?
 
Migow
Blokkerig beeld en strepen. Kijk maar bij allestoringen.nl al 2 avonden ook op iptv rond 20:30 uur Grin. Zit weer vol ongeduld te wachten haha
 
Adios
Komt dit probleem met de Caiway Entone iedere avond terug ?
 
Migow
Yep maar is bekend bij caiway. 10 minuten en weer perfect beeld
 
Caiway Webcare
De afgelopen dagen heeft er zich een centrale storing voorgedaan op het interactieve tv gedeelte waardoor er in een specifieke tijd blokkerig beeld kon ontstaan. De oorzaak hiervan lijkt inmiddels gevonden te zijn, wij doen uiteraard ons best om dit te voorkomen.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Iete
Hallo, ik heb dit probleem sinds kort maar krijg meer de indruk dat dit in het humax kastje zelf zit. Ik heb namelijk nu dezelfde problemen maar beeld blijft grijs met deze melding. Als ik de kabel rechtstreeks op de tv aanlsluit heb ik gewoon beeld.
Handtekening
Het leven is hard maar het brood van de Aldi is harder.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Krijg melding e37-32 kanaal zwart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Afstandsbediening zwart voor estone CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 28 jan 2019
Caiway informatie kanaal 23 TV's met ingebouwde Tuners : 7 10 sep 2017
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway) Welke zender wil je er nog bij hebben? : 421 27 jun 2016
Advertentie