obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 515 van andere leverancier mogelijk?
Migow

Quote

Keesenco schreef:

Wat een nietszeggende antwoorden..
Nu de vraag nog eens goed doorlezen alstublieft, en dan pas antwoorden..


Als je de 1e 2 antwoorden eens goed doorleest staat daar het antwoord!! NEE dus gaat niet werken!
 
Bordewolf
Heel vreemd. Juist bij Fiber kun je wel een eigen aangeschafte M5 aansluiten ipv huren!
 
Keesenco
Ok, foutje, bedankt :-)
 
Migow
ow want volgens mij moet je daar gewoon voor betalen bij fiber als je een 2e box wil aansluiten. Per box 5,00 euro extra. Dus dan vraag ik me af hoe ze dat dan regelen. Stel je neemt een pakket met 1 HD box. Dat zou inhouden dat wat jij zegt je er gewoon via marktplaats dan er zomaar meer aan kan hangen? Geloof ik dus echt niet! Fiber is nl. echt niet zo goedkoop als je meerdere tv's kijkt en dat vergeten veel klanten. Dat geld ook voor andere glasvezelaanbieders.
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

ow want volgens mij moet je daar gewoon voor betalen bij fiber als je een 2e box wil aansluiten. Per box 5,00 euro extra. Dus dan vraag ik me af hoe ze dat dan regelen. Stel je neemt een pakket met 1 HD box. Dat zou inhouden dat wat jij zegt je er gewoon via marktplaats dan er zomaar meer aan kan hangen? Geloof ik dus echt niet! Fiber is nl. echt niet zo goedkoop als je meerdere tv's kijkt en dat vergeten veel klanten. Dat geld ook voor andere glasvezelaanbieders.


Je betaald bij Fiber voor de huur van de tweede box, niet voor de 2e aansluiting.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 515 van andere leverancier mogelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Streaming diensten niet mogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 14 09 jul 2021
Geen switch mogelijk vanwege interactieve TV ? Eigen netwerk : 6 05 dec 2020
Openstellen caiway glas voor andere providers CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 32 10 feb 2020
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie