obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Fox sport Go
erickiel
En voor HBO en Film1? daar al iets van bekend??
 
Adios
Meer zenders op je tablet. Is daar al wat van bekend? Of blijven we bij Caiway trutten met deze schamele tien?
 
jj1987
Caiway heeft dan geen GO maar wel de meeste HD zenders in het basic pakket.
En adsl/vdsl abonnementje? Met GO?
 
Adios
Caiway biedt geen ADSL zover ik weet.
 
jj1987
Klopt! Maar caiway is niet de enige aanbieder! Kpn heeft t wel. En aangezien de TS vraagt om GO!
 
edwin539
Ik baal hier ook van!

Ik heb hierover vragen gesteld aan Fox, maar als ik bovenstaande lees weet ik het antwoord al.
Echt weer iets voor Caiway. Nu overweeg ik Fox via Caiway op te zeggen en via Fox zelf het GO abonnement te nemen.
Dat kost ook nog eens minder --> €12 per maand.
 
Migow
Je kan het ook zo zien: Caiway levert een 3 in 1 pakket en daar behoort TV ook onder. Wat jij zegt is glasvezel is berestabiel en dan moet je de rest er zelf maar bij zoeken. Dat zou zo zijn als ze alleen maar internet via glas zouden aanbieden. Maar als ze ook tv erbij leveren zou het wel zo handig zijn dat ze dan ook de extra zaken, wat blijkbaar wel gemakkelijker gaat bij andere aanbieders, ook zouden doorgeven. Nu gaan ze fox go ontwikkelen en voor 15 maart 2015 zou het gerealiseerd zijn. Hebben die andere providers daar ook zolang over gedaan? Vaak komt het uiteindelijk wel, maar het duurt altijd vele malen langer dan bij andere providers. Hoe komt dat toch?
 
Adios
Ik betaal wel hetzelfde. Caiway heeft geen lagere tarieven ook al bieden ze minder diensten aan. Dat klopt niet vind ik.
 
Bakstenen

Quote

HDR schreef:

Ik betaal wel hetzelfde. Caiway heeft geen lagere tarieven ook al bieden ze minder diensten aan. Dat klopt niet vind ik.

Je kan altijd een andere aanbieder nemen ,maar je zal nooit bij een bedrijf krijgen wat je ideaal samenstelling is ,denk je dat ik om al die zenders vraag? nee maar zo is het nu eenmaal.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fox sport Go', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Ziggo Sport happert ook via ZiggoSportTotaal app Storing : 13 05 aug 2018
Geen Fox Sport Storing : 2 04 mrt 2018
FOX Sport eist zijn voetbalkanaal in basispakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 98 08 nov 2016
Ziggo Sport Alle 6 zenders in HD in november Algemeen : 6 31 jul 2016
Advertentie