obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Gedwongen overstap van Ziggo naar Caiway, wat betekent dat voor Bordewolf
peteralm
Wat ik overigens het meest vervelend vind in deze hele verandering. Nog geen 2 maanden geleden heeft mijn zoon een nieuwe tv gekocht en van zijn gespaarde geld een CI+ module aangeschaft met smartcard van Ziggo (was naar ik meen toch zo'n 79 euri bij elkaar). Toen wetend wat ik nu weet, had hij zijn geld niet hoeven te verkwisten voor zo'n 4 maanden.

Ik verwijt Cogas, Ziggo en Caiway dat ze hierover niet tijdig gecommuniceerd hebben en zo lichtzinnig omgaan met mensen die moeten sparen om zich iets te kunnen veroorloven. Kapitaalvernietiging van geld wat hij, maar ook wijzelf, veel beter had kunnen besteden.
Gewijzigd door peteralm op 17 oktober 2014, 20:22
 
Adios
De CI+ module kan je gewoon gebruiken bij Caiway en heb je straks alleen nodig voor een aanvullend TV pakket.

Het digitale basispakket kan bij Caiway zonder module en smartcard bekeken worden.
 
peteralm
Wij hebben alleen de basiszenders en niet een aanvullend pakket. Dus is de CI+ module straks overbodig. Daarnaast heeft de smartcard van Ziggo 29,95 gekost en die is straks ook overbodig. Weggegooid geld dus. Als we dat vantevoren geweten had, had mijn zoon dus niet die aanvullende onderdelen (totaal dus 80,-) hoeven kopen. Kapitaalvernietiging en onzorgvuldig richting klanten. Temeer daar ze op tv vertellen dat ze er al 2 jaar mee bezig zijn. Onzorgvuldig en ook nog niet in het belang van mij als klant.

glasvezel, vast een toegevoegde waarde en ik geloof erin dat op termijn er voordelen zullen komen. Maar niet op deze manier dus.
 
Adios
Ik heb voldoende modules. Bedankt voor de suggestie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gedwongen overstap van Ziggo naar Caiway, wat betekent dat voor Bordewolf', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie