obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9
Adios
Ik loop hier al jaren tegen aan. Om moedeloos van te worden. Caiway weigert stelstelmatig met een passende oplossing te komen.
 
Highway

Quote

Migow schreef:

Nou highway nog een paar maandjes en dan ben je ook een caiway burger hahaha Geen spijt??


Ik zou zeggen blijf het forum in de gaten houden. Mijn ervaringen zal ik zeker posten!
Handtekening
Wink
 
tvalien
Dus , zoals ik het officiele bericht lees, komt SBS9, zo snel mogelijk op de Caiway kabel? Dat had al op 1 januari kunnen ingaan! Waarom liukt dat bij andere Providers wel gemakkelijk en zit Caiway (weer) zijn centen te tellen? Zij zijn van plan om series van net 5 en Sbs6, uit te gaan zenden op Sbs 9. Gaan wij dat ook missen? Zet Sbs9 maar even op het informatiekanaal, want ik begrijp dat door jullie zenderinvulling, niet zomaar even Sbs9 ingevoegd kan worden. Als een toch professioneel bedrijf die met de grote jongens wil meedoen, niet zoiets kan bewerkstellen, dan vraag ik mij en menig anderen, wat Caiway op de televisie aanbiedersmarkt doet. Ik denk dat zij zich danig in dat glasvezelverhaal hebben vergist, want Ziggo en Upc zien er (nog) geen heil in en willen daarin niet inversteren (volgens bericht in het Utrecht Nieuwslad). Het is zaligmakend plaatje, ook gewoon koperkabels valt nog aardig wat uit te halen. Er schijnt zelfs een super DSL verbinding te komen en dat werkt notabene via de telefoonlijn.

Met die supersnelle verbinding van Caiway kan dat getekende contract toch overgeseind worden en een telefoontje naar de techneuten om het kanaal door te geven. Dus deze week SBS9? Moet kunnen...
 
Adios
Als Nederlands geluidscommentaar al jaren onmogelijk is bij Caiway als enige aanbieder van Nederland, denk je dan echt dat SBS9 zomaar geregeld is?
 
tvalien
Ik ben bang van niet, beste H D R, ook ik moet gewoon dansen naar de grillen van Caiway en afwachten. Je zou door zoveel desinteresse naar de klant er moedeloos van worden. Kijk maar naar HBO doorgifte datum en zenders uit de pakketten halen die in 2013 wel werden doorgegeven ( bijv. MTV zenders).

Boxing
 
Migow
Haha zware onderhandelingen zijn het zeker haha. Bloed zweet en tranen Grin weer een nieuwe twitterspreuk: we hebben goede hoop haha en hou het al maanden in de gaten. Maar ach las weer een nieuwe naam bij het webcareteam. Ze konden de vragen natuurlijk niet aan van al die klanten die al dagen zitten te zoeken waar sbs9 staat ROFL
 
Bordewolf
Logisch. Maandag is de directeur weer terug van wintersport. Dan kan hij zijn handtekening zetten. Wat een amateurisme zeg.

Ik hou mijn hart vast wanneer men in Twente overgaat. Minder premium zenders in HD. Bijv. fox Sport International 2, 4 en 6 wordt echt niet gepikt. Dat is terug bij af. Hetzelfde betalen voor minder kwaliteit. En daarnaast GO niet beschikbaar.

Eurosport 2 heeft ziggo in HD en de Nederlandse versie.

Ziggo had het prima voor elkaar en Caiway loopt achter de feiten aan. Ook qua HD zenders is Ziggo na de migratie met UPC koploper.

Je kunt de mensen in het Cogasgebied niet nu opeens minder gaan bieden op COAX. Bovendien is het argument dat bepaalde zenders op glasvezel wel in HD beschikbaar zijn erg zwak. Immers Ziggo krijgt het op COAX ook voor elkaar. Leg maar eens uit waarom Caiway opeens niet! Nogmaals deze verplichte overstap zat niemand op te wachten in het Cogasgebied.
Gewijzigd door Bordewolf op 03 januari 2015, 23:05
 
Adios
De druiven worden inderdaad steeds zuurder voor de Cogas klanten die verplicht over moeten van Ziggo naar Caiway.
Wat heeft Cogas de belangen van de consument op een idiote manier verkwanseld zeg.


En niemand, niemand die zich ook maar geroepen voelt om Caiway aan te sporen, zijn product niet onder te laten doen voor het nieuwe Ziggo.

Schandalig en minachtend naar de klant.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

De druiven worden inderdaad steeds zuurder voor de Cogas klanten die verplicht over moeten van Ziggo naar Caiway.
Wat heeft Cogas de belangen van de consument op een idiote manier verkwanseld zeg.


En niemand, niemand die zich ook maar geroepen voelt om Caiway aan te sporen, zijn product niet onder te laten doen voor het nieuwe Ziggo.

Schandalig en minachtend naar de klant.


Klopt het wordt alleen maar slechter ipv beter terwijl Ziggo per 4 januari bezig gaat met een migratie waardoor ze op COAX koploper zijn met HD zenders en aantal zenders.
Caiway kan het niet bijbenen en juist de mensen in het Cogasgebied worden zwaar de dupe van de verplichte overstap.
Ze missen nu de behoorlijke upgrade die Ziggo van plan was. Caiway stelt daar alleen financieel iets tegenover, maar dat is nauwelijks een zoethoudertje te noemen.
Korting is mooi maar ik had liever een euro meer betaald voor meer kwaliteit i.p.v. een hoop gezeik.

Alleen al Fox Sports niet allemaal in HD is een behoorlijke stap terug. Wanneer je Engels voetbal in HD gewend bent dan wil je dat zo houden en geen stap terug doen.
Dat geldt ook voor Fox Sports Go. Die moet gewoon per de overgangsdatum al werken en niet ergens in maart. Dat is te laat! Ik heb al GO en wil dat gewoon blijven gebruiken.
Eurosport 2 moet gewoon nederlandse HD-versie blijven en niet opeens terug naar SD en engels commentaar
Film1 moet allemaal in HD blijven en niet opeens terug naar SD. Zelfde geldt voor HBO.

Roepen dat ze het dmv glas wel voor elkaar hebben is echt laag bij de grond. Caiway moet zich realiseren dat niemand in het Cogasgebied hun pruimt op deze manier.
De overstap naar glas wil bovendien niet zeggen dat iedereen met een decoder (entone) aan de slag wil. Ik heb juist overal CI+-modules omdat ik geen extra afstandsbedieningen meer wil.
Ik wil dus graag het Ziggo-pakket houden (inclusief de upgrade die Ziggo van plan is) ipv het prut-pakket van Caiway. Ik wil niet op glas, ik heb overal CI+-modules en moet dan te veel bijbetalen voor die smartcards.
Maar ook dat wil Caiway niet begrijpen geloof ik.
Gewijzigd door Bordewolf op 04 januari 2015, 13:45
 
Adios
Geloof me. Caiway is alleen maar goed in tariefsverhogingen aan de lopende band.
Beloftes doen en niet nakomen ( Disney Channel, meer televisies op IPTV beloven ze ook al jaaren)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway als enige aanbieder nog geen akkoord over SBS9', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Advertentie