obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
BBC begint Nederlands betaalkanaal "BBC First"
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Wat Caiway betreft verwacht ik per 1 juli een aankondiging van de nieuwe paketten over het hele verzorgingsgebied met daarin een uniformering van oude paketten naar het Caiwaypakket. Daar zal ongetwijfeld Eurosport 2 HD onderdeel van uitmaken. Die wordt immers in Twente al geleverd. Met het vervallen van zenders is er ruimte voor nieuwe, maar dat kunnen ook zenders zijn die een upgrade krijgen naar HD...


Ik hoop het voor je Bordie. Eind mei zullen de glimlach brieven dan toch moeten komen. Uiteraard zal ook de aankondiging er inzitten dat het interactieve aanbod fors wordt uitgebreid op de Entone. Ik moet zeggen dat ik voor 6 tientjes (incl nieuwsgroepen) al best tevreden ben met het aanbod maar wat gratis snelheidverhoging mag altijd.


Ik heb zelf nog goede hoop dat deze brieven er inderdaad gaan komen.

De afwachtstand waarin Caiway al jaren heeft verkeerd kunnen ze echt niet meer hanteren. Het zal echt pro-actiever moeten en meer richting de klant en ook meedenken met de klanten.
Het lijkt wel of de onderste lagen (bijvoorbeeld webcare) alles mag opvangen, maar dat de bovenste lagen niet meebewegen en veel te veel het beleid alleen maar op geld afstemmen en niet meer kijken naar wat de klant wil.
Of beter er lijken te weinig commerciele mensen in dienst te zijn die gaan zorgen dat de klant zich klant voelt.
Je kan veel van andere providers zeggen, maar veel providers zijn hun klanten voor en zijn al verder dan de klant is. Ze zetten de klanten aan het nadenken om te veranderen ipv dat de klant de provider op Twitter moet gaan vragen wanneer iets komt.
Webcare kan het dan ook niet helpen dat ze een kluitje in het riet antwoord moeten typen, immers de mensen die er over gaan hebben er of niet van gehoord, of er niet over nagedacht of zijn er wel mee bezig maar het duurt te lang of stellen de voor de klant belangrijke beslissingen uit of voeren het beleid averechts uit.
Gewijzigd door Bordewolf op 08 mei 2016, 12:44
 
Adios
Ik heb al een flinke prijsverhoging achter de kiezen, begin dit jaar van Caiway. Dus ik verwacht er wel één en ander voor terug !
 
Migow
Nee want hdr wil geen decoder en das alleen via de entonebox Grin
 
Adios
Al deze fratsen maken de Entone niet betrouwbaarder toch?

Laat Caiway eerst hier maar eens aan werken !
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

H D R schreef:

Ik heb al een flinke prijsverhoging achter de kiezen, begin dit jaar van Caiway. Dus ik verwacht er wel één en ander voor terug !


Op de website staat dit:

Binnenkort beschikbaar:
Replay TV

Het nieuwe televisiekijken
Vanuit de EPG is er zoveel te zien
Programma vanaf het begin bekijken
Kijken wanneer het u uitkomt. Tot wel 7 dagen terugkijken.


Nu tevreden HDR???


Zo lang het glasvezel financieel niet haalbaar is en er geen goed overstappakket is vind ik het onbenullig dat Caiway juist hier de klemtoon op legt. Hier heeft menigeen niets aan. En ook ik ga niet kijken via een extra kastje, dat bovendien nog nooit stabiel is gebleken.

Een glasvezelabo dat mij meer dan 10 euro per maand meer gaat kosten ga ik nooit nemen, dus verbeteringen daarin aanbrengen is 1, maar zorg dan ook voor goede en voldoende overstapmogelijheden die financieel haalbaar zijn. Daarmee bedoel ik geen tijdelijke korting, want daar koop ik op de lange termijn niets voor.

Veel abonnees kijken via COAX en dat weet Caiway ook. Investeer daar eindelijk eens in en zorg voor meer HD zenders. Dat terugkijken doet geen hond.
 
Adios
Heeft een Kamai dan geen ingebouwde harde schijf meer en heeft die Kamai dan ook Netflix, You tube, Videoland, HBO go erop zitten?

Allemaal dingen die wel op mjn smart TV zitten.
 
Migow
Daar heb ik chromecast voor en werkt tadeloos. Dus daar heb je geen smart tv voor nodig Grin. Overigens heb ik wel een smart tv van samsung maar gebruikt dat gedeelte nooit. Gewoon tablet of phone. Dus wat jij als een probleem ziet ziet een ander weer niet als een probleem 😂
 
Bordewolf

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Bij bijna iedere klant waar ik een installatie uitvoer staat of een Humax recorder of een Entone of een losse hardeschijf op de Smart TV.

Ik verbaas mij juist enorm hoeveel mensen willen opnemen en films/netflix/videoland willen kijken idem dat een opnamerecorder zo belangrijk is....

Dat Entone kastje Kamai is zo klein als een Apple TV kastje. Ik ken niet zoveel problemen met de Entone als je doet overkomen. Ook over de grote zijn juist mensen onder de indruk die afstappen van een Humax naar een Entone Kamai.
Als ik zie hoeveel hardeschijfjes, Soundbars, decoders, sticks en/of losse kastjes in of in de kast onder een TV zich bevinden. Nou dat zijn er erg veel .....

Het aanbod met interactieve diensten kan mij niet groot genoeg zijn.... Maar dan wel graag ik 1 compacte decoder of intern in de TV...

Overigens klopt het niet dat een Glasvezelpakket financieel niet haalbaar is. Je interpreteert en legt het verhaal niet goed uit....


Ik heb dat verhaal al eens uitgelegd. Wanneer ik vanuit mijn huidige COAX abo over wil stappen op glas kost me dat minstens 10 euro meer per maand. Te weten twee extra smartcards a 2 euro (een heffing die ik weiger te betalen), NEWSabo en een entone a 5 euro. Bj elkaar zelfs 15 euro. Stel ik streep of het NEWS-abo weg of de entone dat blijft dat nog steeds 10 euro te veel per maand. Er is voor mij geen tussenabo (ik heb nu 120 Mbit). Dat zou de uitkomst zijn, dan kan ik door slimme keuzes te maken nog enigszins op dezelfde prijs uitkomen, Maar stel dat abo zou 50 euro gaan kosten, dan komen ik er nog niet mee weg. De smarcardheffing, het gaan betalen voor het newsabo en de entone maken het voor mij in elk opzicht te duur om over te stappen.

Dus nee.... Ik leg het verhaal heel goed uit....
 
Adios
Ik vind die smartcard heffing ook te belachelijk voor woorden! Je betaalt toch ook niet extra om op je tablet of computer te kijken?

Volkomen belachelijk die vergoeding voor die extra smartcards.
Das was bij Ziggo ook gratis toch ?
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik vind die smartcard heffing ook te belachelijk voor woorden! Je betaalt toch ook niet extra om op je tablet of computer te kijken?

Volkomen belachelijk die vergoeding voor die extra smartcards.
Das was bij Ziggo ook gratis toch ?


Klopt, zeker voor bestaande klanten en dat was ik normaliter gebleven.... Ik snap het verder toch niet. Je legt een duur glasvezelnetwerk aan en gaat vervolgens abo's er op aanbieden waar de honden geen brood van lusten zodat niemand overstapt...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BBC begint Nederlands betaalkanaal "BBC First"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta begint met aanbieden 1Gbit/s-abonnement via kabel voor 125 euro per maand Algemeen : 2 30 nov 2018
Binnenkort Eurosport2 nederlands bij Caiway Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 03 jun 2015
Wanneer Nederlands commentaal bij Eurosport 2? Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 11 jun 2012
Advertentie