obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway komt klant tegemoet met goedmakers
Adios
Alles in één keer?
Diverse diensten die Ziggo wel biedt, maar Caiway ontbeert, vragen de abonnees al jaren om!!!

Ik ben niet voor niks overgegaan naar andere email, omdat Caiway geen IMAP biedt.

Ik kan geen internet pakket nemen zonder telefonie. Iets wat Ziggo en UPC al jaren bieden.

Caiway is de bijna de enige kabelaar in Nederland die nog geen WIFI spots biedt

Al jaren kan bij Ziggo, vijf smartcards per abonnement.

Hoeveel jaar heeft Caiway nog nodig omdat dat allemaal in orde te krijgen ?
 
Bordewolf

Quote

HDR schreef:

Alles in één keer?
Diverse diensten die Ziggo wel biedt, maar Caiway ontbeert, vragen de abonnees al jaren om!!!

Ik ben niet voor niks overgegaan naar andere email, omdat Caiway geen IMAP biedt.

Ik kan geen internet pakket nemen zonder telefonie. Iets wat Ziggo en UPC al jaren bieden.

Caiway is de bijna de enige kabelaar in Nederland die nog geen WIFI spots biedt

Al jaren kan bij Ziggo, vijf smartcards per abonnement.

Hoeveel jaar heeft Caiway nog nodig omdat dat allemaal in orde te krijgen ?


Waarom zit je dan nog bij Caiway ? Leg me eens uit wat ze wel goed doen dan? In alles lopen ze ver achter tov andere kabelmaatschappijen
 
Migow
Ver achter? Ik zit niet te wachten op wifi spots. Ik zit niet te wachten op een mobiel abonnement. Ik heb interactieve tv mbv me smart tv en evt. Via me entone . Wat ik wel heb: een zeer stabiele glasvezelverbinding! Zeer goed tv signaal via coax en glas. En telefonie heb ik wel maar doe alles met me gsm met abonnement van telfort. Waar caiway wel in achter blijft: div. Tv kanalen niet in hd via coax en geen fox go (maart komt in maart 2015) maar dit is mijn mening. Vraag je het aan 1000 abonnees dan heeft iedereen zijn/haar voorkeur.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Migow schreef:

Ver achter? Ik zit niet te wachten op wifi spots. Ik zit niet te wachten op een mobiel abonnement. Ik heb interactieve tv mbv me smart tv en evt. Via me entone . Wat ik wel heb: een zeer stabiele glasvezelverbinding! Zeer goed tv signaal via coax en glas. En telefonie heb ik wel maar doe alles met me gsm met abonnement van telfort. Waar caiway wel in achter blijft: div. Tv kanalen niet in hd via coax en geen fox go (maart komt in maart 2015) maar dit is mijn mening. Vraag je het aan 1000 abonnees dan heeft iedereen zijn/haar voorkeur.


Volledig mee eens Migow. Zelfde situatie hier. Ik snap alleen gebruiker Bordewolf niet dat zo'n jonge jongen niet inziet dat bijvoorbeeld het aantal HD zenders tot 1 september bedroevend was bij Ziggo. Nog steeds minder HD zenders dan Caiway in het basispakket. Dat zijn toch je standaard diensten. Welke provider loopt nou achter??? Hij maakt zich druk om een email account. Hij snapt het niet.Cool


Ziggo is ok in HD een inhaalslag aan het maken. Verder lopen ze met alles voorop of zijn ze beter dan Caiway:
- Meer zenders op de app
- Fox Sports Go, HBo Go etc ondersteund
- IMAP emailadressen (niet onbelangrijk in een wereld waar we de mail op alle devices uit willen kunnen lezen)
- Bapp-bellen
- Wifi spots
- Wifi-modem, dus geen aparte router, dat is erg jaren 90
- 5 smartcards volkomen gratis, geen extra abonnement betalen bij de 4e en 5e kaart (ook echt jaren 90 gedachte)
- Interactieve tv mogelijk via COAX
- Nieuwsgroepen, virusscan etc zit inbegrepen in het Alles in 1 bedrag en wordt bij Caiway extra aangeboden voor veel geld (zelfs in het aanbod aan de Cogasklant is dit nog steeds niet inbegrepen!!!!!!!!!!!!!!!!)
- Tweede telefoonlijn gewoon mogelijk

Het lijstje kan nog tien keer langer. Als deze zaken dient Caiway echt eerst goed te regelen alvorens ze in Twente op de COAX komen.
We zijn echt niet gek in Twente!
 
Adios
Ik ben benieuwd wat er vanavond uit rolt bij Vara Kassa op NPO1.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/17793/g...-soap.html
 
2fast4u

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Roberto schreef:

Quote

Migow schreef:

Ver achter? Ik zit niet te wachten op wifi spots. Ik zit niet te wachten op een mobiel abonnement. Ik heb interactieve tv mbv me smart tv en evt. Via me entone . Wat ik wel heb: een zeer stabiele glasvezelverbinding! Zeer goed tv signaal via coax en glas. En telefonie heb ik wel maar doe alles met me gsm met abonnement van telfort. Waar caiway wel in achter blijft: div. Tv kanalen niet in hd via coax en geen fox go (maart komt in maart 2015) maar dit is mijn mening. Vraag je het aan 1000 abonnees dan heeft iedereen zijn/haar voorkeur.


Volledig mee eens Migow. Zelfde situatie hier. Ik snap alleen gebruiker Bordewolf niet dat zo'n jonge jongen niet inziet dat bijvoorbeeld het aantal HD zenders tot 1 september bedroevend was bij Ziggo. Nog steeds minder HD zenders dan Caiway in het basispakket. Dat zijn toch je standaard diensten. Welke provider loopt nou achter??? Hij maakt zich druk om een email account. Hij snapt het niet.Cool


Ziggo is ok in HD een inhaalslag aan het maken. Verder lopen ze met alles voorop of zijn ze beter dan Caiway:
- Meer zenders op de app
- Fox Sports Go, HBo Go etc ondersteund
- IMAP emailadressen (niet onbelangrijk in een wereld waar we de mail op alle devices uit willen kunnen lezen)
- Bapp-bellen
- Wifi spots
- Wifi-modem, dus geen aparte router, dat is erg jaren 90
- 5 smartcards volkomen gratis, geen extra abonnement betalen bij de 4e en 5e kaart (ook echt jaren 90 gedachte)
- Interactieve tv mogelijk via COAX
- Nieuwsgroepen, virusscan etc zit inbegrepen in het Alles in 1 bedrag en wordt bij Caiway extra aangeboden voor veel geld (zelfs in het aanbod aan de Cogasklant is dit nog steeds niet inbegrepen!!!!!!!!!!!!!!!!)
- Tweede telefoonlijn gewoon mogelijk

Het lijstje kan nog tien keer langer. Als deze zaken dient Caiway echt eerst goed te regelen alvorens ze in Twente op de COAX komen.
We zijn echt niet gek in Twente!



en waarom gaat dan ziggo niet meer door met huur betaling en zegt te duur voor ziggo?? Het is niet schuld aan Caiway dat ziggo niet de hooge huur wil betalen.. en ik vind tot nu al 3maanden Caiway klant ben ik helemaal tevreden!
 
Adios
YouTube Video
 
Murgen
Wifi modem, is wel het laatste wat ik zou willen. Kies liever mijn eigen spullen. Baas in eigen huis. In Brabant zijn we ook niet achterlijk.
 
Bordewolf

Quote

2fast4u schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Roberto schreef:

Quote

Migow schreef:

Ver achter? Ik zit niet te wachten op wifi spots. Ik zit niet te wachten op een mobiel abonnement. Ik heb interactieve tv mbv me smart tv en evt. Via me entone . Wat ik wel heb: een zeer stabiele glasvezelverbinding! Zeer goed tv signaal via coax en glas. En telefonie heb ik wel maar doe alles met me gsm met abonnement van telfort. Waar caiway wel in achter blijft: div. Tv kanalen niet in hd via coax en geen fox go (maart komt in maart 2015) maar dit is mijn mening. Vraag je het aan 1000 abonnees dan heeft iedereen zijn/haar voorkeur.


Volledig mee eens Migow. Zelfde situatie hier. Ik snap alleen gebruiker Bordewolf niet dat zo'n jonge jongen niet inziet dat bijvoorbeeld het aantal HD zenders tot 1 september bedroevend was bij Ziggo. Nog steeds minder HD zenders dan Caiway in het basispakket. Dat zijn toch je standaard diensten. Welke provider loopt nou achter??? Hij maakt zich druk om een email account. Hij snapt het niet.Cool


Ziggo is ok in HD een inhaalslag aan het maken. Verder lopen ze met alles voorop of zijn ze beter dan Caiway:
- Meer zenders op de app
- Fox Sports Go, HBo Go etc ondersteund
- IMAP emailadressen (niet onbelangrijk in een wereld waar we de mail op alle devices uit willen kunnen lezen)
- Bapp-bellen
- Wifi spots
- Wifi-modem, dus geen aparte router, dat is erg jaren 90
- 5 smartcards volkomen gratis, geen extra abonnement betalen bij de 4e en 5e kaart (ook echt jaren 90 gedachte)
- Interactieve tv mogelijk via COAX
- Nieuwsgroepen, virusscan etc zit inbegrepen in het Alles in 1 bedrag en wordt bij Caiway extra aangeboden voor veel geld (zelfs in het aanbod aan de Cogasklant is dit nog steeds niet inbegrepen!!!!!!!!!!!!!!!!)
- Tweede telefoonlijn gewoon mogelijk

Het lijstje kan nog tien keer langer. Als deze zaken dient Caiway echt eerst goed te regelen alvorens ze in Twente op de COAX komen.
We zijn echt niet gek in Twente!



en waarom gaat dan ziggo niet meer door met huur betaling en zegt te duur voor ziggo?? Het is niet schuld aan Caiway dat ziggo niet de hooge huur wil betalen.. en ik vind tot nu al 3maanden Caiway klant ben ik helemaal tevreden!


En daarom zit Caiway voor een veel lagere huur tov wat aan Ziggo is aangeboden op onze kebel? Wellicht kun je dat dan ook even verklaren voor me.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway komt klant tegemoet met goedmakers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie