obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Bij UPC nu ook vier decoders/smartcards mogelijk per abonnenent, wanneer volgt Caiway?
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

1 caiway blijft achter qua zenders op coax
2 Te weinig HD zenders en geen GO pakketten
3 Geen wifi hotspots
4 te weinig smartcards en te duur
5 telefoonpakket veel te duur
Wat is er dan wel goed? En welke andere provider kan wat jij wil wel waarmaken? (zonder gebruik te maken van externe kastjes en nee ci+ 1.4 is er nog niet en duurt nog wel een aantal jaar)
Conclusie: caiway deugt dus niet volgens jouw optiek tov andere providers

Maar op tweakers reageer je ook over ziggo zo dus al met al: de ideale provider zoals jij het zou willen bestaat niet of nog niet.


Jouw opsomming is nog lang niet volledig.... Er deugt gelukkig ook veel wel bij Caiway.
Neemt niet weg dat er mensen zijn op dit forum die van de luxe-club Ziggo komen waar veel meer mogelijk was. Dan kom je bij Caiway niet bepaald in een warm bad....
 
Adios
Ik lees trouwens nadat veel Ziggo klanten na de omschakeling op het UPC netwerk geklaagd hadden over de ondertiteling problemen bij diverse kanalen, dat het nu opgelost is. Overal zijn nu lege ondertitelingsregels toegevoegd bij Ziggo en UPC, zodat je geen last meer hebt van ongevraagde gehoorgestoorde ondertitels meer hebt.

Ziggo heeft dat dus binnen paar weken geregeld. Wat een verschil !!

Toen ik Caiway hierover belde was het antwoord; we weten ervan maar het heeft geen prioriteit.

Dat is nou waar ik steeds tegen aanloop bij Caiway.

Ik verwacht dat we gerust nog een jaar aanmodderen met de ondertiteling bij Caiway.
 
Migow
Kortom het gras wordt daar ook minder groen. Wat ik dus al gezegd had. Geen 4x ci+ wat gesugereerd werd door de starter van dit topic
 
Adios
Ik denk dat het nieuwe Ziggo wel moet. Anders breekt de pleuris uit !!
 
Migow
Het nieuwe Ziggo wordt het oude UPC geloof mij maar. Denk dat ze vol op die Horizon box inzetten. Waarom zou upc anders nu nog met dit komen terwijl het bijna April is?
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

Het nieuwe Ziggo wordt het oude UPC geloof mij maar. Denk dat ze vol op die Horizon box inzetten. Waarom zou upc anders nu nog met dit komen terwijl het bijna April is?

Ik zeg doen! Dan lopen er nog meer klanten weg. Niet iedereen zit te wachten op een decoder en extra afstandbedieningen. Sterker nog mensen met een Smart TV zullen nooit zo'n box willen en juist CI+ modules.

Ziggo heeft al gezegd dat de 3 Smartcards tijdelijk is en dat dit na enkele maanden weer 4 wordt. Dit zal wel met uitgifte te maken hebben.
 
jj1987
Ik teken voor extra kaarten. Belachelijk dat je net als ik het extra pakket hebt en je dit alleen beneden kan kijken. Heb een humax decoder en daar zit de kaart in. Maar kijk ook vaak via dvb-c op de tv zelf en dan is ook een kaart daar in wel wenselijk. Buiten dat zou ik op de slaapkamer boven ook wel die zenders willen zien. Zelfde als je een internet verbinding hebt en je alleen beneden op wifi kan... Erg krom en centenklopperij. Als ze t voor fraude doen helpt t ook niks want als ik een extra kaart aanvraag en geef hem bij wijze aan de buren kunnen ze ook kijken op mijn abbo. Dus snap t hele ouderwetse stenen tijdperk beleid niet bij Caiway.
 
jj1987
Ja a 2 euro per maand! Wink
 
Adios
Ja en als je ook nog eens een CI module huurt van Caiway kost het je zelfs 5,50 euro per maand per extra module met smartcard.
Je reinste geldklopperij vind ik dat van Caiway !!

Zelfs UPC vraagt hier maar twee euro huur voor per maand en dat is module inclusief smartcard.
Gewijzigd door Adios op 08 maart 2015, 10:15
 
Adios
Zolang Caiway iedere maand teveel vraagt voor zulke dingen, kan ik het niet laten rusten hoor.

Wie durft er nou 5,50 euro per maand huur te vragen voor een simpele CI module met smartcard? Dan moet je je blauw schamen hoor.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bij UPC nu ook vier decoders/smartcards mogelijk per abonnenent, wanneer volgt Caiway?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie