obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Samsung Smart TV H6203 en instellen.
Adios
Zo, dat scheelt je toch mooi vijf euro per maand!!
 
vroemmie
Dacht het wel ja kan ik een nieuwe kast van kopen .......

Maar nee ik vind het niet fijn als een toestel alles bepalend is , ik neem niet op doe geen pauzes dus eigenlijk heb ik er niks aan ook wat betreft de zenders de plus TV en de Extra TV pakket ...Ik kijk het niet eens .
Nu is alles hopelijk opgelost .
Eerder heb ik ook wel contact gehad met een probleem en toen was de hulpvaardigheid goed .
Maar als eraan een helpdesk wordt geroepen dat ik iemand moet gaan zoeken die het wel kan ga ik enigszins uit mijn panty , ook al heb je eerst alles uitgelegd.

Maar goed al goed eind goed, nog een fijn weekend en groet,

Cisca .
 
Bordewolf

Quote

vroemmie schreef:

Goedemiddag meedenkers,

Ik ben naar de Caiway winkel in Naaldwijk geweest en heb eerst gevraagd of ze weleens naar de Caiway gebruikersgroep site gekeken hadden tav de klachten van en over de ENTONE....Nee dus ..stelde dat ze dat als verhuurder van het product ENTONE toch eens moesten doen ..........ppppffffff .
Dan heb ik mijn probleem uitgelegd tav de nieuwe Samsung TV de daar aan gekoppelde AB en de Sound bar en ik de ENTONE niet meer hoefde men opperde dat de pauze knop zo handig was , ik doe daar niks mee en neem ook niet op alles wat ik extra wil zien doe ik via mijn PC's en met popcorn en dat gaat helemaal goed . De ENTONE gaat er nu uit de evt tuners die ik nodig zou hebben zitten in de nieuwe TV en wat TV zenders betreft ik hoef geen baby tv en al die andere mik de zenders waar ik echt naar kijk zitten in het basis pakket, kortom de TV gaat weer op de COAX en wil ik toch meer zenders dan drukken we er een smartcard in .
Het scheelt ook weer geld mijn PC snelheid wordt nu hoger mijn ABO goedkoper . Wat de codes betreft ; als je de ENTONE heb blijf je daar aan vast zitten een andere AB werkt dan gewoon niet voor 100% nou ik ben er klaar mee en dat heb ik Caiway binnen redelijkheid en billijkheid ook laten weten ik heb ook de verantwoordelijkheid voor het totaal bij Caiway neergelegd dat vonden ze niet fijn maar ik had mijn verhaal wel goed onderbouwd . Uiteindelijk kreeg ik 100% medewerking.
@ rayblo : [ Ik heb tv via glas en een Entone ,en opmijn andere tv boven een samsung kastje ,denk dat je het omdraaid ] Ik heb niet zoveel aan de ENTONE AB ik wil gewoon maar 1 AB en niet die van de ENTONE en de Samsung en de Sound bar en ja ik heb ook glasvezel sinds juni 2013 maar is eigenlijk alleen maar van toepassing op de PC snelheid.
Hoe dan ook ik ben nu van dat code gedoe af de ENTONE is wat mij en de informatie die ik heb opgehaald allang achterhaald, over 2 weken gaat mijn nieuwe ABO in ik heb eerder geen tijd om de boel om te zetten.
IIG Allemaal dank voor het meedenken en voor allemaal een fijn weekend gewenst .

Met groet, Cisca .


Je legt hier prima uit waarom die entone nooit omarmt zal worden door de meeste klanten met een Smart TV met CI+-module. Die zullen vanwege het bedienings en zap gemakt ( 1 afstandbediening) nooit die entone gaan installeren.
Het was een zegen toen ik van die digitale decoders kon overstappen op de CI+module. Ik ga echt never nooit niet meer een extra decoder aansluiten op mijn tv!
 
vroemmie
Graag gedaan hoor bordewolf , ik ben van plan om de discussie ook bij caiway verder aan te zwengelen of dat zin heeft is een 2de maar niet geschoten enz misschien komen ze ineens zelf met een idee je weet maar nooit

Mvg Cisca .
 
Bordewolf

Quote

vroemmie schreef:

Graag gedaan hoor bordewolf , ik ben van plan om de discussie ook bij caiway verder aan te zwengelen of dat zin heeft is een 2de maar niet geschoten enz misschien komen ze ineens zelf met een idee je weet maar nooit

Mvg Cisca .


Ik heb de afgelopen twee maand (nu ik verpicht ben over te stappen) gemerkt dat het meedenken met de klant het grootste minpunt is van Caiway.
De totale arrogantie straalt er vanaf.
 
Adios
Meedenken met de klant doet Caiway totaal niet.
Hoe duidelijk ik ook uitleg dat ik aan drie smartcards niet genoeg heb.
Caiway blijft star en laat de klant in de kou staan.

Maar er kome nu steeds meer televisies met dubbele kabeltuner en twee CI sloten.
Hoelang gaat Caiway zijn kop nog in het zand steken?
 
vroemmie
Dank je Roberto maar ik heb de ENTONE er al uitgegooid .

En wat betreft de starheid van caiway : We zullen zien ik ga iig de confrontatie aan ik heb heus niet de illusie dat ik iets zal bereiken maar aan de bel trekken flink hard dan kan geen kwaad .
 
Adios
Hou ons graag op de hoogte van je getrek .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung Smart TV H6203 en instellen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
password instellen Algemeen : 2 11 feb 2023
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
Router instellen Hardware instellingen : 5 03 jan 2020
Fritzbox 7490 instellen telefonie Hardware instellingen : 12 07 mrt 2018
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen TV's met ingebouwde Tuners : 6 11 feb 2018
Advertentie