obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone400 en de gratis ergernissen.....
gamespel
Door al het 'gezeik' met die entone, zoals traag met zappen, niet kunnen zoeken op titel oid in de gids
 
Adios
Als ik dat zo hoor, is de Caiway Entone nog erg primitief in zijn software. Het Humax concept bestaat al jaren!!
Dat je dan ook nog eens vijf euro per maand voor dat pokkeding moet betalen vind ik helemaal schandalig!
 
Bakstenen
ik betaal niets hiervoor zat in het pakket
 
Bordewolf
Je betaald wel degelijk 5 euro voor de tweede entone. Het zegt genoeg dat je zon ding gratis krijgt.
Ook al is het glasvezel, je wit gewoon geen klotendecoders met extra afstandbedieningen.
 
Migow
een 2e entone kan uberhaubt (nog) helemaal niet en ik heb hier een entone 515 staan en betaal er ook NIETS extra voor. Als ik nu een pakket zou kiezen dan zou ik geen entone nemen, want de meerwaarde zie ik totaal niet. Toen ik me pakket aanschafte hoefde je niets extra's te betalen voor opneemfuncties etc. Ik blijf lekker bij mij 150/150 pakket. Snelheid vind ik voldoende en als ik zou overstappen nu naar nieuw pakket dan geen entone meer. coax en smart tv is echt de ideale combinatie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone400 en de gratis ergernissen.....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
4 maanden gratis Viaplay bij Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 06 okt 2022
Caiway 3 of 6 maanden gratis Abonnementen : 6 11 sep 2019
Gratis tv-kijken in de hele EU via de gratis Multiscreen-app Nieuws van CaiWay/Delta : 16 24 mrt 2018
Van Caiway gratis diensten mag u niets verwachten. Klacht over CaiWay/Delta : 41 06 dec 2015
gratis Multiscreen TV app van Caiway Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 19 feb 2015
Advertentie