obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
‘CIF-consument wil naast Caiway, ook KPN of XS4ALL’
Highway
Amen.
Handtekening
Wink
 
caihia
Goedemorgen CaiWay-vrienden Pfft

Allereerst nog de beste wensen voor een gelukkig en gezond 2016.

Mij was ter oren gekomen dat in 2016 het aantal providers zou uitbreiden op het glasvezelnetwerk in Hendrik Ido Ambacht.
Momenteel kun je naar mijn weten alleen bij CaiWay of Fiber.nl terecht.

In de Volgerlanden ligt een ander glasvezelnetwerk dan het later geglasvezelde deel in het oudere deel van deze woonplaats.
Hier is wel een grotere keuze aan providers.

Wie o wie weet hier meer van en heeft info wanneer er meer keuze komt in dit deel van het dorp?
 
caihia
Solcon levert niet via glasvezel op mijn adres. Postcodecheck gedaan, alleen DSL helaas.
 
Migow

Quote

caihia schreef:

Solcon levert niet via glasvezel op mijn adres. Postcodecheck gedaan, alleen DSL helaas.


Heb het ook even gedaan en dan geeft tie hier ook aan DSL met een max. snelheid van 18Mb/s
Echter als je de optie glasvezel aanzet dan zijn de pakketten wel mogelijk om te kiezen. Dus volgens mij is dat bij jou ook het geval!!
Succes
 
Adios
Ja, dat denk ik ook. Roberto klikt denk ik de verkeerde pakketten aan op de website en raakt zo in de war.


Die website is natuurlijk ook niet erg duidelijk hoor Smile
 
jj1987
Klopt! In de volgerlanden kun je "alle" providers kiezen. Behalve caiway. Omdat dit netwerk van reggefiber is. Een deel Volgerlanden had al glas. Een aantal straten niet en die zijn nov 2014 alsnog voorzien van glas. Enerzijds jammer dat caiway niet levert in de volgerlanden op het Reggefiber netwerk. Ik heb bijv glas van XS4ALL en tv via coax van caiway. Puur omdat ik de kwaliteit van tv via glas bagger vind. En ik analoge radio wilde en de mogelijkheid tot aansluiten van meer dan 2 tv's. Zonder al die ellendige iptv decodertjes.
Maar dat betekend wel dat ik dubbele kosten heb. 45 euro voor glas en dan nog rond de 31 euro voor tv met het pluspakket. De overige bewoners met een caiway glaspakket "krijgen" de coax er "gratis" bij in hun alles in 1 pakket. Dat xs4all gaat leveren op het cif netwerk is mij niet bekend.

Quote

caihia schreef:

Goedemorgen CaiWay-vrienden Pfft

Allereerst nog de beste wensen voor een gelukkig en gezond 2016.

Mij was ter oren gekomen dat in 2016 het aantal providers zou uitbreiden op het glasvezelnetwerk in Hendrik Ido Ambacht.
Momenteel kun je naar mijn weten alleen bij CaiWay of Fiber.nl terecht.

In de Volgerlanden ligt een ander glasvezelnetwerk dan het later geglasvezelde deel in het oudere deel van deze woonplaats.
Hier is wel een grotere keuze aan providers.

Wie o wie weet hier meer van en heeft info wanneer er meer keuze komt in dit deel van het dorp?
 
Adios
Nou, stelt dat pluspakket van Caiway met maar ongeveer drie extra HD zenders weinig voor vind ik.

Voor zo'n hoge prijs mogen alle zenders die daar inzitten en beschikbaar zijn in HD, ook in HD worden doorgegeven vindt ik.

Dat pluspakket van Caiway staat al jaren stil wat ontwikkeling betreft. Er jammer. Als je daar tien euro per maand voor vraag, mag je ook wel wat verwachten vind ik in 2016.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Denk dat er nog weinig mensen interesse hebben in aanvullende pluspakketten landelijk gezien. (dus bedoel geen betaalpakket HBO, Film1 enz). Gemiddeld in Nederland heeft 31% een pluspakket.
Je krijgt het niet voor niks erbij bij het pakket G500 en dus is de prijs van 10 euro meer voor de vorm om je te laten overstappen naar G500. Persoonlijk zou ik met een basispakket van 24 zenders meer dan genoeg hebben.


Dat is zeker niet voor iedereen zo. Ik meet het pluspakket echt aan de zenders die ik er dan bij krijg, niet aan HD of SD.
Dat doe ik wel bij premium zenders als HBO, FILM1, Sport1 en Fox Sports. Dat betaald je grof geld voor heel weinig zenders die dan ook nog niet in HD zijn (met name bij sport en films in deze tijd gewoon een must).
Dat is zeker als het gaat om Fox Sports international kanalen, 2, 4 en 6 nog een grote wens. Dat hebben andere providers beter voor elkaar.
Overigens gaat het engels voetbal nu naar Sport1, maar ja ook daar is maar 1 kanaal HD....
 
cawul

Quote

Roberto schreef:

Denk dat er nog weinig mensen interesse hebben in aanvullende pluspakketten landelijk gezien. (dus bedoel geen betaalpakket HBO, Film1 enz). Gemiddeld in Nederland heeft 31% een pluspakket.
Je krijgt het niet voor niks erbij bij het pakket G500 en dus is de prijs van 10 euro meer voor de vorm om je te laten overstappen naar G500. Persoonlijk zou ik met een basispakket van 24 zenders meer dan genoeg hebben.


enne.. niet onbelangrijk (vind ik), bij G500
"Onbeperkt gratis bellen met VoIP-Comfort+ voor € 9,95 per maand"
"Naar vaste en mobiele nummers in NL"
(met wat kleine begrijpelijke uitzonderingen)
 
Adios
Aangezien hogere internetsnelheden de aanbieders praktisch niks extra kost, is het allemaal echt nog niet zo voordelig voor de klant hoor.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '‘CIF-consument wil naast Caiway, ook KPN of XS4ALL’', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie