obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
DNS server
vroemmie
Goedemorgen allemaal,

@ bakstenen, zoals jij het stelt ; zo is het en dank daarvoor tegelijk merk ik op dat wat Migow schreef het zo is dat het niet vanzelf sprekend is dat iedereen verstand heeft van het instellen of configureren van een router, vandaar ook de hulp vraag. Ik ben wat ouder dus in die zin is er een hoop voor mij abacadraba . En ik heb mij echt het heen en weer gegoogeld. Ik begrijp het gewoon niet wat er allemaal in de voorbeelden staat.

Het zal er op neerkomen om maandag Sitecom te bellen en om een ref.nr te vragen en dan een nieuwe router van Caiway te krijgen op grond waarvan ze dat zou doen is mij onduidelijk.

Of iemand zou mij misschien kunnen verwijzen naar een site of link waar het enigszins in Jip en Janneke taal staat hoe te configureren of zo .

Hoe het ook zij ik ben blij met alle hulp die ik kan krijgen want je leert er alleen maar van en ik zou dan een evt volgende keer geen hulp vraag neer te hoeven zetten .

Maar het probleem is helaas nog niet opgelost.

Voor allemaal een fijn weekend verder en groet,

VROEM.
 
Migow
Beste Vroemmie.
Begrijp dat het abracadabra is, maar ik weet niet waar je woont want wellicht kan iemand uit jouw buurt je even helpen. Wat caiway zegt van sitecom bellen vind ik beetje kastje naar de muur. Als jouw router werkelijk kaduuk zou zijn, wat ik niet geloof, moet caiway jou helpen en niet sitecom. En een beetje ondersteuning vanuit caiway zou ook wel prettig zijn. Maar bij caiway gaat het volgens mij niet verder dan fabrieksinstellingen en als die het dan nog niet doet lekker sitecom bellen a 0,80 p/min.
Hoop voor je dat er iemand is die jou thuis kan helpen. Volgens mij ist echt kwestie van reset en ff opnieuw instellen en gaan met die banaan.
Succes in ieder geval
 
Bakstenen
@ Vroemmie
Sitecom bellen is een kwestie van geduld,probeer eerst een te resetten ,erzit bovenop een knopje op de sitecom router die minimaal 15 seconden indrukken daarna 5 min stroom eraf door de router uit te zetten .
Ook je PC uit daarna eerst de router aan dan je PC .

Kijk of die het dan doet en dan pas aan je instellingen wat gaan doen.

Of anders een student laten komen zijn ook niet duur,geloof mij als je bij Sitecom 20 min aan de telefoon hangt ben je het zelfde geld kwijt.
Maar ook al ben je wat ouder dat zegt niets,ik ben 66 en zit in de bouw,dan moet het jouw ook lukken.
 
vroemmie
Dank je bakstenen, je naam is heel toepasselijk ... Het resetten heb ik al gedaan maar nog niet in de volgorde die jij beschrijft, dank daarvoor.......Ik moet zo weg maar ga vanmiddag jou advies eerst even proberen, wordt dus vervolgd .

@ Migow, dank voor je begrip, ik zit in de buurt van Delft en ik ga idd eerst resetten daar heb ik het hele weekend de tijd voor wil het dan nog niet lukken dan trek ik mijn strijdpak aan en geloof me dat is mijn discipline ben zeer goed thuis in regelgeving en de wetsartikelen daarover......komt allemaal wel goed hoor tis alleen erg irritant.

Het wordt dus vervolgd en ik laat het weten als ik mijn reset heb uitgevoerd, trouwens ik heb vanaf gistermiddag geen internet onderbrekingen meer gehad, of trap ik nu de duivel op z'n staart ???

Groet,

VROEM.
 
Bakstenen
Vroem,
komt denk omdat je zwarte Piet als avatar heb genomen en daar zijn duistere krachten actief Shock
 
Migow
Dan zou ik het maar eventjes zo laten vroemmie Zodra je weer problemen krijgt dan kun je altijd nog die reset geven Succes in ieder geval met je sitecom router
 
vroemmie
@ bakstenen : hahahaha

@ Mogow , is een optie en misschien wel wijs .............Ik wacht het idd even af.

Fijne dag en groet,

VROEM.
 
vroemmie
Dank je bakstenen, en trouwens nog de beste wensen hoor .

De service van Caiway is idd ver te zoeken laten we in opstand komen .

Fijne avond en groet, VROEM
 
Adios
En toch heeft Caiway het hoogste oplossingspercentage van allemaal op www.klacht.nl


Smile
 
Migow
Ho hdr nu maak je een denkfout. Er wordt niet erbij aangegeven dat het ook naar volle tevredenheid is opgelost. Ik heb daar eens zitten kijken en caiway reageert wel in heel veel gevallen en dat verklaart ook het hoge percentage volgens mij. Andere providers reageren vaak niet op klachten of heel laat. Maar dat geeft nog steeds niet aan ofdat de klachten die geplaatst zijn ook opgelost zijn wat de klant er van verwacht. Stel jij gaat nu klagen dat ze sbs9 niet doorgeven. Geheid dat webcare daar reageert dat ze er mee bezig zijn en dat de onderhandelingen zeer goed verlopen. Klacht/vraag: afgehandeld. Score 100% SmileSmile zo kom je autom. Hoog op de afhandelingsscore ROFLROFL en daar zijn ze heel goed in
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DNS server', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
News server Storing : 1 19 dec 2019
News server Storing : 3 18 sep 2019
Eigen DNS server draaien Algemeen : 1 05 mrt 2019
News server Storing : 1 01 okt 2018
Advertentie