obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Wie heeft er al de nieuwe snelheid op de glasvezel?
Migow

Quote

H D R schreef:

Tjonge, ik ben benieuwd wanneer ik de snelheid verhoogd zie hier.

Tjaaa teveel kritische opmerkingen misschien Smile 30 juni 23:59 uur zetten ze jouw snelheidsverhoging pas door Grin
 
griffioen66
Hier in Loenen is het G200 pakket naar alle tevredenheid al omhoog
 
griffioen66
Het voorwerk is gedaan in mijncaiway

MyInternet
WebTV
Alles-in-1 Glas G200
Alles-in-1 Glas G250

De g200 t/m 31 Juni en G250 vanaf 1 juli

Gegevens
Abonnement: Alles-in-1 Glas G250
Prijs: € 54,00 per maand


Ik wil ook naar de G500 maar ga pas als Roberto zijn snelheid heeft Frown
 
Adios
Ook in mijn Caiway, staat bij mij nog de oude snelheid G400 vermeld.

Het zal toch niet waar zijn, dat wij in Krimpen voor dezelfde prijs, niet de G500 snelheid krijgen ?
 
caiwayer
https://www.caiway.nl/site/nl/applicatie/tarieven2015

Kies voor tab "Wijzigingen alles-in-1 glas" en je ziet onderaan wat geldt voor Krimpen en Loenen.
 
Adios
Jawel, dat heb ik gelezen, maar een medeforum lid stelde me gerust met de mededeling dat dit alleen geldt voor de oude glasvezelpakketten in Krimpen.

De nieuwe pakkettten G100, G200 en G400 zouden dus wel zoals bij iedereen in snelheid omhoog gaan.

Misschien fijn als Caiway webcare hier duidelijkheid over kan geven ?
 
griffioen66
Ben er uit hoor, gewoon contact gehad met Caiway voor update abonnement naar G400 lees G500

Enkele vragen gesteld over de snelheid.

Is dit ook geldig voor Loenen: ja ook voor Loenen
Mijn G200 is al verhoogd naar G250 wat snelheid betreft maar mijn vriend Shock Roberto met G400 nog niet.
Antwoord. ze zijn begonnen met de G100 verhoging daarna G200 verhoging en dan komt de verhoging van de G400
pakketen dit doen ze dus gefaseerd.

Je opneem pakket is in het G400 pakket ook 2,50 minder, dus voor 8.50 heb je 42 zenders extra en ga je na 500MB.
 
2fast4u

Quote

H D R schreef:

Ook in mijn Caiway, staat bij mij nog de oude snelheid G400 vermeld.

Het zal toch niet waar zijn, dat wij in Krimpen voor dezelfde prijs, niet de G500 snelheid krijgen ?


op de Brief wat ik poste kun jij zien dat de Prijs niet het zelfde isSmile maar wel verandering.

Plus Tv en Veilig Internet komt dan incl. in op glas 500 Smile)


Smile
 
griffioen66
Heb vandaag contact gehad met Caiway en ga per 1 Juli over naar het G500 pakket.

Voor het verschil van 8,50 ben ik over en benieuwd naar snelheid en extra zenders.

Ga er vanuit dat allemaal goed komt, nu alleen nog android 5.01 voor de Multiscreen...
Gewijzigd door griffioen66 op 11 juni 2015, 09:07
 
2fast4u
ik heb de Plus TV kaartje ontvangen en kijk nu meer zenders de internet is ook goed

4424746816

ps: wacht ook dat het op android +5 werkt^^
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie heeft er al de nieuwe snelheid op de glasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie