obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Van Caiway gratis diensten mag u niets verwachten.
Dat klopt, wees blij met wat je krijgt. Dat klopt, wees blij met wat je krijgt. 11%[2 stemmen]
Nee! Je maakt me blij met een dooie mus. Nee! Je maakt me blij met een dooie mus. 6%[1 stem]
Als je met gratis diensten loopt te adverteren dan moeten ze het ook doen! Als je met gratis diensten loopt te adverteren dan moeten ze het ook doen! 83%[15 stemmen]
Totaal stemmen : 18
 Onderwerp afdrukken
Van Caiway gratis diensten mag u niets verwachten.
Ex-Ziggo
Van Caiway gratis diensten mag u niets verwachten.

Leuk allerlei voordelen van Caiway opnoemen, maar als die niet werken dan wordt er gezegd; "Ja maar dat is gratis". Met andere woorden: "Als het gratis is mag u niets verwachten."

Ja ergernis krijg je er gratis bij.

Maar even terug naar: "Als het gratis is mag u niets verwachten". Geef uw mening in de enquete.
Handtekening
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
Highway
Je doelt zeker op die multi screenapp en webruimte / homepage.
Dat zijn de enigste 2 die ik kan bedenken. Weet iemand nog andere gratis diensten met problemen?
Handtekening
Wink
 
2fast4u
paar weken terug

''Beste 2fast4u,

Wij zijn druk bezig om een oplossing te vinden voor multiscreen op android 5, helaas kan ik nog niet aangeven wanneer deze oplossing gereed is. Multiscreen is een dienst die gratis bij ons pakket geleverd wordt, hier betaald u dus niets voor.

Ik snap dat u graag gebruik wenst te maken van de multiscreen mogelijkheid, ik moet u helaas vragen om verdere informatie af te wachten.

Een bericht op het Caiway Forum kunt u uiteraard plaatsen, dit gaat echter geen ander antwoord opleveren.

Met vriendelijke groet,

xxxxx
Caiway Webcare Team''
 
Caiway Webcare
Beste Roberto en 2 fast4u,

Het niet onze bedoeling arrogant te zijn of deze houding aan te nemen.
Onze excuses als dit op die manier overkomt.

Wat betreft onze multiscreen dienst is het zo dat de ondersteuning vergelijkbaar is met onze andere diensten. Storingen worden volgens het normale proces in behandeling genomen. Echter is de ondersteuning beperkt tot een aantal Android versies. Zo is er momenteel geen ondersteuning voor Android 5 en 6. Hiervan zijn de gebruikers op dit forum op de hoogte.

Inmiddels is het besluit genomen om te werken aan de ondersteuning van Android 5. Omdat er geen definitieve lanceerdatum bekend is blijft de status onveranderd: Hier wordt aan gewerkt.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn horen wij graag van jullie :).


Met vriendelijke groet,

Nitin
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Bordewolf

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste Roberto en 2 fast4u,

Het niet onze bedoeling arrogant te zijn of deze houding aan te nemen.
Onze excuses als dit op die manier overkomt.

Wat betreft onze multiscreen dienst is het zo dat de ondersteuning vergelijkbaar is met onze andere diensten. Storingen worden volgens het normale proces in behandeling genomen. Echter is de ondersteuning beperkt tot een aantal Android versies. Zo is er momenteel geen ondersteuning voor Android 5 en 6. Hiervan zijn de gebruikers op dit forum op de hoogte.

Inmiddels is het besluit genomen om te werken aan de ondersteuning van Android 5. Omdat er geen definitieve lanceerdatum bekend is blijft de status onveranderd: Hier wordt aan gewerkt.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn horen wij graag van jullie Smile.


Met vriendelijke groet,

Nitin


Het spijt me maar "hier wordt aan gewerkt" is toch echt niet voldoende meer. Bij andere providers heb je binnen een paar dagen na een Android update ook de app-update of sterker nog, die apps zijn update-bestendig gemaakt.
Een Multiscreenapp waarmee wordt geadverteerd moet gewoon werken op Android en IOS, de meest voorkomende besturingssystemen.

Ik wil er niet steeds op terug komen maar bij Ziggo waar ik verplicht bij weg moest had ik deze problemen niet. Ook daar is de app gratis bij het abonnement (of beter gewoon onderdeel van het abonnement, want adverteren dat je er iets gratis bij krijgt klinkt mij in de oren dat je er ook in de toekomst wel eens voor zou moeten betalen).

Het argument het is gratis dus moeten we niet zeuren, daar zakt ook mij de broek van af. Dan zou je bijna zeggen dat men expres met adverteert dat deze app gratis bij de abonnement zit om vervolgens te kunnen zeggen dat deze niet altijd werkt omdat deze gratis is. Nog afgezien van het feit dat een Multiscreen app niet meer weg te denken ik bij vele gezinnen waar de kinderen op de tablet een ander programma willen kijken.
 
Migow

Quote

Caiway Webcare schreef:


Inmiddels is het besluit genomen om te werken aan de ondersteuning van Android 5. Omdat er geen definitieve lanceerdatum bekend is blijft de status onveranderd: Hier wordt aan gewerkt.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn horen wij graag van jullie Smile.


Met vriendelijke groet,

Nitin

Inmiddels????? Al maandenlang hoor ik dit antwoord. Kortom: maandenlang is er dus totaal NIETS gedaan, maar alleen maar leugens zeggen dat caiway ermee bezig is!! Zo komt het dus wel bij mij over!! En ik denk dat ik niet de enige ben. Wel groot verkondigen dat je tv kan kijken op phone tablet etc maar updaten homaar!!! Dat het gratis is boeit mij niet. Het zou gewoon moeten werken punt uit.
 
Adios
Een ander voorbeeld:

Bij Ziggo is "My Prime " ook gratis. Daar wordt ook niet gezegd omdat het gratis is hoeft het niet goed te werken.

Ik blijf de logica van Caiway maar vreemd vinden.
 
Bordewolf
Roberto, klopt. Maar nu komen we toch terug op wat ik een maand geleden al zei. Veel klachten gaan over wat er niet goed is of gaat.
Wanneer je kijkt wat Caiway wel levert dan is dat goed te noemen.

Toen ik aan Caiway begon heb ik een hele opsomming gemaakt van wat men niet heeft (en overigens voor 80%) nog steeds niet, toch ben ik niet geheel ontevreden gewoon omdat er geen beter alternatief is op dit moment.
De goede alternatieven worden of zijn door CIF buiten de deur gehouden.
Caiway wil nu eind deze maand met een actieaanbieding komen voor de Cogasklanten (Twente stapt over klanten) om naar glas te gaan. Ik ben bang dat men nu gaat zeggen: "Je gaat de hoofdprijs voor COAX betalen want we halen de korting er af en alle extraatje die bij Ziggo gratis waren, dus kunt u nu het beste overstappen op Glas". Kortom we krijgen allemaal weer een brief waarin we door Caiway gedwongen gaan worden over te stappen op glasvezel. Ik ben benieuwd hoe die gaat vallen in Twente. Het aanbod moet dan wel verdomde goed zijn wil men overstappen op glasvezel.

Overigens wil ik de opsomming wel even maken:
- Geen mobiele abonnement mogelijk
- Geen abonnement zonder telefoon mogelijk bij glas
- Ipv6 is er niet
- Geen IMAP-mail
- Fox International niet in HD op COAX (ik kijk vaak via de tweede tv!)
- HBO niet volledig in HD op COAX (idem)
- Sport1 niet volledig in HD op COAX (idem)
- Film 1 niet volledig in HD op COAX (idem)
- In het Cogasgebied nog steeds niet alle regionalen op COAX en ook niet ARD HD, ZDF HD, Arte HD, 2Kitchen HD, 13Street HD, SyfY HD
- In andere gebieden ook geen Eurosport 2 in HD
- TV Oost HD nog steeds niet op glas beschikbaar (andere aanbieders wel!)
- Snelheidverhogingen op COAX van 90 Mbit naar 120 Mbit worden niet doorgevoerd. Die was bij Ziggo wel doorgevoerd (staat wel korting tegenover, maar ik heb nooit begrepen dat de korting in relatie staat tot de internetsnelheid of te leveren HD zenders!!)
- Geen tweede of derde entone/decoder mogelijk, andere glasproviders wel
- Nog steeds een smartcardtax bij glasvezel in het Cogasgebied (en andere gebieden). Deze moet er af alvorens ik voor glas ga kiezen. Immers ben je voor tweede en derde tv gedwongen COAX af te nemen. Voor mijn eerste tv wil ik geen entone.
- Geen werkende multiscreen op Android en ook niet mogelijk deze buiten de deur te gebruiken (bij andere providers zijn ze een stuk vooruitstrevender en kan je op de Camping op deze manier gemakkelijk tv kijken!)
- Geen RTL Z

Deze lijst maak ik niet zo maar. Wanneer ik de vergelijking blijf maken met wat ik had bij Ziggo een jaar geleden en wat Ziggo in de tussentijd al weer heeft verbeterd dan is het vreemd dat dit lijstje van problemen in middels nog niet is weggewerkt door Caiway.
Het is een kwestie van afstrepen. Maar ik zie werkelijk geen vooruitgang.
Er zijn slechts twee punten weggewerkt: de GO-diensten (Film1 moet nog volgen volgens mij) en de alarmdienst voor ouderen.
Wellicht kan iemand van Caiway eens reageren wat men allemaal aan deze punten gaat doen zonder alleen maar met beloftes te komen, maar ook concreet wanneer het is opgelost. Dank u.

Verder zoals ik al zei supertevreden over wat er wel geleverd wordt. Tv werkt prima, telefoon nooit storingen en geen uitval van internet.
Gewijzigd door Bordewolf op 01 november 2015, 18:35
 
Adios
Ik vind dat extra betalen voor meer smartcards ook schandalig!! . De kabelaars hoeven echt niks meer te betalen aan de zenders. Ze steken die smartcardtoeslag gewoon in eigen zak!
 
Migow
Ook net gedaan. Zeer stabiel en altijd meer dan beloofde snelheid!! Telefonie maak ik weinig gebruik van en tv signaal is gewoon goed zowel op coax alsmede iptv dus ook een 8 Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van Caiway gratis diensten mag u niets verwachten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie