obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice Caiway goede informatie ja/nee
Caiway Webcare

Quote

Egeels schreef:

Op 21 en 29 januari via de website een vraag gestuurd. Via noreply@caiway.nl antwoord gekregen dat de vraag is geregistreerd onder een M-nummer.
Verder geen reactie gehad......


Beste Egeels,

We willen graag zorg dragen voor een spoedig reactie op je e-mail. Kan je hiervoor via een PB je adresgegevens doorgeven? Graag ook het M-nummer.

Dankjewel.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Highway
Gisteren 2 SMS'jes gehad.
  1. Uw bestelling van het Alles-in-1 glas pakket is verwerkt.
  2. Uw Alles-in-1 glas pakket is naar u onderweg.


Vandaag een grote doos van Caiway ontvangen met het Genexis modem, 25 meter utp kabel en wat leesvoer.

Nu nog even afwachten op de HD Digitale Ontvanger en de brief met (account) gegevens.
Handtekening
Wink
 
Highway
Ook zat de brief er trouwens donderdag bij met het wachtwoord voor mijncaiway.nl

In die brief staat dat later de gebruikersnaam wordt toegestuurd. Beetje omslachtig maar wel veiliger.

Vandaag een SMS gehad dat mijn aansluiting gereed is.
Dat komt mooi uit want ik heb nu 2 weken vakantie, kan ik de boel rustig aansluiten.

Ik zit echt nog te wachten op de doos met de digitale hd ontvanger. Terwijl ik me meen te herinneren dat iemand hier al meerdere dozen heeft ontvangen. (glas doos en hd ontvanger doos)

Voordat ik de boel aansluit en daarmee diensten ga activeren wil ik toch wel even weten waar dat ding blijft. Die laat ik me niet door de neus boren.

Vanavond maar gebeld met de klanten service van Caiway om te horen hoe het zit.

KS: Nee meneer maakt u zich niet ongerust, als u de diensten activeert sturen we de hd ontvanger op.
Ikke: Raar ik had die hd ontvanger nu toch ook al verwacht.
KS: wat verontschuldigend gemompel.


In ieder geval kon de beleefde meneer van de KS me wel aan de gebruikersnaam helpen.

Na ja, maar vertrouwen hebben dat het goed komt.
Handtekening
Wink
 
Migow
Dat komt goed. Bij mij heeft het een maand geduurd, maar wel gekregen Smile en leuke is: nog nooit gebruikt, want had zelf al een hd ontvanger ooit gekocht. Maar gratis is gratis. En alvast suc6 gewenst met het activeren
 
Highway

Quote

Migow schreef:

en leuke is: nog nooit gebruikt, want had zelf al een hd ontvanger ooit gekocht. Maar gratis is gratis.


Deze gaat naar de slaapkamer van mijn zoon. Wink

Het kon best wel eens zijn dat er een tekort is aan hd ontvangers door de toestroom uit twente.
Handtekening
Wink
 
Adios
Hebben ze in Twente dan nog allemaal antieke televisies zonder ingebouwde digitale kabeltuners ?
Ik zou werkelijk niet weten waarvoor ik een losse HD ontvanger nog nodig zou hebben.
 
Migow
We zijn wellicht niet allemaal zo kapitaalkrachtig dan dat jij bent hoor. Geloof mij: er zijn er nog genoeg die in sd kwaliteit kijken via scart en een bakbeest van een tv. En ja die vinden het nog prima ook. En die hebben alleen een basispakket en kunnen prima uit de voeten met max. 3 smartcards. Bye-happy
 
jj1987
Om op te nemen in hd en dat via ftp op je pc te zetten. Of je hebt een dvb-t decoder aan boord en hebt dus een losse decoder nodig Wink

Quote

H D R schreef:

Hebben ze in Twente dan nog allemaal antieke televisies zonder ingebouwde digitale kabeltuners ?
Ik zou werkelijk niet weten waarvoor ik een losse HD ontvanger nog nodig zou hebben.
 
Highway
Vanochtend het genexis glasvezel modem aangesloten.
Ik maak nog een aparte post hierover.

Snelheid:
4142863724
Handtekening
Wink
 
Migow
Dat ziet er heel goed uit. Smile welkom bij caiway dan maar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice Caiway goede informatie ja/nee', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie