obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Mail en Caiway: faalcombinatie
Caiwaygebruiker

Quote

H D R schreef:

Je kan je er over opwinden, maar de club uit Naaldwijk vindt de prijzen regelmatig verhogen, de snelheid van het instappakket van glasvezel verlagen en diensten beloven die niet werken ( Multi screen op Android) belangrijker.

Kijk eens hoeveel jaren de Film 1 en HBO abonnees al jaren slechts 1 HD zender krijgen van Caiway terwijl je wel hetzelfde daarvoor betaalt als bij de andere aanbieders.

Dan snap je toch wel dat ze bij Caiway zich om zulke dingen niet druk maken ?


Tuurlijk wind ik me erover. Dat moeten jullie ook doen vind ik. Het gaat tenslotte ook over jullie premies die verhoogt worden en daar tegenover krijgen jullie steeds minder waar voor.

Andere aanbieders bieden ook volledige pakketten aan. Het is raar dat een bedrijf dat zomaar kan doen. Ik hoop dat we met zn allen recht hebben op wat ons toekomt.

Waarom extra betalen als je recht hebt op iets.

CAIWAY MOET INNOVEREN!!
 
Adios
De inhoudelijke antwoorden van Caiway zijn meestal erg voorspelbaar:

"HOU DE NIEUWSBRIEF IN DE GATEN OF OP DIT MOMENT IS NOG NIET BEKEND OF .. EN WANNEER ... " BLABLABLABLABLA.
 
Adios
Ik ben met je eens dat het behoorlijk inhoudsloos is wat ik schrijf, maar dat zijn de antwoorden van Caiway ook vaak Smile
 
Stormbreaker

Quote

Caiwaygebruiker schreef:

Hallo allen,

Ik heb voor de configuratie van mn iphone de stappenplan gevolgd. Er is verbinding gemaakt, maar ik krijg alleen 1 map te zien en dat is de map Postvak in. Andere mappen zoals Postvak UIT, concepten etc is niet te zien. Dit is een probleem omdat ik deze mappen veel gebruikt. Elke provider hanteert IMAP omdat het flexibeler is, maar caiway hanteert de jaren 90 systemen. De iphone hanteert bij pop instelling de mappen van de webmail server. Je raad het al: die heeft ook 1 map.

Verder moet caiway een betere webmail hebben. Deze layout is bagger en er is maar 1 map. Dit is toch niet functioneel?

Ik heb vaak gebeld met klantenservice. Die zeggen dat het probleem bij Apple ligt. Dat kan niet omdat ik ook andere mailsaccount heb die alleen imap hanteren en bij die is er geen probleem?

IK BEN EEN ONTEVREDEN KLANT. WANNEER WORDT IK GEHOLPEN?


Ik kan op mijn iPhone 4S met IOS7 zelfs geen mail meer verzenden met Caiway. Zo diep is Caiway blijkbaar gezonken.
 
breaker
Veel providers werken met pop3. De Webmail van Caiway is vrij oud maar het werkt goed. Ik snap soms niet dat mensen hier druk overmaken.

Maar even over je probleem te komen. Verzend problemen had ik op mij Android.

Maar nadat ik de instelling had na gekeken. Zat er een fout in de SMTP deze moet op de goede beveiliging certificaat en kiezen op aanmelding vereist. Hier staat https://www.caiway.nl/site/nl/klanten...stellingen het.

En het heeft geen nut om in dit geval Caiway af te kraken als je niet meldt wat aan de hand is.
 
Caiwaygebruiker

Quote

breaker schreef:

Veel providers werken met pop3. De Webmail van Caiway is vrij oud maar het werkt goed. Ik snap soms niet dat mensen hier druk overmaken.

Maar even over je probleem te komen. Verzend problemen had ik op mij Android.

Maar nadat ik de instelling had na gekeken. Zat er een fout in de SMTP deze moet op de goede beveiliging certificaat en kiezen op aanmelding vereist. Hier staat https://www.caiway.nl/site/nl/klanten...stellingen het.

En het heeft geen nut om in dit geval Caiway af te kraken als je niet meldt wat aan de hand is.


Ik zou zeggen lees alle posts maar eens. Daar kun je de redenen lezen. Grappig dat je zonder te lezen al een mening kunt vormen.
 
Caiwaygebruiker

Quote

Stormbreaker schreef:

Quote

Caiwaygebruiker schreef:

Hallo allen,

Ik heb voor de configuratie van mn iphone de stappenplan gevolgd. Er is verbinding gemaakt, maar ik krijg alleen 1 map te zien en dat is de map Postvak in. Andere mappen zoals Postvak UIT, concepten etc is niet te zien. Dit is een probleem omdat ik deze mappen veel gebruikt. Elke provider hanteert IMAP omdat het flexibeler is, maar caiway hanteert de jaren 90 systemen. De iphone hanteert bij pop instelling de mappen van de webmail server. Je raad het al: die heeft ook 1 map.

Verder moet caiway een betere webmail hebben. Deze layout is bagger en er is maar 1 map. Dit is toch niet functioneel?

Ik heb vaak gebeld met klantenservice. Die zeggen dat het probleem bij Apple ligt. Dat kan niet omdat ik ook andere mailsaccount heb die alleen imap hanteren en bij die is er geen probleem?

IK BEN EEN ONTEVREDEN KLANT. WANNEER WORDT IK GEHOLPEN?


Ik kan op mijn iPhone 4S met IOS7 zelfs geen mail meer verzenden met Caiway. Zo diep is Caiway blijkbaar gezonken.



Als caiway andere concurenten zou volgen met email client programma met Imap zou het installeren ook eenvoudiger verlopen.
 
erlinden
Het verbaast me dat er nog steeds mensen zijn die mail van hun provider afnemen...
Waarom maak je niet gewoon een Gmail of Outlook account aan, dan hoef je nooit meer je mail adres te veranderen.
 
Caiwaygebruiker

Quote

erlinden schreef:

Het verbaast me dat er nog steeds mensen zijn die mail van hun provider afnemen...
Waarom maak je niet gewoon een Gmail of Outlook account aan, dan hoef je nooit meer je mail adres te veranderen.



Het is toch een dienst wat Caiway aanbiedt? Ik mag toch gebruik van maken van de dienst, omdat ik recht erop heb. Dan mag je toch verwachten dat het voldoet aan de hedendaagse normen. Naar mijn mening verricht je geen acties om caiway te stoppen met inperken.
 
Caiwaygebruiker

Quote

Roberto schreef:

Je hebt gelijk hoor Caiwaygebruiker alleen is er zoveel ander aanbod dat Caiway hier geen prioriteit van maakt. Persoonlijk vind ik Gmail fijner. Heb nog wel ff antwoord gezocht voor je op twitter inzake Imap.


We hebben wel de intentie om imap te gaan leveren alleen hebben wij nog geen termijn wanneer. ^AH
04:01 - 2 jun. 2015


Hoop dat je hier tevreden mee bentSmile


Goed dat je deze twitterpost hebt opgezocht.

Alleen aan intentie heb je niks als er geen geen datum staat. Hier heeft de klant niks aan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail en Caiway: faalcombinatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie