obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Toekomstbeeld: Kabel is 'vol' - betalen per zender???
cawul

Quote

H D R schreef:

Het is ook een koud kunstje om lege Nederlandse ondertitelregels toe te voegen om een hoop problemen te voorkomen.


eh ...?
"Lege" ondertitels?

Puur uit nieuwsgierigheid, ik moet helaas bekennen: geen idee wat je bedoelt... Smile
 
Adios
Heb het elders op dit forum al eens uitgelegd.
 
cawul

Quote



Aantal zenders:
Iedereen zo zijn smaak uiteraard. Er zullen mensen zijn die 60, 70 of misschien wel meer zenders hebben en regelmatig bekijken.
Mijn vrouw en ik, wij kijken meer dan 90% van de tijd naar 1 en 2 en de rest zeer af en toe naar zo'n 6-7 andere zenders (denk dan aan Een, Canvas, NG, Discovery). Wij komen misschien aan 10 zenders.

Het zou mooi zijn wanneer men op individuele basis een pakket kon samenstellen.
De ene zender kost een euro per maand, de andere 50 ct, enzovoorts. Ik verzin maar wat.

De samenstelling van de extra pakketten valt in ons geval al helemaal ongunstig uit. Wij gaan geen 11 euro per maand betalen voor Plus TV-pakket met zo'n 40 extra zenders, waarvan wij er slechts 2 (NPO Doc en Eurosport2) misschien af en toe zouden bekijken.
Dus dan maar niet...

En misschien komt het ooit wel eens, dat betalen per kanaal / zender. Het zou een enorme verandering zijn.
10-15 zenders als basis voor x euro en daarna kiest en betaalt de klant zelf wat hij wil.



Zou ik dan toch gelijk krijgen?

Staatssecretaris Dekker: 'Laat mensen zelf televisiepakket samenstellen' http://goo.gl/AOVM0Y

Wat heb ik aan 100 zenders wanneer ik naar hooguit zes regelmatig kijk...

Caiway, gaan jullie hier wat aan doen?

=
 
Adios
Ik ben niet zo voor kleinere basispakket, zolang Caiway zo gierig is met aantal smartcards per abonnement. Tevens moet je dan ook toeslag betalen per smartcard. Dan is je voordeel van een kleiner basispakket al aardig weg !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Toekomstbeeld: Kabel is 'vol' - betalen per zender???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
Zender 701 Demokanaal Interactieve TV, Pay Per Event : 1 24 apr 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Advertentie