obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
storing glasvezel tv
Ex-Ziggo

Quote

Bordewolf schreef:

Kabelinternet is zeker geen aflopende zaken, immers in dat geval had Cogas Ziggo aan kunnen aanhouden en was er geen noodzaak om die ruil naar Caiway te doen.


Dat is de schuld van die egotrippende politici die hier in hun nieuwe stadhuis zitten te slapen. De gemeentelijke politiek wilde ook snel internet op het platteland. Daar wilde ziggo niet in investeren, Cif wel. En dus werd er over de rug en achter de rug om van de inwoners een deal gesloten. Pas toen het volk zich begon te roeren schreeuwden de politici moord en brand. Voor de show hoor, ze wisten dat er niets meer aan te doen was.

Houd dat in gedachten als je volgende week naar de stembus gaat!

Ken je die mop over hoe een ambtenaar knipoogt?
- Hij doet 1 oog open.
Handtekening
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
Adios
Volgens mij heeft Ziggo nu 27 HD zenders in het basispakket en Caiway dertig HD zenders. Dus Caiway geeft nog steeds meer HD zenders door daarin.
Ik ben het wel met je eens dat Ziggo sommige dingen beter voor elkaar heeft en sneller oplost, zoals de ondertitelingsproblemen.

Maar ik hoop dat Caiway ook eens om de tafel gaat zitten om constructief met zenders eens te kijken of de beeldkwaliteit omhoog kan. Zenders als Horsee & Country en Out TV en CBS Reality bieden een slechte beeldkwaliteit.

Ik heb hierover Out TV een mail gestuurd, maar die geven weer de schuld aan de kabelaar. Ze kunnen het in hogere kwaliteit aanbieden, maar de kabelaar wil het niet zeggen ze.

Duidelijk dus een kwestie van geld. Ik hoop dat zulke kwesties die ongetwijfeld voor meer zenders spelen, dat ze gezamenlijk beseffen dat de televisies steeds groter worden en er een ondergrens is van toelaatbare minimale beeldkwaliteit in 2015.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Heb je al de vraag gesteld @bordewolf aan Caiway webcare inzake de snelheidsverhoging voor je gebied.

Overigens heb ik zeker( in)direct ervaring met Ziggo. Trager internet in de avonduren door je buren in de straat. Weinig HD zenders in het basispakket tot 1-9-2014. Gecodeerde signaal waardoor je een vermogen moest betalen om een rtl4 te krijgen. Ja extra diensten bij Ziggo zijn beter, bellen goedkoper maar het gaat om de basis. Overigens zijn die extra diensten geen toevoeging meer.

Maar hoor je antwoord inzake bovenstaand graagMusic


Vreemd Ziggo en UPC zijn inmiddels koploper HD-zenders op COAX, vele malen meer dan Caiway. Premium zenders allemaal in HD zoals het hoort in deze tijd.
Die 30 HD zenders in basis hebben we in het Cogasgebied niet!

Verder herken ik het trage internet waar je het over hebt niet. Ik heb al 20 jaar @home/Ziggo en nog nooit terugvalproblemen qua snelheid gekend. Altijd stabiel snel internet, en jaarlijks snelheidsverhogingen zoals het hoort.

Verder hoef ik echt niet te Twitteren naar Caiway, Caiway leest hier meer.
 
Bordewolf

Quote

Jaco Hage schreef:

zoals het hoort in deze tijd? Een 1080i signaal in het 4K TV tijdperk? Laat me niet lachen. Daar neemt straks niemand meer genoegen mee.
Het is toch absurd dat ''men'' een nieuwe UHD/ 4K >8K TV koopt er een schamel 1080i beeld binnenkomt en dat ''men'' dat maar moet accepteren?.

567i beeldlijnen is totaal onacceptabel.

Niet zo gek dat die 4K handel maal op z'n gat ligt en ''men' stomzinnige dingen roept op forum's dat 4K niks is. Logisch anderzijds
- Om nog maar te zwijgen wat er allemaal niet aan nog lagere resolutie wordt geupgrade naar virtueel 1080i signaal in andere apparaten en servers

We praten over randje HD en dan nog eens op 1080i -interlace kwaliteit.

De 1080i schrijft minimaal 1/4 van de beeldlijn zelf bij en mag wat mij betreft een snel verbeterd worden.

Weet je hoeveel pixels 4K is, 3840 x 2160 en real 4K 4096 x 2160. We zitten te kijken naar een 1/4 kwaliteit beeld van een kabelprovider. ALLE PROVIDERS EN PRODUCERS LIGGEN HEERLIJK GESCHEIDEN TE SLAPEN.

Daarnaast snap ik ook echt niet dat zo'n Glasvezel TV decoder ook daar de moed nog eens laat zakken terwijl DIE dat juist wel en veel beter kan weergeven in P-vorm dan welke DVB-C coax idee dan ook.

Het maakt hoe-dan-ook geen technische statement dat hier en daar providers een paar extra of minder HD zenders heeft. Als je het hele pakket pakt bestaat het deel HD zenders uit minder dan 10% van alles. Je kan mij niet wijsmaken dat al die andere landen niet eens weten wat HD TV is om als stream door te geven aan een gebruikers/ provider / landen. 30 zenders HD ?. Wat een lachertje.

De 1080i norm moet simpelweg MAXIMAAL OMHOOG voor superieur beeld en blije gebruikers/kijkers. punt.

Mijn klanten hebben niet zoveel zin om lekker gemaakt te worden met een stront irritant 4K bestand in ''een winkel'' en thuis aangekomen een ander beeld aantreffen. (klopt overigens ook niets van hoe ze het verkopen)

Dus UHD resolutie via de TV provider. Daar moeten we voor pleiten


Ik snap het geweeklaag niet over het niet verkopen van UHD en kromme tv's en wat ze op dit moment al niet bedenken.

De consument heeft zicht twee keer laten beetnemen:
1) Breedbeeld: toen de eerste tv's er waren begonnen de eerste breedbeelduitzendingen 5 jaar latern
2) HDTV: idem, en nu 5 jaar verder is nog lang niet alles in HD. HD is niet eens de standaard laat staan UHD. Mijn opmerking dat Caiway eerst maar eens moet zorgen dat wat in HD kan ook IN HD doorgezet wordt is gewoon een rake.
En dan bedoel ik niet alleen op glas, maar ook op COAX. Kijk naar wat Ziggo doet, het kan allemaal prima.

Wat UHD betreft of 4K, de consument gaat nu echt eerst genieten van zijn HDTV, die gaat echt wel 10 jaar mee en gaat dus nog lang niet vervangen. Dat gaat echt nog 5 jaar duren alvoren de Ulta HDTV's van de toonbank rollen. Alhoewel, tegen die tijd zijn we nog verder qua technologie.
 
Bordewolf
Volgens mij liggen we ergens wel op een lijn. Inderdaad in deze tijd van vooruitgang zou Caiway de zenders die het HD aanleveren ook HD moeten doorgeven.
 
jj1987
Zelfs dvbt is in NL een lachertje. Te bedenken dat ze in Duitsland veel hogere bitrates aanbieden.
En t feit dat er geen ultrahd aangeboden wordt is voor mij een reden geen gebogen tv te kopen:p nu moet ik wel zeggen dat er weinig mensen zijn die ik dan ken die dat wat kan schelen. Met hd zijn veel mensen al blij. En zelf heb ik 2 jr terug een samsung led gekocht voor 1800 euro. Zal wel gek zijn dat ding nu weer weg te doen en 2000 of meer uit te geven aan een gebogen 4K tv. En ik denk dat t gros er wel zo over denkt.
 
Migow
Je zal ze de kost geven die nog via digitaal kastje kijken via scart Smile maar uh voor 4K hoeft het niet een gebogen versie te zijn Smile
 
Migow
Hahaha heb hem meteen besteld Bye-happy
 
jj1987
Haha! Nee ik bedoel te zeggen dat de techniek uiteraard steeds verder gaat en dat super is! Steeds mooier beeld. Maar dat t gros van de mensen t niets kan schelen en niet elk jaar of elke 2 jaar een nieuwe tv koopt a 2000 euro of meerSmile
En de providers daarom weinig moeite doen om 4k content mogelijk te maken. En kijk naar NPO nieuws. Die zijn dit jaar begonnen met het nieuws uit te zenden in HD. Dus eer die in 4K gaan. Niet dat ik zit te wachten de nieuwslezer in 4K te zien:p
Toen ik 2 jaar terug mijn samsung led kocht was dat smarthub helemaal in. En een jaar later zat ik ook weer met een losse mediaspeler omdat het hele smarthub dlna gebeuren voor geen meter liep. Geen ondertitels mogelijk in mkv bestanden etc...
Ook de apps zijn een drama. Er zitten nu een schamel 5 tal apps op die t slecht doen. Uitzending gemist met een rukkwaliteit. Ben er niet enthousiast over zegmaarSmile
 
Migow
Gebruik ook smartgedeelte van mijn samsung idd zelden meer. Uitzending gemist via entone is echt top tov sd versie via samsung. En wil ik film kijk stream ik wel via chromecast stick
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing glasvezel tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Advertentie