obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Solcon nieuwe provider op CIF
Adios
Wat voor kleur het gebied ook heeft volgens jou, ik grijs er in ieder geval grijze haren van Smile
 
Adios
Ik heb CIF een mail gestuurd hierover. Ben benieuwd of ze antwoorden.


 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik heb CIF een mail gestuurd hierover. Ben benieuwd of ze antwoorden.




Ik wist niet dat ze ook mail hadden en ook nog ergens op reageren. CIF doet er alles aan om zelf maar niets naar buiten te hoeven brengen of aangevallen te kunnen worden.
 
gramsbergerapen
Waarom CAIWAY geen grote providers toegang geeft tot hun glasvezelnetwerken ? Ik denk dat CAIWAY zelf ook wel weet dat hun glasvezeldiensten niet volledig zijn in vergelijking met de grote providers.CAIWAY wil niet investeren maar wel de hoofprijs vragen (coax).Als je als bedrijf zo denkt te kunnen overleven dan zegt dit veel over CAIWAY. Ik blijf alleen nog bij CAIWAY om hun beeldkwaliteit van de HD zenders (coax gebruiker) en omdat het doorgeven van een ander e-mail adres aan alle contacten veel tijd kost. Verkoop het coaxnetwerk dan maar aan ZIGGO als CAIWAY toch niet wil investeren.
 
Bordewolf

Quote

gramsbergerapen schreef:

Waarom CAIWAY geen grote providers toegang geeft tot hun glasvezelnetwerken ? Ik denk dat CAIWAY zelf ook wel weet dat hun glasvezeldiensten niet volledig zijn in vergelijking met de grote providers.CAIWAY wil niet investeren maar wel de hoofprijs vragen (coax).Als je als bedrijf zo denkt te kunnen overleven dan zegt dit veel over CAIWAY. Ik blijf alleen nog bij CAIWAY om hun beeldkwaliteit van de HD zenders (coax gebruiker) en omdat het doorgeven van een ander e-mail adres aan alle contacten veel tijd kost. Verkoop het coaxnetwerk dan maar aan ZIGGO als CAIWAY toch niet wil investeren.


Volledig mee eens. Wel de COAX overnemen van Ziggo maar niet onderhouden. Bij Ziggo nu al meer HD zenders (o.a. ook de Premium zenders in HD) en bovendien snelheidsupgrades van Internet met minimaal 30 Mb. Die hebben we bij Caiway nog niet gehad op COAX. Waar blijft deze?
 
Adios
Ik denk met tijd dat Caiway een heel goed IPTV product kan neerzetten. Zeker als het gebruikt kan worden met CI Plus 1.4 en hoger. Maar de handicap is dat Caiway geen voordelen kan bieden in combinatie met mobiele abonnementen zoals KPN wel doet. Familievoordeel, dubbele data etc.

Caiway is zich hiervan ook wel bewust, want je ziet dat ze nu wel langzaam bewegen naar extra's zoals gratis plus Televisie pakket bij G500 en veilig internet.

Ik blijf erbij dat ik het aantal HD zenders in het pluspakket erg laag vindt. Hoop dat Caiway ook eens wat meer waar gaat bieden. Van BBC 3 en 4 en NDR en WDR en La une en RTBF 2 zijn HD versies beschikbaar.
Ook van BBC World en Mezzo en Brava.

Genoeg mogelijkheden nog denk ik.
 
Adios
Ik heb nog geen antwoord gehad van CIF.

Dat zegt al weer genoeg voor mij.
 
Stormbreaker
Typisch de CIF, ook een waardeloze organisatie (net als Caiway eigenlijk). Bij mij hadden ze vanwege de poreuze muur ook het kastje haast los gemonteerd. Woest was de monteur van Koning & Hartman. Maar waarom hebben ze dit niet in het houten meterkastje daar vlak onder gemonteerd? Het ontbreekt de CIF aan inzicht en reflectie.
 
Adios
Tja, ik adviseer je een mail te sturen naar CIF. Misschien dat ze met jouw gewicht in de schaal, wel antwoorden Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Solcon nieuwe provider op CIF', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Conflict met IP provider CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 26 dec 2021
Advertentie