obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel internet-netwerk in IJsselstein stabiel?
jj1987
En hoe zit dat met kabelinternet? Mijn ouders hebben nu glas NTU al hangen maar nog niet actief. Er kan nu een tijdelijk abbo afgesloten worden via de kabel 25mb down. Doen of niet? Beter dan 15 mb via adsl denk ik.
 
jj1987
Met adsl altijd goede verbinding gehad daar. 5 jaar terug voor het hele caiway gebeuren. Met cai hia. Kwam het internet signaal al vanaf Naaldwijk en was het internet wel al van caiway was het 1 groot drama. Bij elke regenbui hadden we geen internet meer. Want in het oude gedeelte is het coax netwerk zwaar verslechterd. Caiway heeft bij overname wel veel vervangen maar t blijft gammel. Hier in de volgerlanden is t stukken beter. Er was toen geen andere mogelijkheid dan adsl aangezien caiway kabelinternet er constant uit klapte. Meerdere vrienden hadden precies op dezelfde tijdstippen die uitval. Het hele dorp zat soms weekenden achter elkaar zonder internet. 9x monteurs geweest en die konden niks vinden. Tv signaal was tijdens uitval wel gewoon 100%. Je begrijpt, adsl was toen een verademing. Wel 12mb maar nooit uitval. Mijn vraag was dan ook, hoe zit dat nu? Is dat nu verbeterd? Of is dat nog steeds zo? Anders overweeg ik toch om mijn ouders dat tijdelijke abonnement af te laten nemen voor 25 euro. Tot hun glas actief is.
Ben blij dat ik hier XS4All glas heb. Wat een snelheid!
Gewijzigd door jj1987 op 04 februari 2015, 14:36
 
Adios
Het lijkt de Rekam wel Smile
 
jj1987
Hahah ja! Ben er een beetje bang voor als ik daar adsl opzeg en caiway aanvraag, ik tot juni (dan gaat glas pas werken) problemen ga krijgen.
 
jj1987
Ff off-topic, zou caiway een aop punt gaan creƫren denken jullie? In het hele rijtje huizen komt alleen de groene kabel binnen met een f connector erop. Er zit dus geen galvanische scheiding tussen met gevolg dat je altijd een opdonder krijgt bij verwisselen van een antenne kabel. Hoop dat ze dat wel gaan doen als mijn ouders weer klant worden. Nu hebben zij satteliet maar gaan straks ook de kabel weer gebruiken. Wel zo prettig als t spul geaard is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel internet-netwerk in IJsselstein stabiel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Advertentie