obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
snelheid glasvezel
2fast4u
4223952195
4223960934

hoe vaak ik ook de test doe kom ik op deze

ik heb dit
 
cawul
Heel netjes!

Maar snappen doe ik het niet helemaal.
Het zal toch niet met de afstand te maken hebben, zoals bij ADSL.


=
pbS1EX
=
 
Highway
Cawul, met welk programma maak je dat overzicht? Ziet er overzichtelijk uit.
Handtekening
Wink
 
cawul

Quote

Highway schreef:

Cawul, met welk programma maak je dat overzicht? Ziet er overzichtelijk uit.


Hiervoor moet je registreren bij Speednet. Dit houdt dan in grafieken je resultaten bij. Is best wel aardig.

=
qRWKyJ
=
T6bySe
=
 
Highway
Dank je voor de info, ga ook maar eens een account aanmaken.

Trouwens in het verleden ook wel Kaspersky gebruikt. Ook toen performance problemen, maar die waren wel op te lossen door een driver die door Kaspersky geïnstalleerd was te omzeilen. Geen idee hoe die driver heet, maar hij staat gewoon tussen de eigenschappen van je LAN adapter. (er schiet me iets te binnen van NDIS of zo, maar dat kan evengoed fout zijn.)
Handtekening
Wink
 
2fast4u
probeer maar een keer Hitman op te draaien Smile ik gebruik alleen malwarebytes en Hitman die in begin scant een daarna Malwarebytes.


http://www.surfright.nl/nl/downloads/
op de cd/box clicken Wink voor download

32/64 bit. doe de scan laat me weten of die iets vind^^
 
cawul

Quote

Highway schreef:

Dank je voor de info, ga ook maar eens een account aanmaken.

Trouwens in het verleden ook wel Kaspersky gebruikt. Ook toen performance problemen, maar die waren wel op te lossen door een driver die door Kaspersky geïnstalleerd was te omzeilen. Geen idee hoe die driver heet, maar hij staat gewoon tussen de eigenschappen van je LAN adapter. (er schiet me iets te binnen van NDIS of zo, maar dat kan evengoed fout zijn.)


[Off topic]
Ik heb daar ook al eens naar gekeken, maar niet uitgeprobeerd.
Zag op http://support.kaspersky.com/general/products/3474#block3

"It is strongly not recommended to disable Kaspersky Anti-Virus NDIS Filter by clearing the corresponding box in the Local Area Connection Properties window.
The result of the new working mode of NDIS Filter might be incorrect work of the whole OS (for example, the OS might “blue screen”)."

Dus ben ik er niet aan begonnen.

Ik gebruik nu Emsisoft Internet Security + MBAM. Werkt perfect.

Kaspersky support is het hopeloos. Meer dan eens had ik hen 'normale' vragen gesteld. Geen reactie. Reminders, geen reactie.
Na een paar weken sloten ze de 'ticket' en kreeg je een enquête toegestuurd hoe tevreden je was over het oplossen van het probleem...

Opsturen van een false positive? Norton reageert op ontvangst en meldt dat iets veilig is.
Kaspersky reageert op ontvangst. Klaar. Verder geen reactie, ook niet op een reminder.

Stel je hebt Kaspersky geïnstalleerd op een 'Virtual Machine'. Die VM verwijder je zonder Kaspersky te uninstallen, b.v. omdat de VM vastloopt, weet ik veel.
De licentie blijft dan wel in gebruik. Bij Norton kan je zelf een key weer vrijgeven voor hergebruik.
Kaspersky? Reageert niet op zo'n vraag.
enz.enz.

Emsisoft: daar heb je naast het forum gewoon nog 'ouderwets' email contact.
=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie