obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Storing tv beeld blokkerig alle zenders
Migow

Quote

jantini schreef:

Hier in Malden is de storing (blokken en strepen) vrijdagmiddag begonnen. Bij de buren en overburen het zelfde probleem.
Zaterdagmorgen bij mijn dochter geïnformeerd die in een andere wijk in Malden woont, ook het blok probleem.
Toen heb ik contact opgenomen met de helpdesk.
Er is nu een melding van gemaakt, en woensdagmorgen komt er een monteur. Ik heb het advies gegeven om het probleem eerder aan te pakken.

een monteur?? Het is een algemeen probleem in meerdere plaatsen. Dan moet die monteur heel wat rijden. Lijkt me slimmer om eens te kijken waar het signaal gekoppeld wordt op het caiway netwerk maar ja wie ben ik haha Hier loopt ook al een ticket maar het ligt niet hier, want vele meldingen uit verschillende plaatsen geeft toch wel te denken Smile
 
Skythes

Quote

Migow schreef:
een monteur?? Het is een algemeen probleem in meerdere plaatsen. Dan moet die monteur heel wat rijden. Lijkt me slimmer om eens te kijken waar het signaal gekoppeld wordt op het caiway netwerk maar ja wie ben ik haha Hier loopt ook al een ticket maar het ligt niet hier, want vele meldingen uit verschillende plaatsen geeft toch wel te denken Smile


Inderdaad en het is zowel op glasvezel als op kabel. Tijd dat Caiway verantwoordelijkheid neemt in plaats van de standaard FAQ terug te sturen.
 
Migow
net via twitter antwoord gekregen, want ik zag dat webcare hier ook online was geweest, dat het een complex probleem is. Prima maar vermeld het dan gewoon op de site van caiway.nl onder Storingen en onderhoud. Dan weet de klant dat het in onderzoek is, maar als zovaak lees je daar niets en iedereen blijft in het ongewissen.
 
Adios
Hier geen blokken in Krimpen aan den IJssel op de coaxkabel.
 
Migow
heb vermoeden dat het nu (afkloppen) minder is. Zit de tour te kijken maar daar valt altijd het signaal wel ff weg, maar ligt aan verbinding tussen motor en helicopter. Maar niet te vroeg gejuicht Smile
 
jantini
Net vanaf 18.00 tot 18.30 het NOS nieuws en EenVandaag gekeken zonder blokken of hikken. (op Ned. 1)
Gisteravond bij het voetballen Duitsland - Argentinië 30x in de eerste helft, toen ben ik gestopt met turven.
Deze wedstrijd staat ook op een HD rec. van HUMAX 5200 compleet met blokken en strepen.
Ik hoop dat het probleem is opgelost.

Gr. jantini
 
Migow
ja het is weer superscherp het beeld. en toch ben ik benieuwd wat het nu geweest is. Want dat het iets algemeens was werd me wel duidelijk op de site allestoringen.nl en op twitter. Het zou echt caiway sieren om eens toe te geven dat het niet aan de bekabeling van de klant lag, maar iets anders.
De standaard riedeltjes van splitter er tussenuit etc. ken ik nu wel uit mijn hoofd Smile
 
Adios
Caiway en iets toegeven????
 
Skythes
Bij mij zijn de problemen ook weg. Zou ze inderdaad eens sieren als ze eens toegeven want dan is het voor mij ook gewoon duidelijk en klaar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing tv beeld blokkerig alle zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Advertentie