obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra
Bordewolf

Quote

Ex-Ziggo schreef:

Glas is in deze niet relevant, ook als ik naar Caiway kabel was overgestapt had ik deze snelheidsupgrade niet gehad. Was het contract tussen Ziggo en Cogas niet opgezegd dan had ik bij Ziggo kabel hogere download snelheden als via glasvezel nu.

Juist door Ziggo en CAiway te blijven vergelijken komt naar voren hoezeer Caiway achterloopt. Hierover schrijven wordt hopelijk een prikkel voor Caiway om hun diensten te verbeteren.


Juist dat schreef ik min of meer ook al. Zelfs met het vervangende G100 pakket (laten we stellen dat je altijd het meest gekozen middelste COAX-pakket hebt) is Caiway op alle fronten te langzaam.

G100 kun je gelijk stellen met het middelste pakket COAX.

We zijn het dus eens. Bovendien heb je ook bij G100 nog steeds niet bijv. Eredivisie Live 6 kanalen in HD, dat hadden we bij Ziggo dus wel. Bovendien hadden we nu bij Ziggo via COAX alle premium zenders + nog veel meer zenders in HD gehad.
We zijn aardig bij de ballen genomen door deze verplichte overstap en hier is het laatste dus ook nog niet over gezegd.

Ik eis op COAX in ieder geval dezelfde verhogingen welke Ziggo nu ook doorvoert! Daarnaast een vergelijkbaar pakket aan HD-zenders waaronder alle premium zenders in HD.
Desnoods flikkeren ze alle analoge kanalen er af, regel het in elk geval zou ik zeggen. Deze situatie is in elk geval niet akkoord.
We vallen van de regen in de drup.
Gewijzigd door Bordewolf op 28 februari 2015, 18:57
 
Ex-Ziggo

Quote

Migow schreef:

Maar goed hoop dat caiway meegaat en snelheden verhoogt.


En dat is de intentie van mijn post.
Handtekening
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
Migow
Qua prijs moet je g100 niet vergelijken met middelste pakket volgens mij maar meer instap. G200 en g400 met midden en duurste pakket coax. ( zonder die 12 maanden korting stel ik vast) maar dat caiway meer kanalen in hd via coax moet doorgevrn heb je gelijk. Maar dan heb je het over de aanvullende pakketten zoals foxsport en hbo. Hier kanaal 2 en 4 foxsport international via glasvezel wel in hd. Dat moet ook via coax mogelijk zijn. Foxsport go komt eraan en daar heb ik ook al tig keren over geklaagd
 
Adios
Caiway kennende doen ze nu in Naaldwijk gewoon of hun neus bloedt.
Jullie hadden bepaalde internetsnelheden op de coaxkabel bij Ziggo en die biedt Caiway jullie ook aan op de coaxkabel.

Hetzelfde geldt voor de HD zenders in het standaardpakket. Dat waren er 17 bij Ziggo en die krijg je nu van Caiway ook op de coaxkabel.

Na de overgang in de pas gaan lopen met het nieuwe Ziggo kan je denk ik wel op je buik gaan schrijven.

Hoe bevalt je trouwens de EPG gegevens van Caiway, vergeleken bij die je bij Ziggo had?
 
Adios
Ziggo heeft besloten om de downloadsnelheid van de Alles-in-1 Extra en TV + Internet Z3 abonnementen te verhogen van 180 Mbps naar 200 Mbps. Ook de uploadsnelheid gaat bij die abonnementen omhoog van 18 naar 20 Mbps. De snelheid van de Alles-in-1 Plus en TV + Internet Z2 abonnementen gaan ook omhoog van 90 naar 120 Mbps en van 9 naar 12 Mbps.

http://www.gebruikers.eu/nieuws/40723/ziggo-verhoogt-internetsnelheid-voor-een-deel-van-zijn-klanten.html
 
Adios
Het enige wat ik weleens neem is advocaat met slagroom.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

@Bordewolf. Hoelang blijf je nou nog door zeiken over Ziggo?? Waarom stap je niet over naar Fiber?? Jij hebt een keuzeBye-happy


Vreemde reactie. Lees het hele topic eens door en dan zie je dat ik bewust kies om nog niet over te stappen op glas.
Ik verwacht op COAX gewoon dezelfde diensten tov Ziggo, dus ook de snelheidsverhoging en de HD-zenders premium zoals Fox Sports allemaal in HD.

In alle andere gevallen zijn wij Cogas-klanten behoorlijk bedonderd door de verplichte overgang op Caiway en hollen we nu al hard achteruit op COAX.
 
Adios
De enige troost die ik je kan geven is, dat Caiway de klanten in Gouda, Berkenwoude, Stolwijk, Vlist, Reewijk, 71 euro per maand laat betalen voor een alles in 1 HD pakket op de coaxkabel en dat de hoogste snelheid daar
50 mbit/s is, die je krijgt voor dat geld.

Een ongeoorloofde prijs natuurlijk voor waarschijnlijk de laagste, "hoogste" snelheid op de coaxkabel van Nederland.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

De enige troost die ik je kan geven is, dat Caiway de klanten in Gouda, Berkenwoude, Stolwijk, Vlist, Reewijk, 71 euro per maand laat betalen voor een alles in 1 HD pakket op de coaxkabel en dat de hoogste snelheid daar
50 mbit/s is, die je krijgt voor dat geld.

Een ongeoorloofde prijs natuurlijk voor waarschijnlijk de laagste, "hoogste" snelheid op de coaxkabel van Nederland.


Ook dat is schande. Wanneer men dat extra geld weer zou herinvesteren in jullie netwerk en daar een fikse upgrade zou doen dan snap ik dit.
Nu lijkt het gewoon ordinair stelen. Het is vreemd te constateren dat het Caiway niet lukt overal dezelfde abonnementen met dezelfde hoge snelheden te bieden.
Wat ik al zei in het Cogasgebied zullen ze echt de upgrade a la Ziggo moeten doen. Dus ook dezelfde snelheidsverhogingen zoals Ziggo nu doet en ook de HD-zenders voor o.a. de premium zenders gelijk waardig aan Ziggo.
Wij Tukkers worden aardig in de jaszak gescheten door de verplichte overstap op Caiway op deze manier.
 
breaker
Binnenkort komt er een snelheid verhoging bij Caiway maar ik zit er niet echt op te wachten. Heb binnenkort toch glasvezel.

Als je kijkt naar Ziggo heeft een variabele bandbreedte op hun tv kanaal daar door heeft Ziggo meer ruimte om de internet snelheid te verhogen. Maar de kwaliteit is minder dan bij Caiway.
En nu loopt iedereen te zeuren dat er tv storing is bij Ziggo er zijn zelf kamer vragen over gesteld. En wij lopen hier te zeuren dat onze internet naar boven moet.

Of je moet alleen internet van Caiway hebben dan is het een andere verhaal denk dat er weinig zijn die alleen internet hebben van Caiway. Meeste hebben een alles in een pakket.

Wees blij dat wij Caiway hebben met weinig tot geen storing.

Bij Ziggo is niet alles beter.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Advertentie